AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #1 Skrevet 19. desember 2020 Jeg har datet en fyr siden i sommer.. og han har kjøpt julegave til meg.. nå syns jeg det er så vanskelig å finne på noe tilbake.. Jeg vet ikke hva han har kjøpt eller til hvilken sum.. han er tidlig i 40 åra, har ett barn på 5 år, litt interessert i hockey så jeg har skaffet en puck fra vif som er favorittlaget.. men vil gjerne kombinere det med mer.. uten st det blir for mye eller klissete tips? Anonymkode: 8918c...2e5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #3 Skrevet 19. desember 2020 En god cognac, vin eller eksklusiv øl? En skjorte? En høytidelig invitasjon på middagsdate ute på restaurant? Anonymkode: 2ee15...515
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #4 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En god cognac, vin eller eksklusiv øl? En skjorte? En høytidelig invitasjon på middagsdate ute på restaurant? Anonymkode: 2ee15...515 Ja lurte litt på middag og kino? Eneste jeg har hørt han har lyst til.... Anonymkode: 8918c...2e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå