Gå til innhold

Klaffer aldri, hva feiler meg...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg blir betatt forelsker jeg meg helt i hvordan personen er. Jeg liker alle trekk! Jeg blir ofte betatt og vi passer ikke sammen ofte, og dette gir meg en knekk hver gang. Jeg føler meg ikke bra nok og det er nedtur for meg, såklart. 

er helt normal i utsende, tynn og gjennomsnittshøyde, er ganske søt i utseende. Er snill syns jeg, er ikke hysterisk morsom, men har mine øyeblikk. Har ikke så mange venner, men har en håndfull gode nærme venner jeg liker å være med. Er ikke på fest så ofte, og gjør ikke så veldig mye spennende om dagene. Studerer, henger med venner av og til, ser en del serie, jobber noen dager, trener litt og er en del hjemme, er 20 år. 

Kan det være personligheten min? Er jeg kjedelig? liker å snakke og kødde. Hvordan kan jeg ikke være kjedelig i såfall? Hvordan få han til å bli like betatt tilbake? Viser interesse, men gir ikke alt heller altså. De er interessert først men det dabber alltid av. Det klaffer aldri... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spørs hvilke type menn du blir betatt av og hvorfor. De fleste menn bryr seg ikke så mye om personlighet, så lenge jenta er pen, artig å være med og har noen skarpe kniver i skuffa.

Tips; vær tydelig i kommunikasjonen tidlig i prosessen, at det er klart du er interessert i mer enn noe rent platonisk. Spesielt med gutter på din alder.

Anonymkode: a6723...7fb

• Liker 2
Skrevet

ikke invester mer i personen, enn den gjør i deg. kjenn etter om følelsene og handlingene fra ham er gjengjeldt.
'Invest & test', som det heter. 
Får du dårlig magefølelse, må kjempe for oppmerksomhet, blir nedprioritert etc - så stopper du relasjonen. Man vet når menn er interessert, da er man ikke i tvil

Anonymkode: a30b5...70d

• Liker 4
Skrevet

Jeg ble veldig betatt av han og viste mye interesse, han viste også tilbake interesse over snap og ønsket å treffes, men tror ikke jeg oppleves som veldig morsom å være rundt. Veit ikke direkte hvorfor. Jeg liker å tulle og er lett å snakke med syns jeg, men syns det ble litt kleint å være rundt han. Betyr det at han ikke er like interessert tilbake og at vi ikke passer sammen? 

Skrevet

Og typene jeg blir betatt av er alltid dem som viser litt mindre interesse for meg enn jeg for dem...., men alle har vært utrolig bra gutter!

Skrevet

Når man treffer en gutt man liker, burde det være enkelt å være med han tror jeg, slik har det ikke vært hittill, derfor jeg tror vi ikke passer sammen. Det får meg også til å lure på hvordan personligheten min er, at ingen liker meg på samme måte tilbake...... 

Skrevet

.

Anonymkode: 4cfff...5dd

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

ikke invester mer i personen, enn den gjør i deg. kjenn etter om følelsene og handlingene fra ham er gjengjeldt.
Får du dårlig magefølelse, må kjempe for oppmerksomhet, blir nedprioritert etc - så stopper du relasjonen. Man vet når menn er interessert, da er man ikke i tvil

Så enkelt - så sant 😊

Anonymkode: 06b85...8bf

• Liker 1
Skrevet
17 hours ago, Friendss said:

Og typene jeg blir betatt av er alltid dem som viser litt mindre interesse for meg enn jeg for dem...., men alle har vært utrolig bra gutter!

Sekundet de viser mindre interesse gir du ikke et fnugg mer av deg selv. Viljestyrke! det klarer du! Frem til du treffer en som gir 50/50, da kan du gi mer av deg selv!

Anonymkode: 06b85...8bf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Fasit ! Og dette gjelder også for kvinner! Dette er helt absolutt! Det finnes sikkert tilfeller der psykisk sykdom og annen ballast gjør at ting går galt, men det er ikke noe forholdsmateriale uansett.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...