AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #1 Skrevet 21. desember 2020 Ukentlig får jeg meldinger fra ukjente menn på Facebook/Messenger som åpenbart er kontaktsøkende. Noen starter bare med et Hei og håper antagelig jeg skal følge opp, andre starter med komplimenter, spør hvor de har meg fra el l. Noen er rett på sak og spør om date eller ligg.. Jeg lurer ærlig talt på hva som er hensikten. Altså, jeg forstår jo at de er på sjekker'n, men hvorfor denne håpløse fremgangsmåten? Hvorfor kontakte noen bare fordi de liker utseendet til ei random dame de ikke vet et fnugg om? Og hvorfor ikke gjøre et bittelite research på profilen? Da ser de fort at jeg ikke er singel. Hvorfor ikke være på en dating-app og heller få napp hos "likesinnede"? Jeg skjønner meg ikke på menn som holder på sånn. Anonymkode: 0f36f...db2 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #2 Skrevet 21. desember 2020 For øvrig; jeg svarer aldri på slike meldinger. Anonymkode: 0f36f...db2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #3 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ukentlig får jeg meldinger fra ukjente menn på Facebook/Messenger som åpenbart er kontaktsøkende. Noen starter bare med et Hei og håper antagelig jeg skal følge opp, andre starter med komplimenter, spør hvor de har meg fra el l. Noen er rett på sak og spør om date eller ligg.. Jeg lurer ærlig talt på hva som er hensikten. Altså, jeg forstår jo at de er på sjekker'n, men hvorfor denne håpløse fremgangsmåten? Hvorfor kontakte noen bare fordi de liker utseendet til ei random dame de ikke vet et fnugg om? Og hvorfor ikke gjøre et bittelite research på profilen? Da ser de fort at jeg ikke er singel. Hvorfor ikke være på en dating-app og heller få napp hos "likesinnede"? Jeg skjønner meg ikke på menn som holder på sånn. Anonymkode: 0f36f...db2 1. Fordi denne måten funker med noen jenter? 2. Fordi de ikke kan bedre enn det? Har liksom lite erfaring Anonymkode: c9d01...23b 1
Antiviruset Skrevet 21. desember 2020 #4 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ukentlig får jeg meldinger fra ukjente menn på Facebook/Messenger som åpenbart er kontaktsøkende. Noen starter bare med et Hei og håper antagelig jeg skal følge opp, andre starter med komplimenter, spør hvor de har meg fra el l. Noen er rett på sak og spør om date eller ligg.. Jeg lurer ærlig talt på hva som er hensikten. Altså, jeg forstår jo at de er på sjekker'n, men hvorfor denne håpløse fremgangsmåten? Hvorfor kontakte noen bare fordi de liker utseendet til ei random dame de ikke vet et fnugg om? Og hvorfor ikke gjøre et bittelite research på profilen? Da ser de fort at jeg ikke er singel. Hvorfor ikke være på en dating-app og heller få napp hos "likesinnede"? Jeg skjønner meg ikke på menn som holder på sånn. Anonymkode: 0f36f...db2 De skyter med "hagle" og håper på et treff. Verre er det ikke. De er bare ute etter sex, og er de heldige får de et napp. De går etter alle, om de er i et forhold eller ikke betyr ingen ting. Alt avhenger av svaret ditt. Noen sier sikkert ja, andre sitter igjen som deg som et spørsmålstegn! De eier ikke skam i livet. De forstår ikke at dette også kan være farlig, kødde med damen til rette mannen som for vite om dette? De risikerer i beste fall helse sin. 1
Hippogriff Skrevet 21. desember 2020 #5 Skrevet 21. desember 2020 (endret) Dette har jeg stor toleranse for. De er jo bare litt ubehjelpelige. Jeg velger å ta det som et kompliment. Om jeg svarer eller ikke i første runde kommer an på omstendighetene og hvordan de formulerer seg. En fyllemelding klokka fire natt til søndag får neppe svar i det hele tatt. Meldinger på mer normale tidspunkt kan få et par høflige svar om at jeg ikke er interessert før jeg slutter å svare. Enkelt og greit. Hvorfor de sender? Vel altså, skal man innlede relasjoner så må jo noen initiere det. Derfor skyter jeg aldri ned de som tar mot til seg og initierer, uansett hvor hjelpesløst forsøket er. For de skal ha for forsøket, syns jeg. Og det kan jo hende det funker for dem innimellom? Edit: Vilt fremmede menn fra andre deler av landet og uten felles kjente svarer jeg foresten ikke, når jeg tenker meg om. Endret 21. desember 2020 av Hippogriff 1
Okapi Skrevet 21. desember 2020 #6 Skrevet 21. desember 2020 Har hendt at jeg har fått sånne henvendelser fra kvinner. Stusser litt på det, men svarer likevel. Hva har jeg å tape? Ser heller ikke helt hvorfor jeg skulle bli fornærmet av det. Er det SÅ mye snålere å si hei til en fremmed på fjesbok, enn på i butikken eller på et utested? 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #7 Skrevet 22. desember 2020 Okapi skrev (15 timer siden): Har hendt at jeg har fått sånne henvendelser fra kvinner. Stusser litt på det, men svarer likevel. Hva har jeg å tape? Ser heller ikke helt hvorfor jeg skulle bli fornærmet av det. Er det SÅ mye snålere å si hei til en fremmed på fjesbok, enn på i butikken eller på et utested? Ingen som er fornærmet her. Jeg synes det er en snål taktikk når du er ute etter dame å kontakte tilfeldige på Face. Og interessen er jo heller ikke helt reell, når man ikke har sjekket ut profilen og ser at dama er i et forhold. Anonymkode: 0f36f...db2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå