AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Får jeg seriøst ikke kjøpt gavekort til Nintendo Switch uten å gå inn på Nintendo Switchen til samboeren min???? Tenkte å gi ham et spill i julegave, men de var utsolgt i butikken, og hadde heller ikke fler sånne gavekort igjen. Anonymkode: f6a9b...1e3
blåtimen Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Hadde bare skrevet et kort med "gavekort på blabla spill til Switch" og så vipset han beløpet når han åpner så han kan kjøpe det selv i Nintendo store. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 blåtimen skrev (5 minutter siden): Hadde bare skrevet et kort med "gavekort på blabla spill til Switch" og så vipset han beløpet når han åpner så han kan kjøpe det selv i Nintendo store. Joda, kan jo det... Bare et hakk triveligere med et gavekort, når jeg nå ikke fant det dumme spillet. Vet ikke hvorfor jeg tenker sånn, men. Du vet altså ikke om noe sted man kan kjøpe et slags digitalt gavekort, altså? HI Anonymkode: f6a9b...1e3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 Kjøp et gavekort på en plass som selger fysiske spill, som Power, Elkjøp eller Platekompaniet? Og si at det er til spill til Switchen? Anonymkode: 1a752...335
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #6 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kjøp et gavekort på en plass som selger fysiske spill, som Power, Elkjøp eller Platekompaniet? Og si at det er til spill til Switchen? Anonymkode: 1a752...335 De hadde ikke spillet inne, og visste ikke om de ville få det inn. Dette var den eneste butikken hvor de selger spill i området vi bor i. Anonymkode: f6a9b...1e3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #7 Skrevet 22. desember 2020 Sheik skrev (22 minutter siden): Jeg har sett det på Extra Da kan jeg sjekke der! Altså, gavekort til Nintendo Switch? Anonymkode: f6a9b...1e3
Sheik Skrevet 22. desember 2020 #8 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Da kan jeg sjekke der! Altså, gavekort til Nintendo Switch? Anonymkode: f6a9b...1e3 Ja, gavekort til Nintendo eShop 😀
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #9 Skrevet 24. desember 2020 Er vel i de fleste dagligvsrebutikker? Henger en drøss med slikt hos alle her. Spotify, playstation, nintendo osv Anonymkode: 8d50a...d8e
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #10 Skrevet 24. desember 2020 Det er ikke mulig å kjøpe gavekort/kode på et konkret spill til switch i Norge, så vidt jeg vet? Det du får kjøpt er gavekort på en viss sum, som så kan brukes i e-shop’en på switch’en til å kjøpe hva han vil. Slike kort finner du i matbutikken (Coop) og Narvesen har jeg i hvert fall sett. Anonymkode: fc90f...609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå