AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 Hva tenker dere damer om følsomme menn? Jeg er av typen som lett blir betatt av jenta jeg dater, og har iblant etter 1-2 mnd dating med forskjellige jenter blitt så glad i de at jeg kan gråte foran de om vi tenker vi går hver til vårt. Jeg er også av typen som lett gråter av romantiske filmer, gode serier, andre rørende øyeblikk. Er romantisk av meg og liker å forsøke å gjøre at jenta har det bra. Jeg virker sikkert veldig tøffel nå, men blir jeg en fæl fyr av å være slik, eller hva? Får veldig inntrykk av at jenter liker menn som holder mer tilbake, og at jeg kanskje fort oppfattes som altfor interessert. Samtidig er jeg ikke bare følsom, er handy og bruker mye tid på lange turer til fjells. Hva tenker dere? Yay or nay? Anonymkode: c8ca7...7b6 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 Syns man skal være som man er, og er du følsom er det jo bare fint å vise det 😌 Det vil alltids være jenter som vil at menn skal være mer tilbakeholden eller lign, men personlig så syns jeg det er sjarmerende om en mann viser interesse på sin måte - ikke nødvendigvis følger en «mal» på hvordan man skal gå fram ☺️ Anonymkode: ed720...d59 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 Jeg vet ikke. Jeg har aldri truffet noen av den typen. Men jeg må si at et jeg er trøtt av menn som burde fått Empati i julegave. Anonymkode: ce66c...7eb 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #4 Skrevet 20. desember 2020 Hadde ikke vært noe jeg anså som negativt, så lenge det ikke bikket over i "drama queen"-oppførsel som jeg synes er slitsomt. Men ville nok blitt litt satt ut og ikke visst hva jeg skulle gjøre. Ikke fordi du er følsom mann men fordi jeg ikke er så vant til å være rundt hverken kvinner eller menn som er veldig følsomme og som lett gråter. Anonymkode: adfee...821 4
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #5 Skrevet 20. desember 2020 Nei for min del. Jeg er ikke slik selv, og synes det er anstrengende med mennesker som tyr til tårene svært ofte. For oss som ikke gråter så lett føles det fort som manipulasjon. Se jeg føler mer enn deg angående alt mulig, for jeg gråter. Så blir det til at man stadig må støtte, trøste og gi etter. Du passer nok best med en av samme slag. Anonymkode: aafc3...ba8 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #6 Skrevet 20. desember 2020 Jeg takler ikke følsomme menn, og de gjør ikke med meg heller. En gang fortalte jeg en selvironisk vits til en følsom fyr, jeg gjorde narr av meg selv og han ble skikkelig fornærma og følsom 🤔 Anonymkode: 7b15c...391 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #7 Skrevet 20. desember 2020 Er sammen med en skikkelig følsom fyr, men han ser ut som en barsk manne-mann. Liker den komboen der! Anonymkode: bdfae...342 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #8 Skrevet 20. desember 2020 Du høres ikke ut som en mann for meg 🙂 Anonymkode: 07f68...ec6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #9 Skrevet 20. desember 2020 Kjell Simen? Anonymkode: 6b7cd...bbd 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #10 Skrevet 20. desember 2020 Blir du like glad i alle sammen ? Tenker at vi har jo ulike personligheter alle sammen, og vi kan jo ikke passe sammen med alle vi møter . Tar du deg tid til å finne ut om dere virkelig er en virkelig god match eller er du fornøyd så lenge dere er sammen ? Tanken på å bli avvist er veldig skremmende ? Anonymkode: 37b26...209
Hannah80 Skrevet 20. desember 2020 #11 Skrevet 20. desember 2020 Du gråter av romantiske filmer? Jeg ser ikke engang på romantiske filmer 🤭 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #12 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva tenker dere damer om følsomme menn? Jeg er av typen som lett blir betatt av jenta jeg dater, og har iblant etter 1-2 mnd dating med forskjellige jenter blitt så glad i de at jeg kan gråte foran de om vi tenker vi går hver til vårt. Jeg er også av typen som lett gråter av romantiske filmer, gode serier, andre rørende øyeblikk. Er romantisk av meg og liker å forsøke å gjøre at jenta har det bra. Jeg virker sikkert veldig tøffel nå, men blir jeg en fæl fyr av å være slik, eller hva? Får veldig inntrykk av at jenter liker menn som holder mer tilbake, og at jeg kanskje fort oppfattes som altfor interessert. Samtidig er jeg ikke bare følsom, er handy og bruker mye tid på lange turer til fjells. Hva tenker dere? Yay or nay? Anonymkode: c8ca7...7b6 Elsker sånne typer som deg😍 flere menn skulle vært sånn. Eksen min var sånn. bare du ikke lager drama eller er langsint og impulsiv som bakside av mynten. Anonymkode: aca3e...e94 1
Rant Skrevet 21. desember 2020 #13 Skrevet 21. desember 2020 Yay. Romantikk. Kjærlighet. Lidenskap. Følelser. Åpenhet. Heldigvis er det mange som deg der ute - som er seg selv, som ikke setter seg selv i en bås skapt av samfunnet. Du er et fullstendig menneske.
Frøkenragnhild Skrevet 21. desember 2020 #14 Skrevet 21. desember 2020 vær deg selv du, du høres ut som en bra kar. finn heller ei som setter pris på disse sidene av deg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #15 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva tenker dere damer om følsomme menn? Jeg er av typen som lett blir betatt av jenta jeg dater, og har iblant etter 1-2 mnd dating med forskjellige jenter blitt så glad i de at jeg kan gråte foran de om vi tenker vi går hver til vårt. Jeg er også av typen som lett gråter av romantiske filmer, gode serier, andre rørende øyeblikk. Er romantisk av meg og liker å forsøke å gjøre at jenta har det bra. Jeg virker sikkert veldig tøffel nå, men blir jeg en fæl fyr av å være slik, eller hva? Får veldig inntrykk av at jenter liker menn som holder mer tilbake, og at jeg kanskje fort oppfattes som altfor interessert. Samtidig er jeg ikke bare følsom, er handy og bruker mye tid på lange turer til fjells. Hva tenker dere? Yay or nay? Anonymkode: c8ca7...7b6 Synes du virker herlig, jeg! Jeg liker romantikk og følsomme menn. Desverre har jeg erfart at en del av dem føler veldig mye, mer enn de egentlig elsker andre. De blir helt knust når de slår opp med meg, for eksempel, og klarer dårlig at jeg som er mindre sentimental går videre og ikke venter på å få rolle til oppfølgeren av dramaet. Har veldig lite til overs for selvmedlidenhet eller ønsker om at jeg skal fikse livet deres. Ikke minst, en del sånne menn faller helt av når livet ikke er kos og romantikk, men jobbsøking, dødsfall eller unger som fødes. Anonymkode: a3863...88f
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #16 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du høres ikke ut som en mann for meg 🙂 Anonymkode: 07f68...ec6 For et idiotisk svar! Jeg er vel en skikkelig manne mann, er nok snill utad hele tiden, men viser sjeldent følelser. Det betyr ikke at jeg ikke har de, er bare utstyrt med skikkelig panser som aldri tillater at jeg slipper slikt løst i fri dressur. De få gangene jeg har grått i livet har jeg gått for meg selv og gjort det. At andre ikke har dette panseret? Betyr ikke at de ikke er menn av den grunn. Slike følelser viser at man har empati og er et menneske. Mangler man disse følelsene så er det mye verre, det er farlige mennesker egentlig. Dette er ikke noe man kan se på andre mennesker slik uten videre. Bare observere over tid når det oppstår situasjoner der sterke følelser er i sving. Mange som gråter og viser følelser som ikke er helt ekte også. Psykopater er eksperter på og spille slik for og manipulere andre. Anonymkode: d7728...110
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #17 Skrevet 21. desember 2020 Du høres ut som en fin kar som sikkert passer for mange damer, men tror de bør være på noenlunde samme bølgelengde. Selv hater jeg føleri og kliss. Ser helst på skrekkfilmer og liker en barsk kar som ikke trenger plaster for hvert lille au. Er heller ikke så komfortabel med gråting. Men jeg er nok ikke normen av damer så jeg tror du har god sjangs hos mange, ts! Lykke til! Anonymkode: a94b8...7d9
Pappi Skrevet 21. desember 2020 #18 Skrevet 21. desember 2020 Forskjell på å bli lett rørt og få tårer i øya mot å gråte.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #19 Skrevet 21. desember 2020 Det er bare fint at du tør vise følelser, men jeg har problemer med å like folk som blir fort betatt av andre dessverre. Antar da man ikke har evne til å forplikte seg til og være trofast med en over tid. Anonymkode: c20d5...a2e 1
SoWhat? Skrevet 21. desember 2020 #20 Skrevet 21. desember 2020 Romantikere er jeg noe skeptisk til da de er dem som gjerne har mange forhold og ekteskap også. For det er ikke alltid det er partneren som vekker de sterke følelsene, men forelskelsen i seg selv. Litt av det andre du skriver tyder jo også på at du lar deg rive med av illusjoner. Jeg er ikke så komfortabel med folk som gråter lett heller jeg da. Men det er klart det er noen jenter som liker typen du er også. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå