Gå til innhold

Hvor kjøpe gavekort Nintendo Switch

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får jeg seriøst ikke kjøpt gavekort til Nintendo Switch uten å gå inn på Nintendo Switchen til samboeren min???? Tenkte å gi ham et spill i julegave, men de var utsolgt i butikken, og hadde heller ikke fler sånne gavekort igjen. 

Anonymkode: f6a9b...1e3

Skrevet

Hadde bare skrevet et kort med "gavekort på blabla spill til Switch" og så vipset han beløpet når han åpner så han kan kjøpe det selv i Nintendo store. 

• Liker 1
Skrevet
blåtimen skrev (5 minutter siden):

Hadde bare skrevet et kort med "gavekort på blabla spill til Switch" og så vipset han beløpet når han åpner så han kan kjøpe det selv i Nintendo store. 

Joda, kan jo det... Bare et hakk triveligere med et gavekort, når jeg nå ikke fant det dumme spillet. Vet ikke hvorfor jeg tenker sånn, men. Du vet altså ikke om noe sted man kan kjøpe et slags digitalt gavekort, altså? 

HI

Skrevet

Kjøp et gavekort på en plass som selger fysiske spill, som Power, Elkjøp eller Platekompaniet? Og si at det er til spill til Switchen?

Anonymkode: 1a752...335

Skrevet

Jeg har sett det på Extra :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Kjøp et gavekort på en plass som selger fysiske spill, som Power, Elkjøp eller Platekompaniet? Og si at det er til spill til Switchen?

Anonymkode: 1a752...335

De hadde ikke spillet inne, og visste ikke om de ville få det inn. Dette var den eneste butikken hvor de selger spill i området vi bor i.

Skrevet
Sheik skrev (22 minutter siden):

Jeg har sett det på Extra :)

Da kan jeg sjekke der! Altså, gavekort til Nintendo Switch?

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Da kan jeg sjekke der! Altså, gavekort til Nintendo Switch?

Ja, gavekort til Nintendo eShop 😀

Skrevet

Er vel i de fleste dagligvsrebutikker? Henger en drøss med slikt hos alle her.

Spotify, playstation, nintendo osv

Anonymkode: 8d50a...d8e

Skrevet

Det er ikke mulig å kjøpe gavekort/kode på et konkret spill til switch i Norge, så vidt jeg vet? 

Det du får kjøpt er gavekort på en viss sum, som så kan brukes i e-shop’en på switch’en til å kjøpe hva han vil.

Slike kort finner du i matbutikken (Coop) og Narvesen har jeg i hvert fall sett.

Anonymkode: fc90f...609

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...