AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Hvordan reagerer dere på menn som er slik som meg som er ekstremt tiltrukket av så store kropper og synes dere er uimotståelige? Synes dere jeg er en avviker, og vil heller ha en "normal" mann? Eller blir dere smigret? Jeg føler at de fleste kvinner ikke vil ha en mann som tenner på fete kropper, og at de vil ha noen som "liker de for den de er", og ikke fordi jeg er spesielt tiltrukket den typen kropp. Anonymkode: b1a72...d80
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Tror det avhenger helt av om hun er fornøyd med kroppen sin eller ikke. Hvis alt hun ønsker er å bli slank, vil smaken din bli et problem. Du må finne deg en sånn fat positivity-dame. Anonymkode: 40abe...2fb 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 Er jo fint at det finnes folk som syns vi er fine også. Men jeg kunne ikke blitt kjæreste med deg. Anonymkode: 8b08c...bb8 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 Da føler du nok rett. Ingen vil vel bli likt kun for kroppen sin? Anonymkode: 39e12...3ae 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #5 Skrevet 22. desember 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan reagerer dere på menn som er slik som meg som er ekstremt tiltrukket av så store kropper og synes dere er uimotståelige? Synes dere jeg er en avviker, og vil heller ha en "normal" mann? Eller blir dere smigret? Jeg føler at de fleste kvinner ikke vil ha en mann som tenner på fete kropper, og at de vil ha noen som "liker de for den de er", og ikke fordi jeg er spesielt tiltrukket den typen kropp. Anonymkode: b1a72...d80 Jeg hadde aldri datet en fetisj, uansett hva det gikk ut på....... Anonymkode: eb6a1...577 7
Amberleaf Skrevet 22. desember 2020 #6 Skrevet 22. desember 2020 Tipper det vil være et problem for de fleste, da det som regel er sånn at en overvektig dame har et ønske om å gå ned i vekt. Er nok ikke mange ordentlig store som trives med vekta si. Og med en fat-lover så vil jo det bli problematisk hvis hun går ned i vekt vil jeg tro. Isteden for støtte hjemmefra så vil hun kanskje bli motarbeidet og `lokket utpå` igjen. 6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #7 Skrevet 22. desember 2020 Nei takk. Det er like ille som å inngå forhold med en person som kun vil ha sylslanke partnere. I begge tilfeller finnes det liksom ikke noe slingringsmonn, man MÅ beholde samme kroppen/vekta hele livet. Det er ikke alltid verken ønskelig eller mulig. Anonymkode: 428d4...a9d 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #8 Skrevet 22. desember 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Da føler du nok rett. Ingen vil vel bli likt kun for kroppen sin? Anonymkode: 39e12...3ae Dette synes jeg er et merkelig argument, og det dukker ALLTID opp når noen sier de liker tykke menn/kvinner. Har aldri sett noen skrive "ingen vil vel bli likt kun for kroppen sin?" når noen sier de liker slanke eller menn/kvinner, eller de høye/lave, med blondt/mørkt hår, eller den eller den etnisiteten. Burde vel anta som en selvfølge at TS også må like personligheten og stilen til den tjukke dama hans? Anonymkode: 40abe...2fb 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #9 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er jo fint at det finnes folk som syns vi er fine også. Men jeg kunne ikke blitt kjæreste med deg. Hvorfor? AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Da føler du nok rett. Ingen vil vel bli likt kun for kroppen sin? Anonymkode: 39e12...3ae Selvsagt ikke. Derfor det er så mange tråder her om at det er ok å gå fra partner om vedkommende går opp i vekt. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei takk. Det er like ille som å inngå forhold med en person som kun vil ha sylslanke partnere. I begge tilfeller finnes det liksom ikke noe slingringsmonn, man MÅ beholde samme kroppen/vekta hele livet. Det er ikke alltid verken ønskelig eller mulig. Må ikke beholde nøyaktig samme kroppsvekt livet ut. omg. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Burde vel anta som en selvfølge at TS også må like personligheten og stilen til den tjukke dama hans? Dater ikke damer basert ene og alene på BMI. Eller utseende for den del. Jeg går ikke å sikler etter alle damer med BMI over 40, uavhengig av alder, etnisitet og interesser. Det må være en klaff både i alder og interesser. F.eks. liker jeg mye bedre blonde jenter enn brunetter. Og jeg liker mye bedre jenter som leser bøker enn de som synes bøker er kjedelige. Men rent utseendemessig er det store flertall godt overvektige. Anonymkode: b1a72...d80
Hannah80 Skrevet 23. desember 2020 #10 Skrevet 23. desember 2020 Hvor mange tråder om dette emnet har du laget nå? 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #11 Skrevet 23. desember 2020 Fete kvinner vil kanskje bli likt på tross av fedmen, ikke på grunn av. Kanskje det er derfor de har fetet seg opp, for å luke vekk menn som bare vektlegger kropp. Anonymkode: 8cfbe...dd3 1
Hannah80 Skrevet 23. desember 2020 #12 Skrevet 23. desember 2020 Apropos fedme. Så en fasinerende dokumentar en gang. Handlet om et ektepar. Hvor han var feeder, og hun ekstremt overvektig. Hun veide sånn ca 250 kilo. Mannen fortalte at han tente noe enormt på henne. Men så gikk hun ned i vekt. Nå tente ikke mannen på henne lenger, for hun veide "bare" 200 kilo. Han var glad for at han hadde mange videoklipp av henne fra hun var på sitt tykkeste. For han brukte de videoene når han onanerte. Her var det nok en mann som ikke elsket kona si, men som kun hadde en fetisj. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #13 Skrevet 23. desember 2020 Hannah80 skrev (2 timer siden): Apropos fedme. Så en fasinerende dokumentar en gang. Handlet om et ektepar. Hvor han var feeder, og hun ekstremt overvektig. Hun veide sånn ca 250 kilo. Mannen fortalte at han tente noe enormt på henne. Men så gikk hun ned i vekt. Nå tente ikke mannen på henne lenger, for hun veide "bare" 200 kilo. Han var glad for at han hadde mange videoklipp av henne fra hun var på sitt tykkeste. For han brukte de videoene når han onanerte. Her var det nok en mann som ikke elsket kona si, men som kun hadde en fetisj. Er nok mange damer som er feeders også, bare at de kaller det å lage mat som omsorg og "ikke ønske Brad Pitt". Anonymkode: 42e6a...457
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #14 Skrevet 23. desember 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Fete kvinner vil kanskje bli likt på tross av fedmen, ikke på grunn av. Kanskje det er derfor de har fetet seg opp, for å luke vekk menn som bare vektlegger kropp. Anonymkode: 8cfbe...dd3 Ja, tipper det er en del kvinner som gjør det. De er ikke spesielt interessert i mat engang, de bare propper seg så de kan luke vekk overfladiske menn. Anonymkode: 40abe...2fb
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #15 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fete kvinner vil kanskje bli likt på tross av fedmen, ikke på grunn av. Kanskje det er derfor de har fetet seg opp, for å luke vekk menn som bare vektlegger kropp. Skal jeg tolke det dithen at det kun er slanke kvinner som liker å bli sett på som attraktive med fine kropper, mens de med fedme aldri gjør det? Ingen kvinner vil bli begjæret for kroppen sin? Spesielt om det er av en mann som liker store kvinner? Anonymkode: b1a72...d80 1
Måneskinn Skrevet 23. desember 2020 #16 Skrevet 23. desember 2020 Det er litt både og syns jeg. Jeg tror alle mennesker vil bli likt og sett for den de er, og at kroppen kommer i annen rekke. Men alle har jo sine preferanser, og det skal man få ha. Utfordringen med menn som liker store damer er at de gjerne vil ikke at de skal endre seg - det handler bare om kroppen og lite om andre ting, kan det føles som. Jeg hadde kontakt med en mann i våres (og har nevnt det her inne før) som var veldig fan av store damer og syns vel egentlig at jeg var i minste laget - men han ville prøve allikevel. Vi møttes aldri, men han sa flere ganger at hans mål ville alltid være å snike i meg sjokolade og ble nærmest snurt når jeg sa at hva om jeg vil ned i vekt? Både for helse og eget velvære? Men det var ikke mulig å diskutere. Han fortalte at han hadde blitt dritsur på sin eks som vuderte slankeoperasjon og ville gått ned ca 80 kg. Så da sa jeg til han at vel, da handler det jo bare om kropp for deg da og ikke så mye annet. Min personlighet er jo den samme uansett antall kg. Han var ikke enig så klart, men der butta det for meg. Jeg kan godt ha en mann som liker meg som jeg er nå, han bør jo tenne på meg og, men heller ikke ha noe i mot at jeg setter i gang en endring som gjør at jeg blir mindre. 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #17 Skrevet 23. desember 2020 Måneskinn skrev (19 minutter siden): Det er litt både og syns jeg. Jeg tror alle mennesker vil bli likt og sett for den de er, og at kroppen kommer i annen rekke. Men alle har jo sine preferanser, og det skal man få ha. Utfordringen med menn som liker store damer er at de gjerne vil ikke at de skal endre seg - det handler bare om kroppen og lite om andre ting, kan det føles som. Jeg hadde kontakt med en mann i våres (og har nevnt det her inne før) som var veldig fan av store damer og syns vel egentlig at jeg var i minste laget - men han ville prøve allikevel. Vi møttes aldri, men han sa flere ganger at hans mål ville alltid være å snike i meg sjokolade og ble nærmest snurt når jeg sa at hva om jeg vil ned i vekt? Både for helse og eget velvære? Men det var ikke mulig å diskutere. Han fortalte at han hadde blitt dritsur på sin eks som vuderte slankeoperasjon og ville gått ned ca 80 kg. Så da sa jeg til han at vel, da handler det jo bare om kropp for deg da og ikke så mye annet. Min personlighet er jo den samme uansett antall kg. Han var ikke enig så klart, men der butta det for meg. Jeg kan godt ha en mann som liker meg som jeg er nå, han bør jo tenne på meg og, men heller ikke ha noe i mot at jeg setter i gang en endring som gjør at jeg blir mindre. Takk, dette var et veldig godt svar. Jeg føler det hele tiden blir satt helt på spissen, så det er derfor jeg gjør forsøk på å få en skikkelig diskusjon, og at jeg ikke bare tillegges meninger jeg ikke har. Altså: jeg elsker store damer, og gjerne jo større jo bedre. Men det er tross alt en grense for alt. Noen lever fint med 60-70kg ekstra, og kan holde seg aktiv og frisk. Andre sliter med "bare" 30-35kg for mye. I et seriøst forhold vil helse komme først, og en partner skal ikke lide for den andres preferanser eller fetisjer. MEN: det virker som om hver gang jeg understreker at jeg er kun tiltrukket av kropper med fedme, så får det all fokuset. Jeg lurer bare på om det er forståelig at noen synes store kvinner er mer attraktive, og jeg lurte mest på hvordan det føles når en mann påpeker at du har en deilig mage, selv om det er mye større enn "sosialt akseptabelt", at man synes store hengepupper er fine eller at en dobbelthake er utrolig sexy. Jeg ville aldri ønsket å "tvangsfore" en kvinne heller. Ja, i en fantasi-setting, men ikke IRL. Anonymkode: b1a72...d80 1
Måneskinn Skrevet 24. desember 2020 #18 Skrevet 24. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg lurer bare på om det er forståelig at noen synes store kvinner er mer attraktive, Ja, jeg syns det er forståelig. Som nevnt, alle har sine preferanser jeg kan forstå det. Såpass mange komplimenter og tilbakemeldinger har jeg fått opp gjennom årene at jeg skjønner at noen finner meg og andre store damer tiltrekkende. De periodene hvor jeg selv sliter med å like meg selv kan jeg ikke helt forstå det, men jeg godtar det . Jeg tror at mange setter spørsmålstegn ved det fordi at store folk shames så mye i vårt samfunn. Det er så mange som tror at de ikke klarer å ta vare på seg selv fordi de er store. At det er en type avvik. På en måte er det jo det, men mange er veldig trangsynte på dette føler jeg. Selv er jeg relativt stor, men går masse og er aktiv og sliter ikke med overvekten min på noen måte. Annet enn at jeg selv ikke syns jeg er så fin alltid. Men desto hyggeligere å høre at andre liker meg for det syns du bare skal kjøre på jeg, du liker det du liker 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #19 Skrevet 24. desember 2020 Måneskinn skrev (6 timer siden): syns du bare skal kjøre på jeg, du liker det du liker Takk igjen. Jeg synes det bare er så rart at det er mer sosial akseptert å være tent av en trent kropp, f.eks., men det øyeblikket det er snakk om f.eks. fedme, så blir det nærmest sett på som sykelig. Det å tenne på Funkygines kropp kan være akseptert, men ikke Tess Holliday? Det er derfor jeg sliter litt med å også få frem budskapet mitt. Anonymkode: b1a72...d80
Måneskinn Skrevet 24. desember 2020 #20 Skrevet 24. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk igjen. Jeg synes det bare er så rart at det er mer sosial akseptert å være tent av en trent kropp, f.eks., men det øyeblikket det er snakk om f.eks. fedme, så blir det nærmest sett på som sykelig. Det å tenne på Funkygines kropp kan være akseptert, men ikke Tess Holliday? Det er derfor jeg sliter litt med å også få frem budskapet mitt. Anonymkode: b1a72...d80 ja, det er sånn det har blitt.. Jeg tror "idealet" var annerledes før - uten at jeg egentlig har noe belegg for å si det, det virker bare sånn. Er så mange som henger seg opp i helsen til folk, selv mener jeg at enhver har ansvar for seg selv - og så får andre slutte å legge seg opp i det... Jeg har jo selv opplevd det, den gang jeg veide bortimot 130 kg på min 168 cm. Var hos lege og hadde tatt masse prøver, ingenting galt med noe. Legen uttrykte stor undring over det, noe jeg syns var litt frekt. Og hans syn gjenspeiles jo veldig i samfunnet føler jeg. Folk er veldig PÅ når det kommer til å dømme andre. Det har man jo sett i dette året på andre områder og... Ikke lett å si hva det kommer av...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå