Gå til innhold

Venner som matchmakere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Burde venner være bedre å være matchmakere synes dere?

Jeg tenker at wingman er mer for å få kompisen til å få seg et ligg, med hva med venner som prøver å spilte deg med andre bekjenner fordi de tenker at dere kunne matchet? Burde vi ha mer av det om dagen?

Anonymkode: d7d43...541

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, takk. Det er ingen av vennene som virkelig skjønner hva jeg finner attraktivt blant utseende og personlighet. Det blir bare forslag som er fullstendig mismatch på ett av to viktige punkter som må gå sammen. Folk ser jo sjeldent det hele bildet. Bare to single som har det at de er single og kanskje noe annet lite til felles. 

Anonymkode: f563e...5ab

Skrevet

Jeg tror nok de fleste venner prøver å spleise hvis de tror det er en sjans. Men ofte har man ikke ubegrenset med venner å matche opp. 

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, takk. Det er ingen av vennene som virkelig skjønner hva jeg finner attraktivt blant utseende og personlighet. Det blir bare forslag som er fullstendig mismatch på ett av to viktige punkter som må gå sammen. Folk ser jo sjeldent det hele bildet. Bare to single som har det at de er single og kanskje noe annet lite til felles. 

Anonymkode: f563e...5ab

Litt det, og litt at forslagene ofte er veldig lite gjennomtenkte. "Han er jo singel, du er singel, hva om dere blir sammen?" Har ikke noe særlig til felles og ingen har spurt om noen av oss er tiltrukket av den andre, det er liksom bare en kabal som skal gå opp. Hadde vært så koselig, etc.

Anonymkode: 78765...145

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...