AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #1 Skrevet 19. desember 2020 Hvordan holder dere katten unna juletreet? Han ligger under der hele tiden og ser på og leker med greinene og kulene. Jeg er mest redd for at han skal spise på det, (Jeg har plastjuletre) jeg vet jo ikke om han gjør det når jeg ikke ser det. Vet ikke om han har gjort det alt. Noen som har katter som har gjort det? Hvordan gikk det. Får håpe det evt kommer ut igjen, men blir jo litt nærvøs. Ha. er fæl til å spise alt mulig så må rydde unna mye. Anonymkode: e2fd0...86a
Tuppeluri Skrevet 20. desember 2020 #2 Skrevet 20. desember 2020 Jeg hadde en halvtåring forrige jul, og hu beit på juletreet. Hu klatra i juletreet. Hu tilba juletreet. Jeg fant hu til og med sovende i midten av juletreet. Mitt beste tips er å gjøre som mamma gjorde for kattene sine, sette opp ei grind rundt hele juletreet. Da er det "mindre" sannsynlighet for at katta går bort til det. Ved mindre du er katta mi, som gir F og flyr over 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #3 Skrevet 20. desember 2020 Passer på å ha ikke-knuselig pynt på de laveste grenene, og her hjelper det å ha pakker under (pakker som skal til andre). Men hun er ikke superinteressert. Hadde en annen katt som elsket å klatre i treet, det var en større utfordring🤣 Anonymkode: 71547...a2f 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #4 Skrevet 20. desember 2020 Sprayflaske med vann så tar det ikke lange tiden før katta holder seg unna Anonymkode: 020e9...4ef 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #5 Skrevet 20. desember 2020 Pus smaker på det når vi setter det opp, men så er hu ferdig med det. Kulene får ikke henge i fred, så vi har kun plastikk som jeg ikke er redd for at skal knuse. Ellers så må man bare være klarover at katter syns at trær kan være gøy. Anonymkode: 6db6a...367 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #6 Skrevet 20. desember 2020 Har hatt fem katter og ingen av de har interessert seg for treet, annet enn å ligge på teppet under det🤷🏼♀️ Søte puser dere har da🥰 Anonymkode: 82772...569
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #7 Skrevet 20. desember 2020 Katten vår gir beng i treet. Mannen min har til og med hengt opp glitter og kuler i perfekt kattehøyde... men hun gir f. Anonymkode: 0503b...693
Sola de Skrevet 21. desember 2020 #8 Skrevet 21. desember 2020 Det ble lagt mandarinskall i nederste grenene på juletreet. Det holder katten borte fra treet. De skyr duften.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #9 Skrevet 21. desember 2020 Sola de skrev (27 minutter siden): Det ble lagt mandarinskall i nederste grenene på juletreet. Det holder katten borte fra treet. De skyr duften. Takk for tips, det skal jeg prøve her. Jeg er ikke den som kjefter på katten (ikke hjelper det heller) så bedre om hun bare finner ut på egen hånd at treet stinker 😂 Anonymkode: 6db6a...367
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #10 Skrevet 23. desember 2020 Katten min bryr seg ikke om sitrusfrukter, sprayflasker eller juletrær. Anonymkode: 88f10...011
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #11 Skrevet 23. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 20.12.2020 den 10.11): Sprayflaske med vann så tar det ikke lange tiden før katta holder seg unna Anonymkode: 020e9...4ef Dette er et veldig bra triks hvis du ønsker at katten skal være redd deg og ikke respektere deg. Så fort du er borte, så vil katten klatre i treet igjen. Derimot bør du ha en konsekvens katten ikke forbinder med mennesker. Legg fluepapir på gulvet rundt juletreet. Etterfyll når katten går i dem. Så skal du se at katten slutter. Anonymkode: 03dd1...200 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå