AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Ja, hevn er vel i tankene mine. Det er så barnslig og umodent, og jeg er over 50. Det som er saken er at han såret meg så mye og tankene mine slipper ikke taket i han. Vet så inderlig godt at det er idiotisk og nytteløst men han er i hodet mitt stadig. Jeg er så dum som det går ann å bli. Hadde kontakt og date med en mann i fjor, vi møttes og hadde sex. Jeg ble bettat, men følte ikke at det var gjensidig. Så ghostet han meg . Tok kontakt seks mnd senere og kom med mange unnskyldninger. Dum som jeg var svarte jeg, sa jeg var skuffet. Han fikk meg på kroken igjen. Så en tid senere blir han stille igjen. Uventet, nei skjønte det jo. Han var i en avis for et par uker siden, og det gjorde så vondt å se han. Jeg gamle dama klarer ikke å glemme denne drittsekkena. Føler meg som en idiot og er sint på meg selv. Er det at jeg dyrker denne følelsen, som jeg vet ikke er gjensidig? Anonymkode: 6911d...a54
SoWhat? Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Lurer veldig på unnskyldningene han kom med seks måneder etterpå... 🙂 Tror dette handler om at han ydmyket deg, og så er du sint på deg selv. 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 Kanskje du kan gjøre som de gjør i England, og også fordi det snart er jul kan du legge en pakke utenfor døren hans som inneholder bæsjen din. Du trenger ikke skrive hvem det er fra heller. 😊 Tror ikke han fortjener en melding av deg, ville heller bare sendt han en sånn pakke. Anonymkode: 6b935...f7d
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 SoWhat? skrev (5 minutter siden): Lurer veldig på unnskyldningene han kom med seks måneder etterpå... 🙂 Tror dette handler om at han ydmyket deg, og så er du sint på deg selv. Ja, er sint på meg selv, og forbanna på at jeg tok opp igjen kontakten med han. Men hvorfor kan ikke jeg voksne dama glemme han? Er på daitingside og får flere henvendelser, men det er ikke interressant. Anonymkode: 6911d...a54
SoWhat? Skrevet 22. desember 2020 #5 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, er sint på meg selv, og forbanna på at jeg tok opp igjen kontakten med han. Men hvorfor kan ikke jeg voksne dama glemme han? Er på daitingside og får flere henvendelser, men det er ikke interressant. Anonymkode: 6911d...a54 Nei, si det. Noen ganger sitter tanker og følelser i overfor idioter. Det skjer nok oss i alle aldre. Jeg klarte å slutte når vedkommende forlovet seg med ei annen. Det var avslutning og en stor lettelse for meg. Men det kan jo være andre ting også. En ny date ville garantert hjulpet, så håper du møter en du liker og som behandler deg som du fortjener. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #6 Skrevet 22. desember 2020 Hvorfor ha sex på første date? Du er lite interessant. Anonymkode: 5e820...94d 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #7 Skrevet 22. desember 2020 Ikke vær en idiot og kontakt han. Han er ikke interessert i deg. Maaange gutter som har gjort dette mot meg. Jeg driver ikke og kontakter de eller tar hevn i ettertid. Jeg hadde frivillig sex med de og de skylder meg ingenting. Ærlig talt En mann som er interessert i mer enn sex bryr seg om deg og tar vare på deg. De som tar kontakt igjen etter flere måneder bare for å se om de fortsatt har en dør åpen for sex er bare tåpelige, mange menn som gjør det. Anonymkode: b30b5...d7b 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #8 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, er sint på meg selv, og forbanna på at jeg tok opp igjen kontakten med han. Men hvorfor kan ikke jeg voksne dama glemme han? Er på daitingside og får flere henvendelser, men det er ikke interressant. Anonymkode: 6911d...a54 Om du vet innerst inne at han ikke er noe familiefar eller noe kjærestemateriale du kan ha med hjem til foreldre så er det bare å gå videre.. med mindre du liker sånne toxic forhold. Vil du ha ro og sjelefred så skrur du opp standarden din for hva du fortjener Anonymkode: b30b5...d7b 1
GrønnNellik68 Skrevet 22. desember 2020 #9 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kanskje du kan gjøre som de gjør i England, og også fordi det snart er jul kan du legge en pakke utenfor døren hans som inneholder bæsjen din. Du trenger ikke skrive hvem det er fra heller. 😊 Tror ikke han fortjener en melding av deg, ville heller bare sendt han en sånn pakke. Anonymkode: 6b935...f7d 😂😂😂😂ja am in ...
GrønnNellik68 Skrevet 22. desember 2020 #10 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, er sint på meg selv, og forbanna på at jeg tok opp igjen kontakten med han. Men hvorfor kan ikke jeg voksne dama glemme han? Er på daitingside og får flere henvendelser, men det er ikke interressant. Anonymkode: 6911d...a54 Du er i samme bås som jeg har vært. Hekta.... jeg og er over 50 og like barnslig som du men å gi drit gave eske har jeg ikke tenkt da.. selv om den var god, du er nok mest sint på deg selv fordi du lot deg ydmyke igjen. Kom igjen det går over...bare å akseptere gjort er gjort men ikke 1 gang til. Stå på❤️
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #11 Skrevet 23. desember 2020 Samme her. Dumme meg bet på og ble lurt. Før jul nå sier han at han er usikker på oss. Der har jeg trodd at vi hadde det fint og at han var oppriktig glad i meg. Jeg ba han ryke og reise og spurte om han var vel bevart. Slike løgnhalser fortjener ikke kjekke damer. Anonymkode: 045b2...e29
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #12 Skrevet 24. desember 2020 Er i samme båt. Tenker på han hver dag og håper at han skal kontakte meg, selv om jeg ville avvist han dersom han gjorde det. Klarer ikke å gå videre selv om jeg vet at han ikke vil ha meg, og noen dager har jeg hevntanker som deg. Tror den beste hevnen er at du går videre og ignorerer han, selv om det er vanskelig så fake it until you make it Anonymkode: 83ef3...076 2
KjellYngvar Skrevet 24. desember 2020 #13 Skrevet 24. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 22.12.2020 den 16.55): Ja, hevn er vel i tankene mine. Det er så barnslig og umodent, og jeg er over 50. Det som er saken er at han såret meg så mye og tankene mine slipper ikke taket i han. Vet så inderlig godt at det er idiotisk og nytteløst men han er i hodet mitt stadig. Jeg er så dum som det går ann å bli. Hadde kontakt og date med en mann i fjor, vi møttes og hadde sex. Jeg ble bettat, men følte ikke at det var gjensidig. Så ghostet han meg . Tok kontakt seks mnd senere og kom med mange unnskyldninger. Dum som jeg var svarte jeg, sa jeg var skuffet. Han fikk meg på kroken igjen. Så en tid senere blir han stille igjen. Uventet, nei skjønte det jo. Han var i en avis for et par uker siden, og det gjorde så vondt å se han. Jeg gamle dama klarer ikke å glemme denne drittsekkena. Føler meg som en idiot og er sint på meg selv. Er det at jeg dyrker denne følelsen, som jeg vet ikke er gjensidig? Anonymkode: 6911d...a54 Han har bare vært intressert i ligg og dette har du vært klar over. Du er uærlig mot deg selv 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #14 Skrevet 24. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 22.12.2020 den 20.51): Ikke vær en idiot og kontakt han. Han er ikke interessert i deg. Maaange gutter som har gjort dette mot meg. Jeg driver ikke og kontakter de eller tar hevn i ettertid. Jeg hadde frivillig sex med de og de skylder meg ingenting. Ærlig talt En mann som er interessert i mer enn sex bryr seg om deg og tar vare på deg. De som tar kontakt igjen etter flere måneder bare for å se om de fortsatt har en dør åpen for sex er bare tåpelige, mange menn som gjør det. Anonymkode: b30b5...d7b Dette gjorde han med meg. Spurte om jeg fortsatt likte han og om jeg ville komme over en tur. Det er kun egoboost for han og ikke noe annet, og jeg sa heldigvis nei til det og har ikke hørt noe siden. Anonymkode: 83ef3...076 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå