AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Skrevet 21. desember 2020 Har gått på Remeron og Cipralex, disse har ført til nesten 30kg vektøkning. Etter det jeg har lest så virker det som at disse er værstingene når det kommer til vektøkning. Har noen erfaring med en antidepressiva som ikke fører til vektøkning og større hunger? Anonymkode: c5106...995
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #2 Skrevet 21. desember 2020 Wellbutrin har jeg ikke merket sulten av, og dermed heller ikke lagt på meg noe etter jeg begynte med de for et par år tilbake. Før det har jeg vært borti litt ulike, husker ikke akkurat hvilken, men "ulvehungeren" som enkelte gir er helt sykt. Anonymkode: ae4f9...58c
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #3 Skrevet 21. desember 2020 Fysisk trening fungerer bedre enn antidepressiva. Anonymkode: aef17...54d
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #4 Skrevet 21. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: Fysisk trening fungerer bedre enn antidepressiva. Anonymkode: aef17...54d Det spørs helt på problemstillingen. For mitt vedkommende har jeg begge deler på plass, og kutter jeg medisinene blir det en merkbar forverring av helsetilstanden. Anonymkode: ae4f9...58c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå