Gå til innhold

Male og tegnestudio, har dere det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som tegner og maler, har dere eget rom til det? Isåfall, vil du vise det frem eller fortelle  om det? Holder på å planlegge er hjørne i huset eller et rom til å tegne og male, og trenger alle tips jeg kan få.🎨

Anonymkode: 20fd8...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Dere som tegner og maler, har dere eget rom til det? Isåfall, vil du vise det frem eller fortelle  om det? Holder på å planlegge er hjørne i huset eller et rom til å tegne og male, og trenger alle tips jeg kan få.🎨

Anonymkode: 20fd8...fd8

Hadde tegnebrett før, men samboer fikk det når det ble slutt. Bruker spisebordet, har bordstaffeli og godt arbeidslys nå på vinteren. Har et feltstaffeli også, men det står i boden. Når du skal tegne kan det være fint å få vippet det litt opp på et brett, men det er ikke nødvendig. Lerret står i boden, har egen seksjon med dype skuffer til maling, tusj og diverse. Bruker voksduk når jeg maler for å unngå søl. Og så har jeg et forkle for å ikke søle ned meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at minst halve jobben med å male kan være å se på prosessen underveis. Så sørg for at du kan sitte litt på avstand å betrakte uten for mange forstyrrelser rundt. Riktig lys er også utrolig viktig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...