AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 Har datet ei jente noen måneder nå. Jeg er usikker på om jeg bør dempe mine forventninger eller trekke meg unna. Henne? Hun er intelligent, populær, familiekjær, høy, pen og har mange sunne interesser og virker ut til å ha god psyke. Hun er en skikkelig catch og sier selv at hun aldri har hatt noen nevneverdige problemer bortsett fra noen mindre idrettsskader. Hun kommer overens med de aller fleste virker det som, og ser det gode i alle. Hun studerer enda og har noen år igjen. Meg selv? Jeg er også intelligent (tror jeg) og familiekjær, men aldri vært populær, bare bittelitt høyere enn henne, lite pen og ganske dårlig psyke etter en del motgang og vanskelige tider. Jeg er i jobb. Jeg har falt skikkelig for henne. Hun er fortsatt lunken til meg. Hvor hun snakker med 20 venner om dagen, snakker jeg med henne og kanskje 1 annen venn hvis jeg selv tar kontakt. Jeg aner ikke hva hun ser i meg, og eneste hun har sagt om meg er at hun syns vi kommer godt overens. Hun har dog aldri hatt kjæreste og aldri vært forelsket, så hun sier hun ikke vet om hun føler det sterkt nok for meg eller om vi er rette for hverandre. Jeg føler dette er selve oppskriften på å bli såret, for jeg digger henne. Vi skal kanskje møtes igjen om en måneds tid, men har nå ferie/hjemmekontor på hver vår side av landet. Tips for å ikke bli gal i de neste vekene mens jeg venter på å treffe henne igjen eller for å se hva hun bestemmer seg for? Er altfor interessert i henne, og redd for å skremme henne bort. Samtidig redd for at interessen skal forsvinne siden vi ikke har datet så lenge og er nå lenge borte fra hverandre. Aner virkelig ikke hvorfor hun skal date meg. Hun føles langt utenfor min liga, så bra som hun er. Anonymkode: ec308...268
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 Vent til hun bikker en viss alder og rykker ned en divisjon😆 Anonymkode: b2aa0...2e0
youcancallmejune Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vent til hun bikker en viss alder og rykker ned en divisjon😆 Anonymkode: b2aa0...2e0 Er det noe særlig å være sammen med ei som bare er sammen med deg fordi hun tror at hun ikke har draget på noe bedre? Det er ikke noe jeg ville ønsket, men menn er jo rare. 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #4 Skrevet 20. desember 2020 Planlegg en skikkelig bra date for januar. Om det ikke funker, får du ihvertfall mer erfaring. Anonymkode: 73a3f...0ae
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #5 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Vent til hun bikker en viss alder og rykker ned en divisjon😆 Anonymkode: b2aa0...2e0 Hva snakker du om? Det er ikke sånn at alle rykker bed når de blir eldre. Anonymkode: e098c...2a4
Gjest Minesveiper Skrevet 20. desember 2020 #6 Skrevet 20. desember 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Tips for å ikke bli gal i de neste vekene mens jeg venter på å treffe henne igjen eller for å se hva hun bestemmer seg for? Er altfor interessert i henne, og redd for å skremme henne bort. Samtidig redd for at interessen skal forsvinne siden vi ikke har datet så lenge og er nå lenge borte fra hverandre. Aner virkelig ikke hvorfor hun skal date meg. Hun føles langt utenfor min liga, så bra som hun er. Anonymkode: ec308...268 Du kan sende henne melding på julaften, og nyttårsaften og ønske henne god jul osv. Så burde du spørre henne ut når dere kan gå ut sammen igjen (når dere er på samme side av landet). Dette med å være for interessert tidlig er noe du burde være forsiktig med. Dersom hun er lunken som du sier kan hun fort kjenne på press fordi hun føler at du er for på/keen. Jeg personlig blir stresset når det virker som en dame har følelser for meg, og jeg ikke gjengjelder følelsene. Det beste du kan gjøre når damen prøver å finne ut om hun liker deg er egentlig å ha en: "La oss kose oss, og se hva som skjer" holdning uten forventinger. Ellers burde du legge fra deg tankene om at hun er utenfor din liga osv. La henne bestemme, og finne ut om hun liker deg eller ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå