AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #1 Skrevet 20. desember 2020 Jeg satte inn spiral for en uke siden og jeg kjenner ikke trådene. Vet det er vanlig å ikke kjenne dem, men hadde vært litt betryggende å klart det. Noen tips for hvordan komme til/finne fram nedi der? 😆 Og - hvor lenge varte smertene etter innsettelse hos dere? Hvilken type smerter? Vet dette er individuelt også men er nysgjerrig. Jeg har smerter som føles som om jeg har mensen hver dag, men blør ikke. Også lktt smerter i korsrygg og oppover ene siden av ryggen. Håper ikke dette skal vare så lenge! Anonymkode: 85ae1...134
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 Du skal IKKE drive å fomble inne der nå etter å ha satt inn spiral. Det er som å be om infeksjon Anonymkode: ad115...ade
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du skal IKKE drive å fomble inne der nå etter å ha satt inn spiral. Det er som å be om infeksjon Anonymkode: ad115...ade Oi, seriøst? Jeg fikk beskjed om å ikke ha samleie, bade eller bruke tampong den første uken så tenkte det var greit å føre en ren finger inn der etter ca. en uke? Eller tok den på mandag, og prøvde første gang å kjenne nå på lørdag.. Håper ikke jeg har gjort noe dumt Anonymkode: 85ae1...134
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #4 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Oi, seriøst? Jeg fikk beskjed om å ikke ha samleie, bade eller bruke tampong den første uken så tenkte det var greit å føre en ren finger inn der etter ca. en uke? Eller tok den på mandag, og prøvde første gang å kjenne nå på lørdag.. Håper ikke jeg har gjort noe dumt Anonymkode: 85ae1...134 Tror ikke det er så nøye, slik jeg fikk fortalt det er faren for infeksjon liten, men stor nok til at man anbefaler å vente med å føre noe inn i skjeden første uken. Men kjenner folk som har hatt sex dagen etter, og folk som ikke har fått beskjed om å unngå sånt. Men følg gjerne med og ring lege hvis du får symptom som feber eller illeluktende utflod! Hva gjelder smerter hadde jeg egentlig ingenting i ettertid, så kan ikke hjelpe deg der. Jeg fikk beskjed om å komme inn til sjekk etter 2 mnd, da så legen at den lå på plass. Etter det er faren for utstøting minimal, og viss det skulle skje vil du mest sannsynlig merke det og få store smerter tror jeg Anonymkode: bb2f8...72c
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #5 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg fikk beskjed om å komme inn til sjekk etter 2 mnd, da så legen at den lå på plass. Etter det er faren for utstøting minimal, og viss det skulle skje vil du mest sannsynlig merke det og få store smerter tror jeg Anonymkode: bb2f8...72c Jeg fikk ikke ny time eller beskjed om å bestille det.. Hm. Men ja, man merker det vel hvis den skulle dra noen plass 😬 Anonymkode: 85ae1...134
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #6 Skrevet 21. desember 2020 Begynner å bli litt lei av å ha vondt. Har tatt smertestillende hver dag i en uke Anonymkode: 85ae1...134
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå