Gå til innhold

Har jeg høye forventniger hvis...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har jeg høye forventniger hvis jeg ønsker en kjæreste som liker en del av følgende ting: trene å holde seg i normalt god form, liker å reise, er åpen for å prøve nye ting (for eksempel lære seg å danse eller klatre osv. Generelt nye ting), liker å tilegne seg informasjon enten ved å lese bøker, aviser osv (se nyheter på tv). Liker å gå turer enten i skogen/fjellet.

Jeg nevner disse tingene fordi jeg liker slike ting selv. 

Må si jeg hadde kjedet meg i hjel hvis jeg hadde vært sammen med noen som så på tv 4-8 timer om dagen. Å se på tv er som alt annet greit, men blir det for mye av en ting er ikke det bra. 

Anonymkode: 4f924...e0f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har lyst til å treffe likesinnede, ingenting galt i det. :) 

• Liker 2
Skrevet
3 hours ago, FrøkenMånestråle said:

Du har lyst til å treffe likesinnede, ingenting galt i det. :) 

Definitivt. Har kommet over en del potensielle som har hatt mange like interesser, men også en del som kun holder på med det samme hele tiden. For neg blir det ensformig og kjedelig. Føler at jeg har det bedre som singel enn å innlede ne med noen som for eksempel bare ser på tv hele tiden for utenom når de sover og er på jobb. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Definitivt. Har kommet over en del potensielle som har hatt mange like interesser, men også en del som kun holder på med det samme hele tiden. For neg blir det ensformig og kjedelig. Føler at jeg har det bedre som singel enn å innlede ne med noen som for eksempel bare ser på tv hele tiden for utenom når de sover og er på jobb. 

Vi har alle våre preferanser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...