Gå til innhold

Dine verste dater, lesbisk utgave

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg skummet gjennom crazy historier i verste dater-tråden, og som lesbisk som aldri har vært på date med en dame (men som vurderer å starte med det), merker jeg en viss nysgjerrighet: Risikerer jeg å møte like mange raringer som jeg ville ha gjort om jeg datet menn? Dette er tråden for dine verste dater, lesbian edition! 

Anonymkode: d12b9...607

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror faktisk du risikerer å møte enda flere raringer når du dater kvinner. Er en grunn til at jeg ikke gidder å date lenger😂

• Liker 1
Skrevet

Det er så mange som klager om mannen ikke betaler alt på date, hvordan fungerer dette når to damer dater? Er det den som inviterer som skal betale, eller er ikke dette et tema blant lesbiske?

Anonymkode: f8def...b21

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er så mange som klager om mannen ikke betaler alt på date, hvordan fungerer dette når to damer dater? Er det den som inviterer som skal betale, eller er ikke dette et tema blant lesbiske?

Anonymkode: f8def...b21

Deler regningen, med mindre den ene insisterer på å betale. 

Anonymkode: 3b1f1...3dd

• Liker 2
Skrevet

Det er like mye rart blant kvinner. Grunnen til at det er skrevet så mye rart om menn i de andre trådene er fordi flertallet på kg er heterofile kvinner. 

Skrevet

Nå har jeg vært i et forhold de siste 5 årene, men før det datet jeg en del... Hadde noen mildt sagt pussige opplevelser! Husker en gang jeg var hjemme hos ei, vi hadde møttes et par ganger før, og nå skulle vi se film, ta en øl og se hvor det bar. Likte henne ganske godt egentlig, og var ikke forberedt på å reise hjem den kvelden, men det endte med at hun drakk fire øl på styrten, åpnet en flaske vin og sluknet på sofaen et stykke uti filmen. Da dro jeg..! Vet ikke om hun bare måtte drikke seg til mot, eller om hun hadde et alkoholproblem, men så liksom ingen tegn til det hverken før eller siden. Kleint var det uansett. 

En annen gang hadde jeg forberedt en fin middag til ei jeg hadde datet en stund, holdt på hele dagen og gledet meg skikkelig. En stund etter hun skulle vært der ringte hun meg, dritsur, og sa at "jeg finner ikke huset ditt så jeg driter i å komme, jeg snur bare". Måtte overtale henne til å la meg komme ut og møte henne (hun var 4 hus unna), og resten av kvelden husker jeg ingenting av. Men det ble ikke oss, for å si det sånn. 

Anonymkode: e6413...1dd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...