Gå til innhold

Overnatter du med mensen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du skal på hjemmedate hos fyren du holder på med. Du har mensen. Drar du hjem tidlig for å ikke fremstå ulekker eller sover du over med to meter bind og bestemortruser?

Anonymkode: 51119...e8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvor godt jeg kjente han og om det var ukomplisert å komme seg hjem på kvelden. 
Hadde isåfall tatt på meg en fin nattkjole uten på

Anonymkode: f424e...57d

Skrevet

Hadde ikke hatt noe i mot å overnatte med mensen. Mensen er helt naturlig. Om han blir skremt bort av «bestemorstrusen» (som jeg forøvrig bruker hver dag for jeg liker komfor) og bind i trusa, ja da er han ikke en mann å ta vare på altså. Mensen her helt naturlig, og uten beskyttelse, så blir det blod i senga. 

Anonymkode: c8bf2...1cb

• Liker 3
Skrevet

Kan sove med tampong, så det gjør meg ingenting. 

Anonymkode: a33a0...025

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hadde ikke hatt noe i mot å overnatte med mensen. Mensen er helt naturlig. Om han blir skremt bort av «bestemorstrusen» (som jeg forøvrig bruker hver dag for jeg liker komfor) og bind i trusa, ja da er han ikke en mann å ta vare på altså. Mensen her helt naturlig, og uten beskyttelse, så blir det blod i senga. 

Men hva om du bare har datet har i noen uker? Hadde du følt deg like komfortabel å sove med bestemortruser?

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kan sove med tampong, så det gjør meg ingenting. 

Anonymkode: a33a0...025

Skulle gjerne, men får sopp av det.

Ts

• Liker 1
Skrevet

Hjemmedate? Ligger sex i lufta? Hvor nylig? 

Hadde ikke overnatta om det var relativt tidlig i datingen, men ikke pga mensen. Mensen bryr jeg meg ikke om. 

Anonymkode: af898...177

Skrevet

Hadde ikke gjort meg noe. Men må innrømme jeg ble ganske flau da jeg fikk mensen midt på natta hos en date. Var en stor blodflekk på lakenet da jeg våknet :fnise: daten brydde seg ikke, heldigvis. 

Skrevet

Sover med menskopp og evt et tynt bind.

Sier at jeg har mensen, og at vi kan gjøre ting seksuelt tilpassa det.

Anonymkode: ac395...113

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Men hva om du bare har datet har i noen uker? Hadde du følt deg like komfortabel å sove med bestemortruser?

Skulle gjerne, men får sopp av det.

Ts

Ikke bare hadde jeg vært konfortabel, jeg var komfortabel de mange gangene jeg har gjort det 😄

Om jeg ikke kan vise hvem jeg er etter noen uker, så kan jeg jo aldri vise det. Jeg legger alle kortene på bordet med en gang. Aldri fått komme tarer på det. Uten mensen så skal som regel trusene av, men mensen, ja da har de en viktig funksjon for å redde madrassen fra å bli blodig.

Skrevet

Nei jeg overnatter ikke med mensen de første tre døgnene iallefall. Jeg blør så sinnsykt mye.

Anonymkode: cf870...463

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei jeg overnatter ikke med mensen de første tre døgnene iallefall. Jeg blør så sinnsykt mye.

Anonymkode: cf870...463

Det gjør jeg også, men med menskopp er det annerledes. En stor kopp rommer så mye mer enn en tampong eller et bind. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det gjør jeg også, men med menskopp er det annerledes. En stor kopp rommer så mye mer enn en tampong eller et bind. 

Anbefaler ikke menskopp. De greiene kommer ikke ut igjen når de først er inne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Anbefaler ikke menskopp. De greiene kommer ikke ut igjen når de først er inne. 

Man må vri menskoppen på do så den slipper vakuumet

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke noe problem med å overnatte i begynnelsen med han jeg er sammen med nå(men jeg bruker tampong). Følte litt på det da jeg var yngre og brukte bind, så då unngikk jeg det. 

Anonymkode: ebd66...22b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...