Gjest Jus student:) Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 Hei! Har kommet inn på første ønsket, nemlig Jus til våren..noen andre? Her i oslo ja... Renkte det hadde vært greit å ta exphil først..men vet så lite om hvordan jeg skal gå fram? hører så mye forskjellige om eksamensformene og studievariantene.. Noen som har erfaring eller skal det samme?:o) Har dere SØKT?
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #2 Skrevet 10. august 2005 Gratulerer!! Jeg begynner på jus på UiO nå til mandag. Ex Phil er integrert i studiet, men skal du uansett gå et halvt år uten å studere kan du ta det nå i høst og ha et kurs mindre å tenke på første året på jusen.
Gjest MEg igjens Skrevet 10. august 2005 #3 Skrevet 10. august 2005 Ja, det var akkurat det jeg ville. Søkte aldri jus til høsten selvom jeg hadde kommet inn..ønsket litt "fri" og muligens tid til å reise litt. Kjenner mange som begynner nå til høsten dog.. Har nå søkt om studierett til exphil..håper det ordner seg.. Kan du ikke fortelle littom hvordan det var å starte på jussen når du har begynt? og LYKKE TIL!
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #4 Skrevet 12. august 2005 Lykke til! Det går sikkert bra, det er ikke et vanskelig studium Selv fullførte jeg hele juss studiet som privatist (hadde bare 2,9 i snitt fra videregående..) - og endte opp med en god B til avsluttende profesjonseksamen Jeg leste alt på egen hånd uten både forelesninger og grupper, så alt er mulig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå