AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 Mørkt, vondt, trist. Bekymret, engstelig og deprimert. Holder koken fordi familien min betyr alt for meg, og jeg vil ikke legge mer byrder på dem. Jeg vil være så mye til hjelp for dem som jeg kan, men det er også tungt å vite at jeg ikke kan gjøre mer for dem. Holder meg i live for dem, men hadde uansett aldri turt å ta livet mitt selv uten dem så det har jeg aldri planlagt. Vondt når jeg ikke finner hjelp. Det er alt for få psykologer med driftstilskudd i mitt område, og alle har fulle ventelister. DPS anser meg som ferdig behandlet og kommunen ser meg som ikke syk nok til samtaler med psykiatrisk sykepleier pga sprengt kapasitet. Vurderer å spørre lege om antidepressiva og prøve det siden jeg ikke får tak i psykologhjelp. Jeg er sliten av grå dager hver dag uten det minste hint av genuin glede. Anonymkode: c1228...b15
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 Ring fastlegen din i morgen og be om hastetime!❤️ Anonymkode: 179bd...65c 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #3 Skrevet 21. desember 2020 Du er mer enn bra nok og god nok, og familien din setter nok enorm pris på deg ❤️ Livet er opp og ned, og det er normalt at det svinger. Følelsene blir for mange forsterket i mørketida og mot jul. gjør ting som gjør deg glad, kom deg ut å møt venner, frisk luft og fokuser på det gode i livet ditt. bruk de verktøyene du har fått av dps, og tillat deg selv å ha en kjip periode uten at du sykeliggjør det. Det går over ❤️ Anonymkode: 96b25...fd9 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #4 Skrevet 21. desember 2020 Jeg kjenner meg sånn igjen. Jeg går til privat psykolog og tar antidepressiva, men jeg går likevel rundt og er så grunnleggende trist. Synes du skal ta kontakt med fastlegen din og høre om antidepressiva, det kan hjelpe mye! Håper det løser seg, husk at du har en familie som er glad i deg og trenger deg ❤️ Anonymkode: 2fff6...9fd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå