Gå til innhold

Er hun interessert, eller bare full?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Er venn med en jente som kan virke ganske interessert når hun er full, men som ikke viser noen særlige tegn (som jeg plukker opp i hvert fall) til å være interessert når hun er edru. Blant annet har hun hun halvveis invitert seg selv til å sove over hos meg 2 ganger etter byturer. Jeg har aldri prøvd å eskalere det noe i disse situasjonene, da hun har vært fullere enn meg, og jeg vil ikke føle at jeg utnytter henne. Forrige gang hun sov over etter bytur spurte hun om å få låne en hettegenser av meg som hun fortsatt har. Tror dere hun er interessert i noe mer, eller at dette bare er fyll? 

Anonymkode: 70e46...8ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei.

Er venn med en jente som kan virke ganske interessert når hun er full, men som ikke viser noen særlige tegn (som jeg plukker opp i hvert fall) til å være interessert når hun er edru. Blant annet har hun hun halvveis invitert seg selv til å sove over hos meg 2 ganger etter byturer. Jeg har aldri prøvd å eskalere det noe i disse situasjonene, da hun har vært fullere enn meg, og jeg vil ikke føle at jeg utnytter henne. Forrige gang hun sov over etter bytur spurte hun om å få låne en hettegenser av meg som hun fortsatt har. Tror dere hun er interessert i noe mer, eller at dette bare er fyll? 

Herremin. Hun viser ingen interesse som edru, og kun når hun er full ifølge deg. 

Hva tror du selv??! 

Anonymkode: 4b18c...4e1

• Liker 3
Skrevet

Det varierer nok. Da jeg var singel kunne jeg godt finne på å kontakte noen i fylla om jeg var interessert, selv om jeg ikke viste mye interesse som edru. Men jeg kunne nok funnet på det samme om jeg bare ville ha et ligg også.

Anonymkode: fa71b...11b

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Herremin. Hun viser ingen interesse som edru, og kun når hun er full ifølge deg. 

Hva tror du selv??! 

Derfor han spør? 

Svaret er: Spør hun. Noen er bare mer flørtete av natur etter noen par drinker. 

Skrevet

Svaret er: Spør henne.

Anonymkode: 8015c...6e7

• Liker 4
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva tror du selv??! 

Selv tror jeg du er ganske aggressiv og lite konstruktiv.

• Liker 2
Skrevet

Det er vanskelig å bedømme interesse med mindre du prøver deg..

• Liker 2
Skrevet

Planen er å spørre henne om det neste gang det er anledning for det, men det vil ikke skje med det første. 

Skrevet

Jeg likte spørsmålet ditt. Du virker som en snill fyr.

Er hun innadvent/sjenert i edru tilstand? Noen tør først være kontaktsøkende til den de er interessert i når de er fulle.
Personlig ville jeg aldri invitert meg med hjem til en fyr jeg over hodet ikke var interessert i.

Om du ønsker å ta kontakt før dere ses, kan du jo send en beskjed (f.eks god jul..) og se hvordan hun responderer.

Anonymkode: 5700c...df6

• Liker 4
Skrevet

Knull i fylla og se hva som skjer.

• Liker 1
Skrevet

Kan også hende at hun bruker deg for å ha et sted å sove etter bytur.

Anonymkode: fe46f...0b9

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg likte spørsmålet ditt. Du virker som en snill fyr.

Er hun innadvent/sjenert i edru tilstand? Noen tør først være kontaktsøkende til den de er interessert i når de er fulle.
Personlig ville jeg aldri invitert meg med hjem til en fyr jeg over hodet ikke var interessert i.

Om du ønsker å ta kontakt før dere ses, kan du jo send en beskjed (f.eks god jul..) og se hvordan hun responderer.

Ville nok ikke kalt henne sjenert, men jeg har ikke sett henne legge an på noen i edru tilstand. 

Kan vel også legge til at jeg har sovet hos henne en gang etter byen også. Da var hun ikke så full, men hadde en liten greie med en annen kar.

Vi er en del av en vennegjeng som for øyeblikket er spredd over litt forskjellige byer, og det ville vært litt unaturlig å forsøke å møtes på tomannshånd.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan også hende at hun bruker deg for å ha et sted å sove etter bytur.

Anonymkode: fe46f...0b9

Mulig det og, men det stemmer ikke helt med inntrykket mitt.

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Ville nok ikke kalt henne sjenert, men jeg har ikke sett henne legge an på noen i edru tilstand. 

Kan vel også legge til at jeg har sovet hos henne en gang etter byen også. Da var hun ikke så full, men hadde en liten greie med en annen kar.

Vi er en del av en vennegjeng som for øyeblikket er spredd over litt forskjellige byer, og det ville vært litt unaturlig å forsøke å møtes på tomannshånd.

om hun hadde deg på overnatting mens hun datet en annen, kan det virke vennskapelig fra hennes side.. men det finner du ut av etter hvert som dere treffes mer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

............ Forrige gang hun sov over etter bytur spurte hun om å få låne en hettegenser av meg som hun fortsatt har.......

Et av de eldste triksene i boka.  Spør etter genseren, enten kan hun ta den med til deg, eller så kan du hente hos henne.  Hvis hun sier at hun kan stappe den i postkassa er hun ikke interessert.

Skrevet

Hvis dette hadde vært meg, hadde jeg ikke vært interessert. Når jeg drikker en del, kan jeg finne på å ta kontakt med menn som jeg ellers ikke viser interesse for eller er interessert i. 

Anonymkode: 91030...737

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...