Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 Det var spådd bra vær hele denne uken. I dag, tirsdag, skulle det bli opptil 22 grader og sol! Hvem som helst kan spå været. Det er bare å gjette seg til det og hver gang det stemmer har man griseflaks. Jeg hater klimaet i Norge. I løpet av sommeren har vi hatt en eneste uke med bra vær. Vurderere å emigrere til varmere strøk. Dette været er deprimerende. Ja, ja dette var dagens utblåsning fra meg. Takk for at du leste Ha en god kveld!
Blomsterenka Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 Supersommer for meg. Heldigvis lover vÄrdamene ikke hva dem kan holde, og ikke theisen heller, og da er jeg fornöyd. Jeg ser som regel på hvordan fuglene oppförer seg, hvor mange bär x antall det er på div trär osv - og det klarer seg utmerket. Jeg veit på minuttet när man f.eks. skal slutte plukke bär og helst befinne seg i bilen... (rein overtru, men - jeg har instinkt - gudene vet hvordan... men når det gjelder tiden, har jeg et spesielt - et mer enn annet spesielt forhold. Kan vite på sekundet hva klokken er uten klokke - men så er jeg - ubevisst - vant til å se på sola osv. men av og til er det overskyet og da ser jge det uanett...) men nu orker jeg ikke mer... kanskje skrive i dagboka mi - dt virker som ti år tilbake, og jeg er kun 40 år... Shit; it happends!!!
Kafka Skrevet 9. august 2005 #3 Skrevet 9. august 2005 1 Oj, da var vi litt heldigere her med minst 3 knall gode uker som gav oss varmerekorder o det hele :icon_razz: Men sant nok. Jeg skulle gjerne sett at det var snakk om 2 mnd, ikke 3 uker Vi må vel bare innse at Norge ikke er et sydlig strøk og heller prøve å få reist litt oftere. Været er i allefall en strålende god unnskyldning for å dra på oppdagelsesferd :icon_smile:
Mathias Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 4 strake uker med blå himmel er ok synes jeg! Menjeg også skulel gjerne hatt seks mnd med varme i stedet for 6 uker.... er bare 150 mil sydover så har de det....
Nala Skrevet 10. august 2005 #5 Skrevet 10. august 2005 Jeg har vært værsjuk selv i år, jeg. For fy søren, vi har hatt mye drittvær Men men, jeg vet jo hvor jeg bor da, og jeg bor her høyst frivillig, så jeg skal vel ikke klage. Men i dag ser det lysere ut her altså. KLokka er bare 8.10, og sola skinner allerede. Er det lov til å håpe på en flott dag i nord?
reddelinnea Skrevet 12. august 2005 #6 Skrevet 12. august 2005 Jeg liker egentlig regnvær best jeg. Da kan jeg gjemme meg inne. Når det er sol og varmt tenker jeg på alle de andre som hygger seg, er sammen med venner, griller og bader og har det gøy. Også sitter jeg bare inne og er lei meg fordi jeg ikke har noen venner. Og da blir jeg enda mere ensom. Det er ekstra vondt å slite med seg selv når det er sommer. Sånne høytider er vanskeligst. Spesielt når jeg ikke tør å gå ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå