Gå til innhold

Har han glemt meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har håpt siden 5 november å høre fra han igjen, men ikke en lyd. Tror dere han i hele tatt har tenkt på meg? 

Trodde kanskje jeg fikk interesse ved stillhet, men nei.,,

Anonymkode: 30e9b...ba8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En du har datet eller? Eller en du er interessert i? 
Hvordan har kontakten mellom dere vært fram til da? 

Anonymkode: 01bfb...a71

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En du har datet eller? Eller en du er interessert i? 
Hvordan har kontakten mellom dere vært fram til da? 

Vi hadde ikke datet. En jeg var interessert i. Var oftest jeg som tok kontakt, men han svarte. Måtte bestemme meg til slutt å se hva han gjorde og ser jo det nå. Absolutt ingenting.

Synd, men sant. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi hadde ikke datet. En jeg var interessert i. Var oftest jeg som tok kontakt, men han svarte. Måtte bestemme meg til slutt å se hva han gjorde og ser jo det nå. Absolutt ingenting.

Synd, men sant. 

Skjønner 😔 Visste han at du er/var interessert eller? Skjønner det er surt, men så bra at du har prøvd å la det være litt opp til han også ☺️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skjønner 😔 Visste han at du er/var interessert eller? Skjønner det er surt, men så bra at du har prøvd å la det være litt opp til han også ☺️ 

Ja, har egentlig ikke lagt skjul på det. Viser vel at han ikke var det da. Håpte at han savnet meg når det ble stille fra meg, men skjedde ingenting og skjer ikke noe nå så lenge etterpå vel? 

Skrevet

..."men han svarte"...  Du legger for mye i det. Han var bare høflig... 
Du har ikke hørt fra han på 1,5 måneder. 
Interessert er han ikke. Men du leter etter håp.
Ikke kontakt han. Det vil ta lengre tid å komme over han da.

Anonymkode: e3f37...374

• Liker 4
Skrevet

Han er ikke interessert. Finn en som fortjener deg 🙂 

Anonymkode: 0cfdc...da1

• Liker 2
Skrevet

Et forhold er å gi og ta. Slik er også oppbygningen til forholdet og det er slik andrepart vet om man er interessert eller ikke. Kanskje er han sjenert. Send mld og se om du får svar, hvis ikke, legg han bak deg.

Anonymkode: 8b940...181

• Liker 1
Skrevet

Hvor kjenner du han fra? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Et forhold er å gi og ta. Slik er også oppbygningen til forholdet og det er slik andrepart vet om man er interessert eller ikke. Kanskje er han sjenert. Send mld og se om du får svar, hvis ikke, legg han bak deg.

Det kan godt hende at han svarer om TS sender melding. Det er jo bare normal høflighet. Så hva er vitsen? Et svar betyr jo ikke at han er interessert. 

• Liker 1
Skrevet

Og du håper han er interessert, fordi? Beklager - men det er jo et klart tegn på at han har gått videre. 5. november! Det er jo så lenge siden. Man løser ingenting med silent treatment, og man blir ikke mer spennende bare fordi man slutter å sende mld., snarere tvert i mot. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor kjenner du han fra? 

Det er fra nettet. Datingside. 

Skrevet

Nei, han har vist at han ikke er interessert. Ballen er hos han og der blir den vel liggende. Bestemt meg for å ikke kontakte han igjen. Er vel ikke noe vits. 

Skrevet

Det er fra nettet. Datingside. 

Ok. Men da tror jeg du kan være ganske sikker på at han ikke er interessert. For da har jo dating - og ikke vennskap - vært formålet helt fra starten av.

Vet du TS - jeg er sikker på at han ikke er så fantastisk som du husker 🙂

• Liker 1
Skrevet

Ok. Men da tror jeg du kan være ganske sikker på at han ikke er interessert. For da har jo dating - og ikke vennskap - vært formålet helt fra starten av.

Vet du TS - jeg er sikker på at han ikke er så fantastisk som du husker 🙂

Takk. Håper å finne en annen hyggelig og god mann. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det kan godt hende at han svarer om TS sender melding. Det er jo bare normal høflighet. Så hva er vitsen? Et svar betyr jo ikke at han er interessert. 

Trodde det var selvsagt i svaret mitt, at hva han svarte ga henne svaret.. men for å spesifisere da, så var det det jeg mente !

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Trodde det var selvsagt i svaret mitt, at hva han svarte ga henne svaret.. men for å spesifisere da, så var det det jeg mente !

Så du mente hun skulle sende en «vil du ha meg?»-melding etter halvannen måneds taushet?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så du mente hun skulle sende en «vil du ha meg?»-melding etter halvannen måneds taushet?

Enig her. Bare dumt å sende noe nå ja. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nei. Å se hva han svarte på en helt vanlig melding, om det var noe kjærlig svar. Igjen, tenkte jeg det var var lett å forstå av svaret mitt. Er ikke vant til å kommunisere ved å gå i detaljer når det gjelder slike, vel hva jeg i det minste trodde var lettforståelige svar. At det var selvsagt med andre ord, om du forstår hva jeg mener med det da. Så lenge TS forstår hva jeg mener, så er målet mitt ved å forsøke å hjelpe henne oppnådd :) Jeg har intet mer å tilføye.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...