Gå til innhold

.


solskinn_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

solskinn_ skrev (1 minutt siden):

Bestilte kjøretime jeg skulle hatt i dag. I forrige uke forsvant denne fra oversikt over kommende aktiviteter, så jeg sendte melding til kjørelærer for å høre. Har ikke fått svar, og nå er jeg usikker på om jeg har timen eller ikke siden jeg aldri hørte noe. Bør jeg sende ny melding? Og hva bør jeg skrive for å ikke virke masete?

Veldig usikker på hvordan du tror at vi her inne kan vite om du har timen eller ikke. 😂😂

Anonymkode: 78ce4...522

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Veldig usikker på hvordan du tror at vi her inne kan vite om du har timen eller ikke. 😂😂

Anonymkode: 78ce4...522

Les spørsmålet på nytt du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solskinn_ skrev (4 minutter siden):

Bestilte kjøretime jeg skulle hatt i dag. I forrige uke forsvant denne fra oversikt over kommende aktiviteter, så jeg sendte melding til kjørelærer for å høre. Har ikke fått svar, og nå er jeg usikker på om jeg har timen eller ikke siden jeg aldri hørte noe. Bør jeg sende ny melding? Og hva bør jeg skrive for å ikke virke masete?

Hvis timen er i dag, begynner det å haste - ring i stedet for å sende melding. 

Bare si det du skriver her, at den forsvant fra kommende aktiviteter så du lurer på om du skal møte opp eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

solskinn_ skrev (5 timer siden):

Les spørsmålet på nytt du:)

Men hvorfor ringer du ikke bare? Istedet for å opprette tråder både her inne, på Jodel og kanskje enda flere steder. Du hadde brukt to minutter, maks, på en telefonsamtale. 

Anonymkode: 78ce4...522

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men hvorfor ringer du ikke bare? Istedet for å opprette tråder både her inne, på Jodel og kanskje enda flere steder. Du hadde brukt to minutter, maks, på en telefonsamtale. 

Anonymkode: 78ce4...522

Skjønner ikke denne logikken jeg heller....

Anonymkode: 5b2a7...977

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...