Gå til innhold

"Analsex" veldig vondt. Vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer hadde ganske røff sex i går, vi pleier å gjøre det meste utenom anal. Men i går når han tok meg bakfra, peiset han på en gang inn i analen. Jeg hylte til, og det var så sykt vondt. Han hadde bommet på hullene 🙈 Men jeg endte opp i tårer, for det var så sykt vondt. Og jeg begynte selvsagt å blø, og blør fortsatt litt i dag. Altså, jeg føler meg flau og liten over at det gjorde SÅ vondt. Jeg kan ikke si det frister noen gang å prøve analsex nå.. 

Er det vanlig at det gjør så vondt når det ikke er godt forberedt? Eller har jeg ekstremt lav smerteterskel? 

Anonymkode: 5665b...b49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det er kjempevondt og man skal aldri gjøre det på den måten!

Du behøver ikke være redd for å prøve igjen. Men ta dere god tid, bruk tid på oppvarming, sørg for god glid, slapp av så godt du kan og for all del start forsiktig. Da er det ikke vondt. 

• Liker 3
Skrevet

Nei det der er så utrolig smertefullt at man knapt kan beskrive det. 

Derfor unge gutter og umodne menn som er utålmodig bør holde seg unna analen. Tid, varsomhet og tålmodighet kreves. 

Anonymkode: e2749...ae3

• Liker 7
Skrevet

Nå har jeg aldri prøvd, men kan aldri tenke meg at smerten man får fordi noen peiser på i feil hull ligner på den eventuelle smerten man måtte få om man er forsiktig, varmer opp og prøver seg frem. Det kan også gjøre vondt, men man har jo helt andre muligheter til å si stopp om ubehaget blir for stort. Du har jo ikke hatt analsex, egentlig, du har fått en penis kjørt inn i deg - hardt. Det burde ikke være sammenlignbart. 

• Liker 5
Skrevet

Altså, det er HAN som burde føle seg flau og liten over at han gjorde deg vondt og "bommet" som han sier. Ikke motsatt.

• Liker 20
Skrevet
Hippogriff skrev (10 minutter siden):

Ja. Det er kjempevondt og man skal aldri gjøre det på den måten!

Du behøver ikke være redd for å prøve igjen. Men ta dere god tid, bruk tid på oppvarming, sørg for god glid, slapp av så godt du kan og for all del start forsiktig. Da er det ikke vondt. 

Godt å høre det ikke bare er meg 🙏 hadde god samtale med samboer om anal var noe han ønsket - at vi måtte isåfall gå varsomt frem med glidemiddel og tålmodighet. Men han ønsket ikke analsex, faktisk 💁‍♀️

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei det der er så utrolig smertefullt at man knapt kan beskrive det. 

Derfor unge gutter og umodne menn som er utålmodig bør holde seg unna analen. Tid, varsomhet og tålmodighet kreves. 

Anonymkode: e2749...ae3

Ja, det var en forferdelig smerte 🙈 aldri opplevd lignende! 

Ts

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg og samboer hadde ganske røff sex i går, vi pleier å gjøre det meste utenom anal. Men i går når han tok meg bakfra, peiset han på en gang inn i analen. Jeg hylte til, og det var så sykt vondt. Han hadde bommet på hullene 🙈 Men jeg endte opp i tårer, for det var så sykt vondt. Og jeg begynte selvsagt å blø, og blør fortsatt litt i dag. Altså, jeg føler meg flau og liten over at det gjorde SÅ vondt. Jeg kan ikke si det frister noen gang å prøve analsex nå.. 

Er det vanlig at det gjør så vondt når det ikke er godt forberedt? Eller har jeg ekstremt lav smerteterskel? 

Dere har gjort det heeelt feil. Slik skal ikke analsex utføres. Høres ut som han prøvde å skade deg med vilje.

Finn deg en ekte mann som vet å ha sex.

Skrevet
Ananas. skrev (13 minutter siden):

Nå har jeg aldri prøvd, men kan aldri tenke meg at smerten man får fordi noen peiser på i feil hull ligner på den eventuelle smerten man måtte få om man er forsiktig, varmer opp og prøver seg frem. Det kan også gjøre vondt, men man har jo helt andre muligheter til å si stopp om ubehaget blir for stort. Du har jo ikke hatt analsex, egentlig, du har fått en penis kjørt inn i deg - hardt. Det burde ikke være sammenlignbart. 

Nei, litt derfor jeg skrev analsex i anførselstegn - for var jo ikke meningen at den skulle ende opp inn der. 

Maggi2 skrev (12 minutter siden):

Altså, det er HAN som burde føle seg flau og liten over at han gjorde deg vondt og "bommet" som han sier. Ikke motsatt.

Ja, han unnskyldte seg veldig altså. Men fortsatt en kjip følelse for meg. 

Ts

• Liker 1
Skrevet
ntrane skrev (Akkurat nå):

Dere har gjort det heeelt feil. Slik skal ikke analsex utføres. Høres ut som han prøvde å skade deg med vilje.

Finn deg en ekte mann som vet å ha sex.

Samboer gjorde ikke dette med vilje altså, så nei, han ville ikke skade meg. Noe som er ganske drøyt å påstå 💁‍♀️ vi hadde hatt et par enheter, og ting gikk fort i svingene. 

Mannen er veldig flink i senga ellers, så denne glippen her lar jeg gå 😊

Ts

• Liker 1
Skrevet

Det er vondt hvis det ikke gjøres på riktig måte med oppvarming, forsiktig innføring av penis og tilstrekkelig med fuktighet.

Anonymkode: f8060...412

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke han bommet, man kan treffe litt feil, men ikke kjøre den med kraft inn i feil hull. Han ønsket seg nok et bakstikk, og benyttet sjansen til å «bomme». Dump han.

Anonymkode: de22c...e74

• Liker 5
Skrevet

ja det sykt vondt..har opplevd det samme men da med en som bare måtte prøve seg.. så nei analsex..er jeg livredd. Jeg stoler ikke nok på mannfolk etter den... så rompa er jeg blitt veldig redd for jeg vil nyte sex ikke være redd for at det skal plutselig gjøre forferdelig vondt. Nb det er mange år siden, men er fortsatt like skeptisk.

Anonymkode: 0933b...aa3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

ja det sykt vondt..har opplevd det samme men da med en som bare måtte prøve seg.. så nei analsex..er jeg livredd. Jeg stoler ikke nok på mannfolk etter den... så rompa er jeg blitt veldig redd for jeg vil nyte sex ikke være redd for at det skal plutselig gjøre forferdelig vondt. Nb det er mange år siden, men er fortsatt like skeptisk.

Anonymkode: 0933b...aa3

Off, det var trist å høre ❤️ Jeg tenker at det er opp til en hver kvinne å velge om en vil ha analsex eller ikke, og et hvert ordentlig mannfolk vil respektere det. Sex er jo for å nytes, så håper du finner en god mann en dag og kan kose deg i senga 🥰

Ts

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Tror ikke han bommet, man kan treffe litt feil, men ikke kjøre den med kraft inn i feil hull. Han ønsket seg nok et bakstikk, og benyttet sjansen til å «bomme». Dump han.

Anonymkode: de22c...e74

Ok. 🙄🙄🙄 Så da, i samtalen etterpå - der jeg spør om han kunne tenke seg å prøve analsex, på den ordentlige måten, og han sier nei - så mener han eeeegentlig ja? Eller tenker du at han vil helst "ta" meg når jeg er uforberedt, for han er en helt psykopatisk, kvinnehater og vil se meg ha det vondt? Eller kanskje han egentlig er homofil? Eller kanskje mannen jeg har vært sammen med i 4 år, har to barn med, som aldri har gjort meg eller andre noe som helst, plutselig måtte få utløp for den voldelige og intense siden sin under akten?

Eller kaaaaan det ha vært en glipp? 💁‍♀️Skjønner du trollet, men herligheeed

Ts 

• Liker 6
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det du har opplevd er helt normalt. Analsex tar laaaaang tid og du må være kåt, oppvarmet, bruke mye glid, og ta det veeeeeldig langsomt. Det hjelper også at du puster slik at det harmonerer med støtene der bak, spesielt når han går inn første gangen. Du kan også øve deg på analsex, begynne med noe lite og så prøve større og større før du tilslutt er klar for en penis. 

Dette er ingenting å føle seg flau og liten over. Dersom noen skal være flau er det samboeren din. Har dere snakket om det som skjedde? 

Endret av DEN NAKNE GARTNER
Skrevet

Analsex skal ikke gjøres på den måten. For det første, så er hygiene viktig. For det andre så er der viktig å slappe av og å bruke glidemiddel. Men under litt røff sex så ser jeg at det kan gå litt fort 😅 Men der er sjukt vondt når det gjøres på den måten - altså jeg syntes det er vondt uansett å få den inn, det er først når den er inne at det føles godt. Men det er likevel sånn at jeg sliter med å bæsje i par dager etterpå 😅😅 Så ila 13 år så har vi gjort det kanskje 5 ganger bare ..... 

Anonymkode: 7e7d8...09f

Skrevet
DEN NAKNE GARTNER skrev (Akkurat nå):

Det du har opplevd er helt normalt. Analsex tar laaaaang tid og du må være kåt, oppvarmet, bruke mye glid, og ta det veeeeeldig langsomt. Det hjelper også at du puster slik at det harmonerer med støtene der bak. 

Dette er ingenting å føle seg flau og liten over. Dersom noen skal være flau er det samboeren din. Har dere snakket om det som skjedde? 

Ja, altså.. Akten stoppet naturligvis opp når jeg hadde det så vondt. Så vi snakket veldig fint om det etterpå. Han var veldig lei seg, og var redd for at jeg var sint på han 😅 det kom jo noen tårer, men tror det var mest at jeg ble så "tatt på senga" (bokstavligtalt) og satt ut. Så han var naturlignok bekymret. Jeg forklarte at det var bare hinsides vondt og spurte om han kunne tenke seg å prøve analsex. Vi liker det begge litt røft og hardt, men han ville absolutt ikke ha analsex. Det var ihvertfall en fin og rolig samtale, og vi fortsatte akten etterpå (i det "riktige" hullet) 😅

Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Analsex skal ikke gjøres på den måten. For det første, så er hygiene viktig. For det andre så er der viktig å slappe av og å bruke glidemiddel. Men under litt røff sex så ser jeg at det kan gå litt fort 😅 Men der er sjukt vondt når det gjøres på den måten - altså jeg syntes det er vondt uansett å få den inn, det er først når den er inne at det føles godt. Men det er likevel sånn at jeg sliter med å bæsje i par dager etterpå 😅😅 Så ila 13 år så har vi gjort det kanskje 5 ganger bare ..... 

Anonymkode: 7e7d8...09f

Ja, det gikk litt fort i svingen i går 🙈 etter noen enheter og meg oppkledd i catsuit, så ble mannen litt for ivrig 😅 jeg er himla sår i dag, så kan forstå deg godt. Vondt å sitte, stå og gå 😂 så for min del er det like greit at mannen ikke vil ha analsex altså, for det frister ikke meg så veldig etter det her - selv om jeg skjønner at det sikkert er en helt annen opplevelse med god glid og sakte jobbing. 

Ts

Skrevet

Opplevd også en gang en som stappet penis hard inn, jeg fikk helt sjokk!! Var sp vondt og hadde «traumer»!i mange år...men nå når jeg har anal sex elsker jeg det (så fremt det er en gang i blandt) har EK partner jeg føler me trygg på og som er forsiktig..jeg får super orgasmer av det!

så ikke vær redd for å prøve igjen, på korrekt måte

Anonymkode: 73c28...ac5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Opplevd også en gang en som stappet penis hard inn, jeg fikk helt sjokk!! Var sp vondt og hadde «traumer»!i mange år...men nå når jeg har anal sex elsker jeg det (så fremt det er en gang i blandt) har EK partner jeg føler me trygg på og som er forsiktig..jeg får super orgasmer av det!

så ikke vær redd for å prøve igjen, på korrekt måte

Anonymkode: 73c28...ac5

Ja, det kan jeg tenke! Kom på nå at når jeg var singel, fri og frank - så hadde jeg sex med en fyr jeg traff litt innimellom. Og uten forvarsel, så stappet han to fingre i rompa mi, mens vi hadde sex. Da husker jeg at jeg sa "øy", og prøvde å gjøre det samme på han - han vridde seg unna, og så forvirra ut. Og da sa jeg "du liker det ikke, så hvorfor skulle jeg like det?" Da var jeg irritert 😅 

Det er viktig med gjensidig respekt og god kommunikasjon altså, og jeg har tro på at analsex KAN være godt med riktig partner. Men samboer vil ikke ha det, så da er det jo greit 💁‍♀️😊

Ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...