AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Del Skrevet 22. desember 2020 Får vite på nyåret hvilket kjønn det blir, men vi har vurdert disse navnene: Gutt: Theodor, Søren og Daniel Jente: Selma, Elida og Tiril Anonymkode: b265b...3cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #2 Del Skrevet 22. desember 2020 Daniel og Elida er fint! Anonymkode: c11ea...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #3 Del Skrevet 23. desember 2020 Likte ingen av guttenavnene. Theodor og Daniel er utrolig vanlige og kjedelige. Søren er et litt finere banneord. Elida er ganske pent. Tiril er ok. Selma er ikke min smak. Minner meg om en bikkje. Anonymkode: fdcad...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #4 Del Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Får vite på nyåret hvilket kjønn det blir, men vi har vurdert disse navnene: Gutt: Theodor, Søren og Daniel Jente: Selma, Elida og Tiril Anonymkode: b265b...3cb Søren?? Som i "fyyyy søren"? Anonymkode: b099d...ea9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #5 Del Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Får vite på nyåret hvilket kjønn det blir, men vi har vurdert disse navnene: Gutt: Theodor, Søren og Daniel Jente: Selma, Elida og Tiril Anonymkode: b265b...3cb Av alle disse 6 navn liker jeg bare Theodor. Anonymkode: b099d...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 23. desember 2020 #6 Del Skrevet 23. desember 2020 Liker ikke Søren, de andre to guttenavnene er ok men litt oppbrukt. Av jentenavnene liker jeg best Tiril. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #7 Del Skrevet 23. desember 2020 Liker ikke Søren, men de andre navnene er fine, alle sammen. Guttenavnene er ganske mye brukt, men de er jo fine likevel. At de er blitt vanlige er jo nettopp fordi mange synes de er fine. Årsaken til det med Søren handler ikke om "banning light", men at det blir veldig kunstig å uttale navnet slik det skrives for meg. Når det på min dialekt blir uttalt "Sø-ørn" er det virkelig ikke noe fint. (Dame-ekvivalenten hos oss er Karen, som uttales "Ka-arn" 😜 ). Anonymkode: c8c54...1d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #8 Del Skrevet 23. desember 2020 Fy søren er det første jeg tenkte.. Theodor er søtt. Daniel er kjedelig! Av jentenavnene likte jeg best Elida, men det er også kjedelig. Anonymkode: 6bad6...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #9 Del Skrevet 23. desember 2020 Theodor, Selma og Elida er fine. Liker ikke de andre. Anonymkode: b21db...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BraNok Skrevet 23. desember 2020 #10 Del Skrevet 23. desember 2020 Likte best Selma og Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #11 Del Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Liker ikke Søren, men de andre navnene er fine, alle sammen. Guttenavnene er ganske mye brukt, men de er jo fine likevel. At de er blitt vanlige er jo nettopp fordi mange synes de er fine. Årsaken til det med Søren handler ikke om "banning light", men at det blir veldig kunstig å uttale navnet slik det skrives for meg. Når det på min dialekt blir uttalt "Sø-ørn" er det virkelig ikke noe fint. (Dame-ekvivalenten hos oss er Karen, som uttales "Ka-arn" 😜 ). Anonymkode: c8c54...1d3 Enig. Eller Maren, "Ma-arn". Grusomt. Anonymkode: be5e7...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. desember 2020 #12 Del Skrevet 23. desember 2020 Daniel og Selma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 23. desember 2020 #13 Del Skrevet 23. desember 2020 Daniel og Tiril! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siggen Skrevet 23. desember 2020 #14 Del Skrevet 23. desember 2020 Selma og Tiril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #15 Del Skrevet 23. desember 2020 Likte alle de 6 navna😍 Søren er jeg veldig glad fordi et viktig menneske for meg i min barndom het det. Men, litt usikker på om verden er klar for navnet igjen? Jeg har selv kun en venninne som bruker det negativt som i "fy søren". Men, vet jo at det er ganske vanlig blant flere, dessverre. Men tror ikke det er vanlig blant barn og ungdom? Anonymkode: 3b480...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 23. desember 2020 #16 Del Skrevet 23. desember 2020 Elida og Theodor er finest. Kan jo bruke Theo som forkortet navn, det er også fint. Selma og Tirill heter jo annahver unge no.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 23. desember 2020 #17 Del Skrevet 23. desember 2020 Daniel, Selma og Elida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #18 Del Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Får vite på nyåret hvilket kjønn det blir, men vi har vurdert disse navnene: Gutt: Theodor, Søren og Daniel Jente: Selma, Elida og Tiril Anonymkode: b265b...3cb Søren as!!! Nei, ikke mye fint. Theodor heter alle, Daniel er det beste. SELma oink oink. Elida og Tiril er er helt ok. Har du andre alternativer? Anonymkode: 3c312...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #19 Del Skrevet 23. desember 2020 Enig med hen over. Daniel er greit, resten ikke noe særlig.. Anonymkode: ff609...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå