AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Jeg er kvinne på 43 og kom over en artikkel over østrogendominsa osv. Det vil si at kvinner har mindre progsteron (velværhormonet) og mer østrogen. Tok noen prøve i høst, men ønsker å ta en mer utvidet test / blodprøve angående hormonene. Jeg har mye hormonelle plager . Noen dyktige leger på Vestlandet? Noe som kan si noe om disse resultatene? Anonymkode: 1c478...3ba
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 Jeg er strålende fornøyd med gynekolog T Bjerknes på Nesttun, hvis du trenger gynekolog. Jeg gikk til han når jeg fikk pcos. Anonymkode: 24de1...01d 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #3 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er strålende fornøyd med gynekolog T Bjerknes på Nesttun, hvis du trenger gynekolog. Jeg gikk til han når jeg fikk pcos. Anonymkode: 24de1...01d Takk for tips. Skal ta kontakt med han. Er så lei av de hormonelle plagene (mensen kommer hytt og gevær, før var den stabil. Økt hårvekst i ansikte 🙈. Fortsatt hormonelle kviser. Sexlysten har dabbet helt av 😔). Har født to barn, men tok lang tid før jeg tilslutt ble gravid med prøverør. Anonymkode: 1c478...3ba
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #4 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for tips. Skal ta kontakt med han. Er så lei av de hormonelle plagene (mensen kommer hytt og gevær, før var den stabil. Økt hårvekst i ansikte 🙈. Fortsatt hormonelle kviser. Sexlysten har dabbet helt av 😔). Har født to barn, men tok lang tid før jeg tilslutt ble gravid med prøverør. Anonymkode: 1c478...3ba Han er ikke privat men offentlig, så fastlege må sende henvisning. Anonymkode: 24de1...01d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå