AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 Hei! Jeg er en dame i starten av 30 årene som hele livet har vært misfornøyd med hvordan jeg ser ut i ansiktet. Har bestemt meg for at jeg skal spare opp penger og utføre neseopersjon og hakereduksjon. Ønsker å høre erfaringer til andre som har operert ansiktet sitt. Ble du fornøyd? Hva opererte du? Hvor mye kostet det? Angrer du? Alle råd og tips tas imot med stor takk. På forhånd takk! Anonymkode: 8660c...dc2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #2 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 20.12.2020 den 18.28): Hei! Jeg er en dame i starten av 30 årene som hele livet har vært misfornøyd med hvordan jeg ser ut i ansiktet. Har bestemt meg for at jeg skal spare opp penger og utføre neseopersjon og hakereduksjon. Ønsker å høre erfaringer til andre som har operert ansiktet sitt. Ble du fornøyd? Hva opererte du? Hvor mye kostet det? Angrer du? Alle råd og tips tas imot med stor takk. På forhånd takk! Anonymkode: 8660c...dc2 Hei! Jeg er veldig interessert i hakereduksjon selv, og lurer på om det ble så du gjennomførte det? 🙂 Anonymkode: 4e40b...640
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #3 Skrevet 22. januar 2022 Jeg er en kvinne på 37 år, har både forstørret haken og fjernet tunge øyelokk. Haken kostet 33 000 (i 2021), øynene kostet 19 000 (i 2020). Gjorde begge operasjonene kun med lokalbedøvelse, og det fikk fint. Jeg har aldri vært superpen, men pen nok. Hadde god selvtillit, men tenkte at "her kan jeg gjøre et par ting som gjør at ansiktet ser bedre ut". Og bedre ble det, det synes jeg i hvertfall selv. Kanskje spesielt øynene, som nå er åpne og fri for tunge øyelokk. Er kanskje innbilsk, og det lever jeg godt med, men jeg tenker faktisk at jeg ser hakket bedre ut enn folk flest på min egen alder. Og det har gjort at jeg har droppet mye av sminken, og heller er fornøyd med det ansiktet jeg nå har. Før brukte jeg mye sminke for å fremheve eller dekke til. Så alt i alt er jeg veldig glad jeg har fikset litt på ansiktet, og har ikke angret på verken det ene eller andre🙂 Anonymkode: 52fbb...ebb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå