Gå til innhold

Alkohol på hver date, dumt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi møttes på byen dritings og var egentlig bare hverandres one night stand, men likte hverandre godt og har nå datet i et par måneder. Men på alle dater har det vært alkohol involvert og selv om vi ikke planlegger det blir vi fulle hver gang. Føles bare litt unaturlig å møtes uten alkohol nå. Vi er jo selvfølgelig edru sammen dagen derpå, men likevel. Burde jeg være den kjipe og foreslå å møtes uten alkohol eller skal man bare go with the flow?

Anonymkode: 3f424...2eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo litt ut som dere begge har milde alkoholproblemer...

Anonymkode: bb659...16b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Vi møttes på byen dritings og var egentlig bare hverandres one night stand, men likte hverandre godt og har nå datet i et par måneder. Men på alle dater har det vært alkohol involvert og selv om vi ikke planlegger det blir vi fulle hver gang. Føles bare litt unaturlig å møtes uten alkohol nå. Vi er jo selvfølgelig edru sammen dagen derpå, men likevel. Burde jeg være den kjipe og foreslå å møtes uten alkohol eller skal man bare go with the flow?

Anonymkode: 3f424...2eb

Dette synes jeg er harry..Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 09fb6...42b

• Liker 1
Skrevet

Det ville helt klart ha vært på sin plass med en alkoholfri date. Det hadde vært kjedelig om dere f.eks. etter noen år som samboere fant ut at drekkinga er det eneste dere har til felles. :P 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...