AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #1 Del Skrevet 19. desember 2020 Dere som tegner og maler, har dere eget rom til det? Isåfall, vil du vise det frem eller fortelle om det? Holder på å planlegge er hjørne i huset eller et rom til å tegne og male, og trenger alle tips jeg kan få.🎨 Anonymkode: 20fd8...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 20. desember 2020 #2 Del Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Dere som tegner og maler, har dere eget rom til det? Isåfall, vil du vise det frem eller fortelle om det? Holder på å planlegge er hjørne i huset eller et rom til å tegne og male, og trenger alle tips jeg kan få.🎨 Anonymkode: 20fd8...fd8 Hadde tegnebrett før, men samboer fikk det når det ble slutt. Bruker spisebordet, har bordstaffeli og godt arbeidslys nå på vinteren. Har et feltstaffeli også, men det står i boden. Når du skal tegne kan det være fint å få vippet det litt opp på et brett, men det er ikke nødvendig. Lerret står i boden, har egen seksjon med dype skuffer til maling, tusj og diverse. Bruker voksduk når jeg maler for å unngå søl. Og så har jeg et forkle for å ikke søle ned meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 20. desember 2020 #3 Del Skrevet 20. desember 2020 Husk at minst halve jobben med å male kan være å se på prosessen underveis. Så sørg for at du kan sitte litt på avstand å betrakte uten for mange forstyrrelser rundt. Riktig lys er også utrolig viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå