AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Vi har nemlig ikke datet i mer enn en måned, men det har vært full klaff mellom oss. Jeg kjenner at det er for lite å kun møtes en gang i uken selv om datene varer lenge. Skulle gjerne sett han minst 2-3 ganger i uken. Er det helt psycho å snakke med han om dette allerede nå? Er så redd for å kvele han, spesielt når alle sier hvor viktig det er å være tilbakeholden. Men jeg synes det er grusomt å spille tilbakeholden når jeg bare vil se han så mye som mulig. Hvordan få dette til å gå opp i opp men samtidig ikke gå på akkord med seg selv? Anonymkode: 496b1...8bc
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Nei, det burde gå helt fint. Anonymkode: 727a4...767
Silva Pluvialis Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 Det er jo ikke psycho å foreslå noe. Kanskje han også ønsker å treffes litt oftere, men er redd for å "kvele" deg? 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 Jeg ville prøvd å foreslått neste date med kortere intervall- heller enn å i tale sette det etter 1 måned. Dere har kun møtes 4 ganger, og jeg synes det er litt tidlig å kommentere på dating frekvensen Anonymkode: 841dc...98d 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #5 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg ville prøvd å foreslått neste date med kortere intervall- heller enn å i tale sette det etter 1 måned. Dere har kun møtes 4 ganger, og jeg synes det er litt tidlig å kommentere på dating frekvensen Anonymkode: 841dc...98d Jeg forsto ikke? Anonymkode: 496b1...8bc
Hippogriff Skrevet 23. desember 2020 #6 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg forsto ikke? Anonymkode: 496b1...8bc H*n foreslo at du tar initiativ til neste date før det har gått en uke siden forrige date. Uten å si at det er fordi du syns en gang i uka er for lite. Et råd jeg for øvrig støtter. 4
Høna79 Skrevet 23. desember 2020 #7 Skrevet 23. desember 2020 (endret) Hvis dere dater på en lørdag - foreslå neste date et par dager etter (f eks tirsdag) i stedet for helgen etter. Endret 23. desember 2020 av Høna79 Korrigert 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #8 Skrevet 23. desember 2020 Hippogriff skrev (1 time siden): H*n foreslo at du tar initiativ til neste date før det har gått en uke siden forrige date. Uten å si at det er fordi du syns en gang i uka er for lite. Et råd jeg for øvrig støtter. Enig. Ikke vær for direkte med å si «jeg vil møtes oftere», bare forslå å møtes slik at det blir oftere. Godt råd Anonymkode: b8f5e...8da 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå