AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Skrevet 21. desember 2020 Sendte henne to snapper etter hverandre av at jeg lekte med kattene og la til en liten tekst på dem. Hun åpnet begge uten å svare. Så sendte jeg en melding og spurte hvordan dagen hennes hadde vært. Hun har ikke åpnet snappen på 7 timer. Er dette et dårlig tegn, og virket jeg kanskje for masete? Har holdt det lowkey hele veien, dette er første gangen jeg har sendt så mange snapper etter hverandre. Jeg er forresten lesbisk. Anonymkode: f0aae...0f7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #2 Skrevet 21. desember 2020 Synes ikke det var for maste men enten så åpner hun ikke fordi hun ikke er interessert, eller så kanskje hun ikke har sett det. Det ender jeg går mange timer uten å åpne også. Anonymkode: 2cc13...894 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #3 Skrevet 21. desember 2020 synes ikke det var for masete. er jo ikke så mye å svare på en snap med en katt som leker. helt ok du skrev til henne. Men, nå ligger ballen hos henne. Ikke skriv før hun har svart igjen Anonymkode: 2578a...667 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #4 Skrevet 21. desember 2020 Klart tegn på at hun ikke er så interessert. To snapper på rad er litt mye og når den siste er tekst snap følte hun kanskje at hun måtte svare og det gadd hun ikke.. Det er ikke noe gale i å være pågående. Mange som har fått napp på den måten. Men nå ville jeg ventet helt til hun sender en snap på eget initiativ. Og så ikke åpne den med det samme men vente en god stund. Push and pull Anonymkode: fed4a...071 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #5 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Synes ikke det var for maste men enten så åpner hun ikke fordi hun ikke er interessert, eller så kanskje hun ikke har sett det. Det ender jeg går mange timer uten å åpne også. Anonymkode: 2cc13...894 Det er første gangen hun har brukt så lang tid på å svare hun pleier å åpne og svare med en gang. Ser ingen grunn til at hun plutselig skulle miste følelsene for meg, i så fall er det noe jeg kraftig har oversett. ts Anonymkode: f0aae...0f7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #6 Skrevet 21. desember 2020 Menn med katter er generelt turnoff. Det kan ligge noe der. Anonymkode: 9b21d...bb4 2
Antiviruset Skrevet 21. desember 2020 #7 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er første gangen hun har brukt så lang tid på å svare hun pleier å åpne og svare med en gang. Ser ingen grunn til at hun plutselig skulle miste følelsene for meg, i så fall er det noe jeg kraftig har oversett. ts Anonymkode: f0aae...0f7 Du trenger ikke og ha oversett noe, enkelte mennesker er bare slik. De kan endre mening over natten og du får aldri noen god forklaring på det. Det kan være alt fra en annen til at de bare spilte interessert i starten. Noe dritt når det skjer.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #8 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Menn med katter er generelt turnoff. Det kan ligge noe der. Anonymkode: 9b21d...bb4 Menn? Ts: det var ikke masete. Men ikke send flere før hun har svart. Kan være flere grunner til at hun ikke har svart enda, jeg har dager der jeg ikke sjekker snap på lenge fordi jeg holder på med noe. Anonymkode: b2f2c...3f9 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #9 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Menn med katter er generelt turnoff. Det kan ligge noe der. Anonymkode: 9b21d...bb4 Jeg er ikke mann. Antiviruset skrev (18 minutter siden): Du trenger ikke og ha oversett noe, enkelte mennesker er bare slik. De kan endre mening over natten og du får aldri noen god forklaring på det. Det kan være alt fra en annen til at de bare spilte interessert i starten. Noe dritt når det skjer. Du tror altså det er slutt? AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Menn? Ts: det var ikke masete. Men ikke send flere før hun har svart. Kan være flere grunner til at hun ikke har svart enda, jeg har dager der jeg ikke sjekker snap på lenge fordi jeg holder på med noe. Anonymkode: b2f2c...3f9 Det er første gangen det har skjedd. Hun er vanligvis flink til å svare raskt. ts Anonymkode: f0aae...0f7
Mona123 Skrevet 21. desember 2020 #10 Skrevet 21. desember 2020 Trenger ikke å være at det var masete, men kan hende hun er opptatt med noe annet. Eventuelt at hun er interessert i noen andre, og bruker heller fokus og energi et annet sted. Hvis hun vanligvis er flink til å svare ville jeg kanskje latt ballen ligge hos henne nå. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #11 Skrevet 21. desember 2020 Ja det var masete. Slutt å gi henne makten. Når folk sender meg snap og jeg ikke svarer er det fordi jeg ikke er sånn sykt gira på personen. Og sender de enda en snap da med et spørsmål og typ tvinger meg til å svare, så tenker jeg herregud, og svarer ikke. Og sender de mer da så sletter jeg gjerne personen. Ser jeg at de blir mer tilbakeholden og hard to Get så lar jeg det være og tar kanskje initiativ til å møtes en gang jeg kjeder meg Anonymkode: 32c47...82d 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #12 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det var masete. Slutt å gi henne makten. Når folk sender meg snap og jeg ikke svarer er det fordi jeg ikke er sånn sykt gira på personen. Og sender de enda en snap da med et spørsmål og typ tvinger meg til å svare, så tenker jeg herregud, og svarer ikke. Og sender de mer da så sletter jeg gjerne personen. Ser jeg at de blir mer tilbakeholden og hard to Get så lar jeg det være og tar kanskje initiativ til å møtes en gang jeg kjeder meg Anonymkode: 32c47...82d Så kald du er. Anonymkode: f0aae...0f7 7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #13 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så kald du er. Anonymkode: f0aae...0f7 Det er jo sånn det er. Folk slakter deg om du er for ivrig 😌 Anonymkode: 32c47...82d
Raven.Writingdesk Skrevet 21. desember 2020 #14 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det er første gangen hun har brukt så lang tid på å svare hun pleier å åpne og svare med en gang. Ser ingen grunn til at hun plutselig skulle miste følelsene for meg, i så fall er det noe jeg kraftig har oversett. ts Anonymkode: f0aae...0f7 Snapchat er virkelig ikke en god kilde til å lese en relasjon. Jeg har selv opplevd å åpne flere snap jeg har fått i trekk, også går det tre dager og det viser seg at en snap har ligget usett fordi noe har hengt seg opp når snap’en skal «refreshes». Det er heller ikke rent sjeldent at jeg har sendt tekst eller bilde til venner som har forsvunnet om de har åpnet litt fort. ikke overanalyser. 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #15 Skrevet 21. desember 2020 Raven.Writingdesk skrev (1 minutt siden): Snapchat er virkelig ikke en god kilde til å lese en relasjon. Jeg har selv opplevd å åpne flere snap jeg har fått i trekk, også går det tre dager og det viser seg at en snap har ligget usett fordi noe har hengt seg opp når snap’en skal «refreshes». Det er heller ikke rent sjeldent at jeg har sendt tekst eller bilde til venner som har forsvunnet om de har åpnet litt fort. ikke overanalyser. Takk, skal prøve å ikke gjøre det. Bare vanskelig å la være når man er forelsket 😅 ts Anonymkode: f0aae...0f7 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #16 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo sånn det er. Folk slakter deg om du er for ivrig 😌 Anonymkode: 32c47...82d Det er ikke "sånn det er". Du forteller din virkelighetsoppfatning, ikke alle andres. Mange mennesker har faktisk respekt nok for andre til å si ifra om de mister interessen, ikke bruke dem for sin egen fornøyelse slik du gjør. Så jo, du er kald. Anonymkode: f0aae...0f7 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #17 Skrevet 22. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja det var masete. Slutt å gi henne makten. Når folk sender meg snap og jeg ikke svarer er det fordi jeg ikke er sånn sykt gira på personen. Og sender de enda en snap da med et spørsmål og typ tvinger meg til å svare, så tenker jeg herregud, og svarer ikke. Og sender de mer da så sletter jeg gjerne personen. Ser jeg at de blir mer tilbakeholden og hard to Get så lar jeg det være og tar kanskje initiativ til å møtes en gang jeg kjeder meg Anonymkode: 32c47...82d Da er det jo bedre å være "masete" og bli kvitt deg først som sist da. Du høres ikke akkurat ut som en catch selv! 😅 Anonymkode: 2cc13...894 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #18 Skrevet 22. desember 2020 10 hours ago, Raven.Writingdesk said: Snapchat er virkelig ikke en god kilde til å lese en relasjon. Jeg har selv opplevd å åpne flere snap jeg har fått i trekk, også går det tre dager og det viser seg at en snap har ligget usett fordi noe har hengt seg opp når snap’en skal «refreshes». Det er heller ikke rent sjeldent at jeg har sendt tekst eller bilde til venner som har forsvunnet om de har åpnet litt fort. ikke overanalyser. Enig der. Snap er greit til tullevideoer og slikt. Ikke seriøs kommunikasjon. Svarer veldig sporadisk på snaps selv, og forventer aldri svar på de jeg sender. Bytt til Messenger eller ring henne. Anonymkode: 43e42...4c7 1
Hippogriff Skrevet 22. desember 2020 #19 Skrevet 22. desember 2020 Du har ikke vært masete Mange sender meg sånne videoer og det er ikke alltid jeg svarer på sånne. Ikke alltid jeg får svar fra alle jeg sender til heller. Helt normalt. Men spørsmålet ditt bør hun jo svare på om hun er interessert. Når hun åpner det. Ville ikke lagt for mye i at det tar tid. Enig med @Raven.Writingdeskog Ab 4c7 over her. Ikke les for mye inn i dette, pust med magen og ta kontakt over en annen kanal etter å ha latt det gå litt tid. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå