Gå til innhold

til dere single damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Venter dere på at en mann tar initiativ. 

Eller sender du bare en sms til en som du vet er singel, og gjør i stand en date, og blir et par i et nu?

Har du forståelse på kvinner som kan vente flere år, og ikke gjør noe med det for å bli elsket av en mann? 

Anonymkode: 4c4fd...598

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av delene. 

Anonymkode: 47539...adb

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan godt ta initiativet til å bli kjent med menn, men legger meg ikke etter om jeg ikke fornemmer hans interesse

Anonymkode: b07ba...bc7

• Liker 3
Gjest TheCatLady
Skrevet

Ingen av delene akkurat nå. Kjenner ingen som er singel og interessant, og forventer ikke at noen skal ta kontakt heller.

Skrevet

Jeg er bare avstandsforelska og flørter med dem litt uten at noen av oss tar ordentlig initiativ. Jeg er ikke så opptatt av å bli elsket av en mann forresten, jeg er mer opptatt av mine egne følelser for han enn motsatt 😅

Anonymkode: 51d21...aca

• Liker 3
Skrevet

Nei. Vil forbli singel. For mye stress og jobb med kjæreste. Ferdig med det. 

Anonymkode: 99590...284

• Liker 1
Skrevet

Har tatt initiativ en gang, var veldig forelsket. Sånn ellers så har det vært hyggelig når menn har tatt initiativ. Men nå er jeg ferdig med dating og menn, fokuserer på meg selv. Vil gjøre det enda bedre karrieremessig. Er veldig mye stress å ha en mann i livet. 

Skrevet
shash90 skrev (1 time siden):

Har tatt initiativ en gang, var veldig forelsket. Sånn ellers så har det vært hyggelig når menn har tatt initiativ. Men nå er jeg ferdig med dating og menn, fokuserer på meg selv. Vil gjøre det enda bedre karrieremessig. Er veldig mye stress å ha en mann i livet. 

Enig med deg. Mer stress enn glede 

• Liker 1
Skrevet
shash90 skrev (8 timer siden):

håpet det skulle være en støtte og trygghet for deg. 

Skrevet

Venter ikke. Men jeg foretrekker menn som tar initiativ. Jeg kan, men liker ikke ta den rollen og syns det er litt umandig med menn som som må ha kvinner som blindehund får å få dem noe sted. Hvis han ikke gjør noe, er han ikke rett mann for meg.

Jeg er en sånn kvinne som kan vente i mange år. Jeg driter i om noen skulle se det som negativt at jeg er trofast følelsesmessig, liker én mann om gangen og liker samme mann over mange år. Jeg ser det ikke som en målsetning å involvere meg med mange menn.

Anonymkode: e7822...1fd

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ta initiativ om jeg tror at han er interessert, men foretrekker at han gjør det. Er ikke redd for å vise interesse, men holder det tilbake om han ikke viser interesse. Så midt i mellom kanskje..  

Anonymkode: f9807...845

• Liker 3
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Noen heldige får støtte og trygghet, men er så liten sjanse for det at det ikke er verdt å risikere

Anonymkode: 6e13c...7f7

• Liker 1
Skrevet

Tok initiativ med menn før, men tør ikke lenger så venter heller eller lar sjansen gå

Anonymkode: 6e13c...7f7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.12.2020 den 22.04):

Venter dere på at en mann tar initiativ. 

Eller sender du bare en sms til en som du vet er singel, og gjør i stand en date, og blir et par i et nu?

Har du forståelse på kvinner som kan vente flere år, og ikke gjør noe med det for å bli elsket av en mann? 

Drar på pub, blinker meg ut den kjekkeste mannen der, og går rett bort til han og spør om han vil bli med meg hjem for å pule. Jackpot halvparten av gangene. 🤪

Anonymkode: 8fd14...63a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.12.2020 den 14.14):

Jo, det er veldig hyggelig å ha en mann i livet. Det er klart det jeg savner det i blant. Men dessverre så har jeg dårlig erfaring med menn og forhold. Trives bedre som singel. Får masse støtte og trygghet fra familien min. Kan hende jeg vil få det bra med en i noen år, men tviler på at en potensiell kjæreste vil være trofast og lojal mot meg livet ut. Orker ikke utsette meg for hjertesorg i fremtiden... men sånn ellers, så hadde det vært hyggelig å ha en mann som kunne gi trygghet og støtte, og omvendt så klart. 

Skrevet

Jeg tar gjerne initiativ, men har opplevd at menn fader mer og mer ut når jeg gjør det. Jeg lurer på om de faktisk synes en dame som tar initiativ er litt intens, litt krevende? At menn egentlig vil være den sterke, den som leder? Nå har jeg møtt en mann som jeg ikke er fullt så interessert i, og han tar all initiativ og viser at han tydelig er interesser... Han jobber skikkelig for å få meg. Og jeg tror at følelsene mine for han kan komme nå etterhvert, når vi har begynt å være litt mer fysiske. Så kanskje det er noe i det med at mannen trenger å føle at han har "erobret kvinnen"...

Anonymkode: 51474...592

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...