Gå til innhold

Virker jeg psycho hvis jeg sier dette til han?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har nemlig ikke datet i mer enn en måned, men det har vært full klaff mellom oss. Jeg kjenner at det er for lite å kun møtes en gang i uken selv om datene varer lenge. Skulle gjerne sett han minst 2-3 ganger i uken.

Er det helt psycho å snakke med han om dette allerede nå? Er så redd for å kvele han, spesielt når alle sier hvor viktig det er å være tilbakeholden. Men jeg synes det er grusomt å spille tilbakeholden når jeg bare vil se han så mye som mulig.

Hvordan få dette til å gå opp i opp men samtidig ikke gå på akkord med seg selv?

Anonymkode: 496b1...8bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det burde gå helt fint.

Anonymkode: 727a4...767

Skrevet

Det er jo ikke psycho å foreslå noe. Kanskje han også ønsker å treffes litt oftere, men er redd for å "kvele" deg?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville prøvd å foreslått neste date med kortere intervall- heller enn å i tale sette det etter 1 måned. Dere har kun møtes 4 ganger, og jeg synes det er litt tidlig å kommentere på dating frekvensen

Anonymkode: 841dc...98d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg ville prøvd å foreslått neste date med kortere intervall- heller enn å i tale sette det etter 1 måned. Dere har kun møtes 4 ganger, og jeg synes det er litt tidlig å kommentere på dating frekvensen

Anonymkode: 841dc...98d

Jeg forsto ikke?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg forsto ikke?

H*n foreslo at du tar initiativ til neste date før det har gått en uke siden forrige date. Uten å si at det er fordi du syns en gang i uka er for lite.

Et råd jeg for øvrig støtter. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hvis dere dater på en lørdag - foreslå neste date et par dager etter (f eks tirsdag) i stedet for helgen etter. 

Endret av Høna79
Korrigert
  • Liker 2
Skrevet
Hippogriff skrev (1 time siden):

H*n foreslo at du tar initiativ til neste date før det har gått en uke siden forrige date. Uten å si at det er fordi du syns en gang i uka er for lite.

Et råd jeg for øvrig støtter. 

Enig. Ikke vær for direkte med å si «jeg vil møtes oftere», bare forslå å møtes slik at det blir oftere. Godt råd

Anonymkode: b8f5e...8da

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...