Gå til innhold

Kunne du datet Herman Flesvig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han er for ung, men når jeg var yngre, absolutt. Han fremstår som smart, morsom, hardtarbeidende, snill og som om han har gode verdier. 

Anonymkode: 5248e...eb1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror han kunne vært litt for mye for meg. Men hvis han er en del hakk roligere på privaten, så kanskje 🙂

Skrevet

Har en mann som er kliss lik personlighetsmessig 😂 (minus skuespiller, men pluss skoleflink). Han er også veldig lik utseendemessig. Så ja, jeg hadde lett datet Herman basert på hvem jeg er gift med 😁

Anonymkode: ef214...84d

Skrevet

Ja hadde jeg sluppet å prate hele tiden 😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 23.31):

Etter å ha sett han på Lars Monsen på villspor, så ja.

Anonymkode: 18353...c58

En mann som faktisk vil ha barn..

Anonymkode: e04eb...066

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.12.2020 den 5.27):

Nei, syntes ikke han er noe kjekk 

Anonymkode: 27862...910

AnonymBruker skrev (På 20.12.2020 den 5.37):

Er ikke han homo?

Anonymkode: 1fe72...db1

Nå får det være nok! Herman er heterofil og kjekk som bare det!

Anonymkode: 39d77...e61

• Liker 3
Skrevet

Ja.

Anonymkode: 99cdf...4be

Skrevet

Nei tror han kan bli litt mye med den adhd-en.

Anonymkode: da939...63b

Skrevet

Nei, orker ikke folk med adhd

Anonymkode: 023a5...02d

• Liker 1
Skrevet
Gaea skrev (På 20.12.2020 den 6.42):

Tror han kunne vært litt for mye for meg. Men hvis han er en del hakk roligere på privaten, så kanskje 🙂

Problemet er at dere er alt for forut inntatt alle sammen! Det er jo garantert ikke noen her som kjenner mannen for annet at han er en skuespiller, og en dyktig en. Som man er jeg ikke så dum at jeg ikke ser at han er attraktiv også, altså godt over normalt attraktiv, Så de forestillingene som mange har om han har de fra seriene han har deltatt i. Ingen skuespillere er slik på privaten som de viser offentlig når de skal være "morsomme" . Det burde jo alle forstå, mange av disse skuespillerne har en helt annen side av seg selv på privaten, de beste kan "spille" hva som helst og det forteller ikke en dritt om hva de er som privatpersoner. Klovnen kjenner alle, men ingen kjenner klovnen. Der er jeg også litt :) Mange som tror at den jeg er "offentlig" er den personen jeg er privat. Det er så langt fra sannheten som det kan få blitt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Nei tror han kan bli litt mye med den adhd-en.

Anonymkode: da939...63b

Vet ikke om han har det, og de fleste som har det går på medisiner som gjør at det roes betraktelig ned.

Skrevet
Antiviruset skrev (2 minutter siden):

Vet ikke om han har det, og de fleste som har det går på medisiner som gjør at det roes betraktelig ned.

Han er åpen om diagnosen, han har ADHD og velger å ikke ta medisiner for det. 

Skrevet

Jeg kunne absolutt ha datet Herman, usikker på om vi kunne blitt et par siden jeg aldri har møtt han. Han virker som en bra fyr, utifra podkasten og det jeg har sett av han. 

Skrevet

Er det ikke litt skrudd å date en som man ikke aner noenting om??  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...