Gå til innhold

Blikk fra latinske menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne, 39 år, slank, klassisk kledd. Merker ofte når jeg er ute og går i byen etc («i» byen ikke «på» byen) at menn i samme alder eller eldre med «spansktalende» utseende smiler til meg/ser på meg. Hva er dette for noe?    
Hva slags preferanser har denne gruppen menn (om de kan kalles en «gruppe»). Noen som kjenner noen slike menn?

Anonymkode: fa124...bfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er kvinne, 39 år, slank, klassisk kledd. Merker ofte når jeg er ute og går i byen etc («i» byen ikke «på» byen) at menn i samme alder eller eldre med «spansktalende» utseende smiler til meg/ser på meg. Hva er dette for noe?    
Hva slags preferanser har denne gruppen menn (om de kan kalles en «gruppe»). Noen som kjenner noen slike menn?

De er helt crazy etter blondiner

Anonymkode: be8fa...035

• Liker 3
Skrevet

How you doin'?

Vi norske ville også gjerne glodd, men vi ble oppdratt til å ikke stirre på fremmede. 

• Liker 2
Skrevet

Spansktalende utseende?, det kan likegodt være menn fra Midt-Østen eller Nord-Afrika. 

Anonymkode: 7418a...26f

• Liker 10
Skrevet

Liker gjerne nordisk utseende damer. Blond blåøyd

Anonymkode: 22946...fe2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er slik de er, sånn er kulturen. Du gjør best i å overse dem slik kvinnene i de landene gjør. 

Anonymkode: 64ee6...ac2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Spansktalende utseende?, det kan likegodt være menn fra Midt-Østen eller Nord-Afrika. 

Neida. Jeg ser godt forskjell 🙂

ts

Skrevet

Jeg har mørkt sort langt hår og er frodig men 172 cm, jeg har merket at utlandske menn alltid hatt sett mye på meg, og tatt kontakt. skjønner det ikke.

Anonymkode: fbfaa...0f1

Skrevet

Du er vel blond og blåøyd som er eksotisk for dem som gjerne er litt lei av brune øyne og brunt hår.

Anonymkode: 2ae46...1cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du er vel blond og blåøyd som er eksotisk for dem som gjerne er litt lei av brune øyne og brunt hår.

Anonymkode: 2ae46...1cd

Høy, blåøyd og mellomblond. Men det må være noe annet. For jeg kan faktisk ikke huske at det har vært sånn her tidligere. 

Skrevet

De er ute etter sex og gir samme oppmerksomhet til alle damer. Kjenner mange latinske menn

Anonymkode: 1a72e...c1f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

De er ute etter sex og gir samme oppmerksomhet til alle damer. Kjenner mange latinske menn

Anonymkode: 1a72e...c1f

Nei, det er ikke det. Altså - dette er på dagtid - de smiler veldig og sånn, men snakker aldri til meg - nytt av året. 

Skrevet

De er jo ikke en homogen gruppe. Jeg er selv sammen med en latiner og de er like ulike som nordmenn.

Det jeg derimot vet med utenlandske menn er at de ikke er like tilbakeholdende og reserverte som norske menn. De gir kvinner de ikke kjenner rett og slett mer oppmerksomhet hvis de liker hva de ser. Norske menn må ofte drikke alkohol for å kunne gjøre det samme. Så når det kommer til sjekking og flørting på åpen gate så er utenlandske menn veldig mye mer frempå. Kan godt være mange norske menn som også syns du er fin, men de viser det ikke. 

Anonymkode: 04892...863

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

menn i samme alder eller eldre med «spansktalende» utseende smiler til meg/ser på meg

Da er du uheldig. Hvis jeg var kvinne, hadde jeg foretrukket fransk- eller italiensktalende menn. De er de ekte latinske. De har også de peneste kvinnene. Og mennene.

Skrevet

Trolletråd. Hva vil du, Ts, egentlig med denne tråden? Utgi deg for å være en annen og drite henne ut?

Og - hvordan kan du vite at de er «spansktalende» når de ikke snakker til deg? Eller skjer dette i spansktalende land? 

Tull...

Anonymkode: 5762a...5f8

• Liker 1
Skrevet
MortenMinstelønn skrev (6 minutter siden):

Da er du uheldig. Hvis jeg var kvinne, hadde jeg foretrukket fransk- eller italiensktalende menn. De er de ekte latinske. De har også de peneste kvinnene. Og mennene.

Eller islendere. De har så kult språk.

Anonymkode: 5762a...5f8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Eller islendere. De har så kult språk.

Det har jeg ikke tenkt på. Jeg har vært der og de har fryktelige pene kvinner. Det skal de ha:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei, det er ikke det. Altså - dette er på dagtid - de smiler veldig og sånn, men snakker aldri til meg - nytt av året. 

Og på dagtid er ikke menn ute etter sex mener du? Den var ny. :laugh: 

Anonymkode: a2a2d...bad

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Nei. Man ser tydelig forskjell på italienere, spanjoler og de som er fra Midtøsten og Nord-Afrika

Anonymkode: 06c5b...d18

• Liker 1
Skrevet

De vil knulle. 

Anonymkode: ef3d5...3d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...