Gå til innhold

Hvor mange koronatester har du tatt?

Grønnfrakk

Anbefalte innlegg

Jeg bor på et lite sted og møter de samme folkene på legekontoret hver gang. Har tatt to tester til nå, begge negative, og nå har jeg sykdomsfølelse og hoste igjen og vurderer å ta en tredje. Hvor mange har dere andre tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 :) men er kronisk plaget med øvre luftveier... Så i år har jeg egentlig vært påfallende frisk. Helt ærlig er det muligens overdreven bruk av duftlys på hjemmekontor som har vært den utløsende faktoren.

Glemte å si de var negativ. Ene tente jeg at å testes var en overreaksjon, siden jeg visste veldig godt hva jeg hadde gjort umi ukene i forveien. Beskjeden var: dette smittes veldig likt som influensa. Plutselig så får du det.. Det var fra en med øvre ansvar, så etter dette tok jeg det enda mer alvorlig enn jeg gjorde da.

Endret av 2ro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest pangolina

0.

Har ikke hatt symptomer på en eneste sykdom i hele år med alt dette smittevernet og ikke satt meg selv, eller havnet, i situasjoner der det kan være lurt å teste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet 2 ganger. To i hals og en i nese.

En gang ved symtomer, og en gang før innleggelse på sykehus.

Begge var negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet meg to ganger på grunn av vond hals, den ene gangen skikkelig forkjølelse. Jobber på sykehus, så vi må teste oss ved symptomer før vi får komme på jobb igjen. Bor i område med minimal smitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...