AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #1 Skrevet 23. desember 2020 Dette er en selvmedlidende sutrete utblåsning. Totalt uberettiget, især ovenfor daten. Forventer egentlig bare å bli bedt om å ti still og slutte å klage, for jeg har ikke noe å klage på. Saken er den, at etter 7 mnd intens dating hvor vi egentlig har bodd sammens nesten siden 1.date, dro han i dag hjem til seg selv for å være alene i jula. Han har hatt ett slitsomt år, og jeg forstår at han kjenner på mye i forbindelse med julen. Men fyfaen så jævla vondt det er å sitte alene nå! Vi ser hverandre i romjulen. Men i dag, julaften og 1.dagen er jeg helt fuckings alene. Og jeg føler meg så lite verdt og totalt ubrukelig. Og sutrete samtidig, og jeg hater følelsen av selvmedlidenhet og syt! Familien min bor langt unna, jeg bor i en by med mye covid19 og jeg vet jeg velger frivillig å ikke dra hjem. Men det kjennes feil å skulle sitte i en liten 3.roms med foreldre og søsken når ting er som de er her, og jeg har venner og kolleger i karantene nå. Så jeg er her. Alene. Og med han jeg bruker all min tid på 5 min unna. Så. Akkurat nå kunne jeg lett ha avsluttet hele forholdet. (vi er ikke offisielt kjærester, men har møtt hverandres venner, jeg har møtt hans familie og det mangler kun å si høyt hva vi er.) Men jeg kjenner meg sviktet, ensom og forlatt. Jeg har ingenting å klage på egentlig- jobb, egen bolig, venner og familie. Men bare ikke denne julen pga covid. Og det er han som får skylden for at jeg føler meg ensom! Det er ikke hans feil, det er rart å plutselig skulle sove alene på lillejulaften, men samtidig forstår jeg han. Hadde bare vært så sykt godt å ikke føle seg sviktet og forlatt! Og denne følelsen er så stor og stygg, at jeg klandrer han, og kunne godt droppa alt. Noe jeg egentlig ikke vil! Styggen på ryggen er virkelig stygg i dag! Anonymkode: 90d59...cb4 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 Så trist det hørtes ut at han skulle reise fra deg akkurat nå, hvorfor akkurat disse tre dagene? Forstår godt at du er lei deg, det er lov. Du må nok tenke på om han er villig til å ofre noe for deg eller om han er en som vil komme til å såre deg fordi han tar mest hensyn til seg selv. Hvis dette er noe som kan skje flere ganger så er det lite hyggelig. Håper du kan klare å kose deg litt utover morgendagen og prøve å gjøre det beste ut av situasjonen for din egen del. Prøv å tenke på at du fortjener en kjæreste som støtter deg. Du har lov til å være skuffet men du er sterk og skal gjøre situasjonen best mulig for deg. Anonymkode: 54892...55a 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #3 Skrevet 24. desember 2020 Takk! Kjenner litt på at han kan ta seg tid hele jævla året ellers, og jeg har mest lyst til å avlyse planene våre i romjula. Men det fører jo heller ikke noe godt med seg. Så, får sitte på fingrerne og ta meg en ekstra lang løpetur i morgen. Men godt å høre at jeg har litt lov til å bli litt nedfor. Faren er bare at jeg lager så mange forventninger og tanker inni hodet mitt at jeg er mer skuffet enn berettiget. Og da stenger han ute. Men men. Skal ikke være lett 🙄 Anonymkode: 90d59...cb4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #4 Skrevet 24. desember 2020 Nyt roen og freden. Sitt under dyna og se tv. Åh for en drøm. Misunner deg. Anonymkode: 43f96...e19
Whistler Skrevet 24. desember 2020 #5 Skrevet 24. desember 2020 Jeg føler for så vidt med deg, men dere har så godt som bodd sammen i sju måneder og du omtaler han fremdeles som "daten din". Er dette to-veis? Altså at han omtaler deg som "daten"? Jeg tror kanskje dere bør ta en runde på om dere er kjærester med samboeraspirasjon eller rett og slett single med egne liv. 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #6 Skrevet 24. desember 2020 Whistler skrev (2 timer siden): Jeg føler for så vidt med deg, men dere har så godt som bodd sammen i sju måneder og du omtaler han fremdeles som "daten din". Er dette to-veis? Altså at han omtaler deg som "daten"? Jeg tror kanskje dere bør ta en runde på om dere er kjærester med samboeraspirasjon eller rett og slett single med egne liv. Jo takk, jeg skjønner godt hva du tenker! Ja det er toveis, vi har hatt den runden et par ganger og kommer ikke fram til et klart svar, eller, en klar definisjon. Begge er vel litt redde for diverse og vi har hatt en veldig ærlig og åpen kommunikasjon om det. Faktisk det forholdet jeg har vært borti med mest ærlighet og åpenhet om alt. Vi vil verken avslutte eller redusere noe, meeen jeg enig i at det er på tide å avklare en ting eller to. Uansett er hodet mitt mer på plass i dag enn det var i går, jeg tenker jo mitt om han og oss akurat nå, men jeg lar det ikke overstyre (tror jeg). 😊 Anonymkode: 90d59...cb4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #7 Skrevet 24. desember 2020 Hvis han velger være helt alene, ikke med familie eller noen, fremfor å være med deg, høres ikke den kjærligheten du føler så veldig toveis ut. Hva med å bare komme seg avgårde til familien? Familie er for alltid, menn kommer og går. Anonymkode: ccd57...748 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #8 Skrevet 24. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis han velger være helt alene, ikke med familie eller noen, fremfor å være med deg, høres ikke den kjærligheten du føler så veldig toveis ut. Hva med å bare komme seg avgårde til familien? Familie er for alltid, menn kommer og går. Anonymkode: ccd57...748 Tenker det samme som deg. Nå har dette året hans vært litt drøyt og han har tatt tak i en del ting, så jeg vet julen hans er spesiell og vond i år. Men jeg tenker samme tanke. Familie blir det ikke uansett pga avstand og covid, så det gjør det nok ekstra sårt. Anonymkode: 90d59...cb4
Antiviruset Skrevet 24. desember 2020 #9 Skrevet 24. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Takk! Kjenner litt på at han kan ta seg tid hele jævla året ellers, og jeg har mest lyst til å avlyse planene våre i romjula. Men det fører jo heller ikke noe godt med seg. Så, får sitte på fingrerne og ta meg en ekstra lang løpetur i morgen. Men godt å høre at jeg har litt lov til å bli litt nedfor. Faren er bare at jeg lager så mange forventninger og tanker inni hodet mitt at jeg er mer skuffet enn berettiget. Og da stenger han ute. Men men. Skal ikke være lett 🙄 Anonymkode: 90d59...cb4 Hadde min kjæreste gjort noe slikt? Hadde trukket meg tilbake og mest sannsynlig avsluttet det innen kort tid. Det og velge deg bort på julaften? Når han vet at du er alene, hva kjærlighet er det i dette? Høres ut som en som ikke er seriøs nok, har deg som "kjæreste" som kjekt og ha en så lenge. 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #10 Skrevet 24. desember 2020 Antiviruset skrev (18 minutter siden): Hadde min kjæreste gjort noe slikt? Hadde trukket meg tilbake og mest sannsynlig avsluttet det innen kort tid. Det og velge deg bort på julaften? Når han vet at du er alene, hva kjærlighet er det i dette? Høres ut som en som ikke er seriøs nok, har deg som "kjæreste" som kjekt og ha en så lenge. Veit, tenker samme her. Men får se. Året hans har vært helt ekstremt. Men usikker på om jeg syns det er greit. Anonymkode: 90d59...cb4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå