AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #21 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ok. 🙄🙄🙄 Så da, i samtalen etterpå - der jeg spør om han kunne tenke seg å prøve analsex, på den ordentlige måten, og han sier nei - så mener han eeeegentlig ja? Eller tenker du at han vil helst "ta" meg når jeg er uforberedt, for han er en helt psykopatisk, kvinnehater og vil se meg ha det vondt? Eller kanskje han egentlig er homofil? Eller kanskje mannen jeg har vært sammen med i 4 år, har to barn med, som aldri har gjort meg eller andre noe som helst, plutselig måtte få utløp for den voldelige og intense siden sin under akten? Eller kaaaaan det ha vært en glipp? 💁♀️Skjønner du trollet, men herligheeed Ts Anonymkode: 5665b...b49 Herligheeed tilbake. Anonymkode: de22c...e74 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #22 Skrevet 20. desember 2020 Hippogriff skrev (2 timer siden): Ja. Det er kjempevondt og man skal aldri gjøre det på den måten! Du behøver ikke være redd for å prøve igjen. Men ta dere god tid, bruk tid på oppvarming, sørg for god glid, slapp av så godt du kan og for all del start forsiktig. Da er det ikke vondt. Nei. Anonymkode: ff6b8...9d9 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #23 Skrevet 20. desember 2020 Du kan vel ikke for alvor tro på at han «bommet»? Anonymkode: 565bb...c27 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #24 Skrevet 20. desember 2020 Runketråd. Anonymkode: ff6b8...9d9
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #25 Skrevet 20. desember 2020 For meg er det så vondt ja. Også når man faktisk VIL prøve bevisst og forsiktig. Så det utgår dessverre. Anonymkode: 5c5a6...a7e 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #26 Skrevet 20. desember 2020 Hippogriff skrev (2 timer siden): Ja. Det er kjempevondt og man skal aldri gjøre det på den måten! Du behøver ikke være redd for å prøve igjen. Men ta dere god tid, bruk tid på oppvarming, sørg for god glid, slapp av så godt du kan og for all del start forsiktig. Da er det ikke vondt. Jo, det kan gjøre så vondt selv om man har lyst og bruker god tid osv. Anonymkode: 5c5a6...a7e 2
draug 75 Skrevet 20. desember 2020 #27 Skrevet 20. desember 2020 Vel, det er ikke smøring "der bak," så det... Heller ikke inn fasadedøra er det noen fornøyelse uten lubrikering og uten at du er klar. Ikke sant? Så det er ikke noe galt med deg. "Bomme på hullene" jo veldig... Analsex skal være overjordisk deilig, det er derfor man gjør det. 2
Hippogriff Skrevet 20. desember 2020 #28 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jo, det kan gjøre så vondt selv om man har lyst og bruker god tid osv. Anonymkode: 5c5a6...a7e Ja. Du har rett. Selvfølgelig kan det fortsatt gjøre vondt for andre også når det skjer hensynsfullt og forsiktig, selv om det ikke gjør det for meg. Det gjelder for så vidt vaginalt samleie også. Folk er forskjellige. Men det er uansett neppe LIKE vondt ved forsiktig innføring som ved en hard og plutselig invasjon som ts opplevde.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #29 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du kan vel ikke for alvor tro på at han «bommet»? Anonymkode: 565bb...c27 draug 75 skrev (5 minutter siden): Vel, det er ikke smøring "der bak," så det... Heller ikke inn fasadedøra er det noen fornøyelse uten lubrikering og uten at du er klar. Ikke sant? Så det er ikke noe galt med deg. "Bomme på hullene" jo veldig... Analsex skal være overjordisk deilig, det er derfor man gjør det. Jo, jeg vet at han bommet faktisk 😅 Ts Anonymkode: 5665b...b49
Rant Skrevet 20. desember 2020 #30 Skrevet 20. desember 2020 Ja, det kan gjøre sinnsykt vondt om du ikke er forberedt. Jeg skjønner ikke hvorfor noen liker det. Kropper er forskjellig!
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #31 Skrevet 20. desember 2020 draug 75 skrev (26 minutter siden): Vel, det er ikke smøring "der bak," så det... Heller ikke inn fasadedøra er det noen fornøyelse uten lubrikering og uten at du er klar. Ikke sant? Så det er ikke noe galt med deg. "Bomme på hullene" jo veldig... Analsex skal være overjordisk deilig, det er derfor man gjør det. Overjordisk deilig? "Suppe med gaffel", men greit nok som variasjon for min del. Spesielt under mens, når man blør så mye at vagina er uaktuelt. Alt gjort riktig, helt avslappet forhold til det, mann som er tålmodig og flink, og overjordisk deilig er det likevel ikke. Litt dumt at vi kvinner ikke har fått prostata også. Mulig det er overjordisk deilig for en del menn, både å og gi, men synes det var å overdrive hvor fantastisk analsex er, selv for meg som får orgasme av analsex. (Jeg kan forsåvidt få orgasme uten penetrering også, så det har nok mest med hvordan jeg kan bruke musklene å gjøre uansett.) Anonymkode: e2749...ae3
jabx Skrevet 20. desember 2020 #32 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det vanlig at det gjør så vondt når det ikke er godt forberedt? Eller har jeg ekstremt lav smerteterskel? Anonymkode: 5665b...b49 Tuller du nå?
Gjest Snøkvit Skrevet 20. desember 2020 #33 Skrevet 20. desember 2020 Jeg liker godt analsex og har aldri opplevd det som smertefullt. Men han kan ikke bare «stappe den inn», jeg må være avslappet og det bør være glidemiddel involvert. Uansett tror jeg ikke det er for alle.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #34 Skrevet 20. desember 2020 jabx skrev (16 minutter siden): Tuller du nå? Nei. For all del, kunne tenke meg at det gjorde vondt. Men ikke SÅ vondt at jeg begynte å gråte og det var blod involvert. 💁♀️ Anonymkode: 5665b...b49
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #35 Skrevet 20. desember 2020 Roma78 skrev (16 minutter siden): for min del er det viktig å bruke god tid. Jeg har i tillegg kjøpt meg produkter på amorslillehjelper.no som også hjelper stort til for tilvenning og nytelse. Jeg har analglidemiddel med litt bedøvende effekt. Jeg har også en prostata vibrator som ikke er så stor som både jeg og kjæresten min kan bruke. Snøkvit skrev (8 minutter siden): Jeg liker godt analsex og har aldri opplevd det som smertefullt. Men han kan ikke bare «stappe den inn», jeg må være avslappet og det bør være glidemiddel involvert. Uansett tror jeg ikke det er for alle. Hørtes ikke ut som samboer var interessert i å prøve analsex, og jeg er i grunn ikke så nysgjerrig på det at det er et problem for meg 😊 Ts Anonymkode: 5665b...b49
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #36 Skrevet 20. desember 2020 draug 75 skrev (7 timer siden): Vel, det er ikke smøring "der bak," så det... Heller ikke inn fasadedøra er det noen fornøyelse uten lubrikering og uten at du er klar. Ikke sant? Så det er ikke noe galt med deg. "Bomme på hullene" jo veldig... Analsex skal være overjordisk deilig, det er derfor man gjør det. Fasadedøra som du kaller det gjør ikke i nærheten så vondt å få noe inn i som i analen. Det kan overhodet ikke sammenlignes når det gjelder smerte. Jeg synes også analsex var vondt selv om jeg var såkalt oppvarmet og vi brukte tid og glidemiddel Sykt vondt og ekstremt sykt vondt hvis det skjer sånn helt brått som TS opplevde. Uansett slutt å sammenligne smerten fra analsex med vanlig vaginal sex som jo normalt ikke er smertefullt. Anonymkode: 2cfba...d79
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå