Gjest In absentia Skrevet 21. desember 2020 #1 Skrevet 21. desember 2020 Hvor ofte er du sosial under Covid? Hva pleier dere å gjøre? Ringer og skyper du venner og familie oftere enn før?
Løken Skrevet 21. desember 2020 #2 Skrevet 21. desember 2020 (endret) Treffer ikke folk så ofte, men har bedre kontakt sånn sett. Jeg ble sykemeldt rett før det hele startet, så følte meg litt isolert i starten, men så kom covid og alle måtte være hjemme. Plutselig kunne jeg og være med på quiz og jentekveld, selv om jeg ikke fikk kommet meg ut. Så for min del tok det hele en positiv vending. Forstår veldig godt at det ikke er sånn for alle. Heldigvis er det vel snart over. Endret 21. desember 2020 av Løken Tastefeil 1
tussi84 Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 Treffer sjeldent venner, men det var sånn før corona også. Kanskje 1 gang i mnd. Omgår noen familie medlemmer utenfor hustanden relativt ofte, og det ble bare oftere etter sønnen vår født. Svigermor ser vi nok engang i uka, oldeforeldrene til barnet en gang hver 3 uke eller noe sånt. Mine foreldre + søster og farmor bor et stykke unna så det blir 1 til 2 ganger per mnd. Øvrige familie ser vi kanskje en gang per år hvis heldig. Er med i en barsel gruppe da, så vi prøver å få til en gå tur en gang i uka, men er jo ikke alltid det passer.
Mezzosoprena Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 Har ikke vært sosial siden mars - var noen korøvelser en stund mens det var ikke noe smitte her, men ikke siden august nå...
Okapi Skrevet 22. desember 2020 #5 Skrevet 22. desember 2020 Treffer venner et par ganger i måneden og tar et par øl. Synes kanskje det blir litt mye alenetid, men sånn er det. 1
strawberry Skrevet 22. desember 2020 #6 Skrevet 22. desember 2020 Ringer ei venninne oftere enn før, men hun har også flyttet litt lengre unna så det ville nok vært naturlig uansett. Så lenge smitte ikke er i området her, møter jeg familie ca ukentlig.
moon_child Skrevet 22. desember 2020 #7 Skrevet 22. desember 2020 Har sosialisert to ganger siden mars. Jeg er ikke akkurat sosial person.
GammelKaktus Skrevet 22. desember 2020 #8 Skrevet 22. desember 2020 Blir litt mer enn vanlig, kaffe sammen på hangouts og spiller litt mer sammen over nett. Sånn ellers så treffer jeg ei venninne en gang i uken og en onkel en gang og to i måneden og en kamerat litt i hytt og pine. Desember og sommeren er som regel når jeg er mest sosial for da kommer mange kjente hjemover men dette året har det vært uvanlig stille i det "virkelige" liv. Litt og fordi jeg tenker det er viktigere at guttungen for være med sine venner så kan jeg heller redusere mine "kontakter"... Men mye mer mas over nett...nesten litt for mye. Med en gang man logger på så er det noe gnål om vi skal ta en "kaffe" på video..og det orker jeg ikke alltid. Liker jo å være alene jeg. 😄
Anbefalte innlegg