AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #1 Skrevet 19. desember 2020 Har håpt siden 5 november å høre fra han igjen, men ikke en lyd. Tror dere han i hele tatt har tenkt på meg? Trodde kanskje jeg fikk interesse ved stillhet, men nei.,, Anonymkode: 30e9b...ba8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #2 Skrevet 19. desember 2020 En du har datet eller? Eller en du er interessert i? Hvordan har kontakten mellom dere vært fram til da? Anonymkode: 01bfb...a71
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #3 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En du har datet eller? Eller en du er interessert i? Hvordan har kontakten mellom dere vært fram til da? Anonymkode: 01bfb...a71 Vi hadde ikke datet. En jeg var interessert i. Var oftest jeg som tok kontakt, men han svarte. Måtte bestemme meg til slutt å se hva han gjorde og ser jo det nå. Absolutt ingenting. Synd, men sant. Anonymkode: 30e9b...ba8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #4 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi hadde ikke datet. En jeg var interessert i. Var oftest jeg som tok kontakt, men han svarte. Måtte bestemme meg til slutt å se hva han gjorde og ser jo det nå. Absolutt ingenting. Synd, men sant. Anonymkode: 30e9b...ba8 Skjønner 😔 Visste han at du er/var interessert eller? Skjønner det er surt, men så bra at du har prøvd å la det være litt opp til han også ☺️ Anonymkode: 01bfb...a71
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #5 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner 😔 Visste han at du er/var interessert eller? Skjønner det er surt, men så bra at du har prøvd å la det være litt opp til han også ☺️ Anonymkode: 01bfb...a71 Ja, har egentlig ikke lagt skjul på det. Viser vel at han ikke var det da. Håpte at han savnet meg når det ble stille fra meg, men skjedde ingenting og skjer ikke noe nå så lenge etterpå vel? Anonymkode: 30e9b...ba8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #6 Skrevet 19. desember 2020 ..."men han svarte"... Du legger for mye i det. Han var bare høflig... Du har ikke hørt fra han på 1,5 måneder. Interessert er han ikke. Men du leter etter håp. Ikke kontakt han. Det vil ta lengre tid å komme over han da. Anonymkode: e3f37...374 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #7 Skrevet 19. desember 2020 Han er ikke interessert. Finn en som fortjener deg 🙂 Anonymkode: 0cfdc...da1 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #8 Skrevet 19. desember 2020 Et forhold er å gi og ta. Slik er også oppbygningen til forholdet og det er slik andrepart vet om man er interessert eller ikke. Kanskje er han sjenert. Send mld og se om du får svar, hvis ikke, legg han bak deg. Anonymkode: 8b940...181 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #9 Skrevet 19. desember 2020 Hvor kjenner du han fra? Anonymkode: 0cfdc...da1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #10 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Et forhold er å gi og ta. Slik er også oppbygningen til forholdet og det er slik andrepart vet om man er interessert eller ikke. Kanskje er han sjenert. Send mld og se om du får svar, hvis ikke, legg han bak deg. Anonymkode: 8b940...181 Det kan godt hende at han svarer om TS sender melding. Det er jo bare normal høflighet. Så hva er vitsen? Et svar betyr jo ikke at han er interessert. Anonymkode: 0cfdc...da1 1
Rant Skrevet 19. desember 2020 #11 Skrevet 19. desember 2020 Og du håper han er interessert, fordi? Beklager - men det er jo et klart tegn på at han har gått videre. 5. november! Det er jo så lenge siden. Man løser ingenting med silent treatment, og man blir ikke mer spennende bare fordi man slutter å sende mld., snarere tvert i mot. 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #12 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor kjenner du han fra? Anonymkode: 0cfdc...da1 Det er fra nettet. Datingside. Anonymkode: 30e9b...ba8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #13 Skrevet 19. desember 2020 Nei, han har vist at han ikke er interessert. Ballen er hos han og der blir den vel liggende. Bestemt meg for å ikke kontakte han igjen. Er vel ikke noe vits. Anonymkode: 30e9b...ba8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #14 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er fra nettet. Datingside. Anonymkode: 30e9b...ba8 Ok. Men da tror jeg du kan være ganske sikker på at han ikke er interessert. For da har jo dating - og ikke vennskap - vært formålet helt fra starten av. Vet du TS - jeg er sikker på at han ikke er så fantastisk som du husker 🙂 Anonymkode: 0cfdc...da1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #15 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok. Men da tror jeg du kan være ganske sikker på at han ikke er interessert. For da har jo dating - og ikke vennskap - vært formålet helt fra starten av. Vet du TS - jeg er sikker på at han ikke er så fantastisk som du husker 🙂 Anonymkode: 0cfdc...da1 Takk. Håper å finne en annen hyggelig og god mann. Anonymkode: 30e9b...ba8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #16 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det kan godt hende at han svarer om TS sender melding. Det er jo bare normal høflighet. Så hva er vitsen? Et svar betyr jo ikke at han er interessert. Anonymkode: 0cfdc...da1 Trodde det var selvsagt i svaret mitt, at hva han svarte ga henne svaret.. men for å spesifisere da, så var det det jeg mente ! Anonymkode: 8b940...181 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #17 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Trodde det var selvsagt i svaret mitt, at hva han svarte ga henne svaret.. men for å spesifisere da, så var det det jeg mente ! Anonymkode: 8b940...181 Så du mente hun skulle sende en «vil du ha meg?»-melding etter halvannen måneds taushet? Anonymkode: 0cfdc...da1 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #18 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så du mente hun skulle sende en «vil du ha meg?»-melding etter halvannen måneds taushet? Anonymkode: 0cfdc...da1 Enig her. Bare dumt å sende noe nå ja. Anonymkode: 30e9b...ba8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #19 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så du mente hun skulle sende en «vil du ha meg?»-melding etter halvannen måneds taushet? Anonymkode: 0cfdc...da1 Nei. Å se hva han svarte på en helt vanlig melding, om det var noe kjærlig svar. Igjen, tenkte jeg det var var lett å forstå av svaret mitt. Er ikke vant til å kommunisere ved å gå i detaljer når det gjelder slike, vel hva jeg i det minste trodde var lettforståelige svar. At det var selvsagt med andre ord, om du forstår hva jeg mener med det da. Så lenge TS forstår hva jeg mener, så er målet mitt ved å forsøke å hjelpe henne oppnådd Jeg har intet mer å tilføye. Anonymkode: 8b940...181 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå