AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #1 Skrevet 19. desember 2020 Det er jo fint, men jeg er i ulage. Hodepine, vondt i magen og pms. Har redusert slimhinnen i livmor pga kraftig mens. Har ikke blødd en dråpe på 3 år. Nå er jeg bekymret over om det er bra for kroppen? Jeg merker også vektøkning og grettent humør. Kan det skyldes manglende mens? Er lite å finne på nett om dette. Anonymkode: 9da29...f4b
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2020 #2 Skrevet 23. desember 2020 Det kan kanskje være begynnelsen på overgangsalderen? Jeg er over 40. Anonymkode: 9da29...f4b
Newbeginnings Skrevet 23. desember 2020 #3 Skrevet 23. desember 2020 Hmm starter dette etter reduksjon av livsmorslimhinna? Hva slags inngrep hadde du? Seksjon av livmor eller ablasjon? Jeg har veldig lyst til dette selv pga gigamens som holder på å drive meg til vanvidd. men- du vil jo fortsatt ha pms og slikt da, med de vanlige ulage-følelsene, for hormonproduksjonen er jo intakt. Ville sjekket m lege om det kan være overgangsalderen. Andre ting du merket etter inngrepet? jeg har hormonspiral pga store blødn, men det har ikke hjulpet noen verdens ting. I tillegg også litt mer vekt og blitt veldig hissig. Så ingen metode er idiotsikker ..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå