Gå til innhold

Gave i postkassen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lå en gave til meg i postkassen. Uten kort eller hvem som er avsender. Jeg har en liten anelse hvem det kan være, men sikker er jeg ikke. Hva gjør jeg? Spørre om det var fra vedkommende jeg tenker det muligens er fra eller ikke? 

Anonymkode: 8418f...5c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lå en gave til meg i postkassen. Uten kort eller hvem som er avsender. Jeg har en liten anelse hvem det kan være, men sikker er jeg ikke. Hva gjør jeg? Spørre om det var fra vedkommende jeg tenker det muligens er fra eller ikke? 

Må påpeke at det er flaut om det ikke er den jeg tror. For i utgangspunktet er det ikke noen jeg egentlig forventer å motta en gave fra.

Skrevet

Spør om det er fra vedkommende. 

Anonymkode: 64977...e97

Skrevet

Flere? Jeg har lyst til å si at jeg satt pris på det. Men er flaut om ikke det er han jeg tror. Det er ingen grunn til at han skulle gitt meg noe. Vi har vært i ett forhold, men det er slutt nå. Han har sagt at han har følelser for meg ennå og sliter med å glemme meg. Han vet nok at jeg er fortsatt veldig glad i han også (var han som valgte å gå, da det er omstendigheter som gjør ett forhold mellom oss vanskelig) 

Skrevet

Er det kun du som har postkasse der, slik at du er helt sikker på at gaven er til deg? Eller er det en liten sjanse for at den egentlig er til naboen? I så fall kan du fint bruke det som påskudd til å ta kontakt med mulig giver.

Anonymkode: 145c1...b43

Skrevet

Den lå i min postkasse med mitt fulle navn på.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Den lå i min postkasse med mitt fulle navn på.

Da åpner du den! Og så spør du ikke hvem det er i fra, avsender kommer nok garantert til å ta kontakt med deg om gaven etterhvert. Du kan jo uansett ikke lukte hvem det er ifra, så slutt å lat som. 

Anonymkode: effd4...673

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da åpner du den! Og så spør du ikke hvem det er i fra, avsender kommer nok garantert til å ta kontakt med deg om gaven etterhvert. Du kan jo uansett ikke lukte hvem det er ifra, så slutt å lat som. 

Nei sant, men jeg er redd han tenker at jeg burde vite det er fra han. Men om det ikke er fra han, er det flaut å anta det. Det er en typisk romantisk gave, noe du gir til en som er mer enn en venn (hvertfall i mitt hodet) 

Skrevet

Så greie er at jeg syntes det er uhøflig av meg og ikke sende en takk, og at jeg satt pris på det. Samtidig er jeg redd det ikke er han, da er det flaut å anta at han skulle gjort noe sånt.

Skrevet

Nei sant, men jeg er redd han tenker at jeg burde vite det er fra han. Men om det ikke er fra han, er det flaut å anta det. Det er en typisk romantisk gave, noe du gir til en som er mer enn en venn (hvertfall i mitt hodet) 

Som jeg skrev. Du kan ikke lukte det. Lat som ingenting. Avsender røper seg alltid. At avsender ikke skriver hvem pakken er ifra, betyr jo ikke at du skal ut å lete etter avsender, selv om avsender kanskje håper på det. Men la det bare ligge. Avsender tar uansett kontakt, og hvis ikke, så er det ingenting å gruble på. 

• Liker 1
Gjest Willasmo
Skrevet

Du tar imot med glede. Åpner den julaften, og lar være å tenke mer på det. Det er ikke meningen du skal vite hvem det er fra. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som jeg skrev. Du kan ikke lukte det. Lat som ingenting. Avsender røper seg alltid. At avsender ikke skriver hvem pakken er ifra, betyr jo ikke at du skal ut å lete etter avsender, selv om avsender kanskje håper på det. Men la det bare ligge. Avsender tar uansett kontakt, og hvis ikke, så er det ingenting å gruble på. 

Håper du har rett. Er bare redd han tenker at ikke en takk fra meg betyr at jeg avviser han og er sint. Noe jeg ikke er.

Skrevet
Willasmo skrev (1 minutt siden):

Du tar imot med glede. Åpner den julaften, og lar være å tenke mer på det. Det er ikke meningen du skal vite hvem det er fra. 

Den var ikke innpakket. Vet alt hva det er og det er noe man gir en person man føler litt ekstra for. Det er ikke noe man ville gitt en venninne eller familie. Det er typisk en gave en mann gir til en dame han føler noe for.

Skrevet

Håper du har rett. Er bare redd han tenker at ikke en takk fra meg betyr at jeg avviser han og er sint. Noe jeg ikke er.

Hvordan kan noen som leverer en pakke uten avsender forvente en takk? Nei vet du hva, dette blir avsenders problem. Avsender er bevisst utelatt fra avsender. Men igjen, avsender kommer til å melde seg, og da kan du takke. 

Skrevet

Er du med i en julegruppe på facebook og har satt deg på julegave/julekortliste der?

Skrevet
Honey Dew skrev (Akkurat nå):

Er du med i en julegruppe på facebook og har satt deg på julegave/julekortliste der?

Nei. Jeg venter ingen julegave fra noen. Har spurt venninne mine men det var ikke fra noen av dem, ingen andre jeg kan tenke meg heller. Har vært ett par menn som har vært interessert utenom han jeg tror det er, men lite trolig det er noen av de, da jeg ikke har vært interessert i noen av de og avvist. Han jeg tror det er, har jeg hatt ett forhold til i over ett år, men som nevnt valgte han å avslutte, men har flere ganger i ettertid sagt at han savner meg og er glad i meg. Sist vi snakket er bare ett par uker siden, og da sa han at han fortsatt hadde sterke følelser, men at situasjonen han står i gjør det vanskelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...