AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #1 Skrevet 18. desember 2020 Jeg startet en e-konsultasjon med fastlegen tidligere i dag, og ser nå at jeg formulerte meg rart og hele meldingen var litt rar, så vil egentlig bare slette den.. 😅 Når jeg går inn i meldingen på innboks på minhelse.no ser jeg at jeg kan slette meldingen, men vil den da bare blir slettet for meg? Står jo når man sender meldingen at den blir journalført, men hva om legen ikke har sett den enda? Kan man slette den så den blir fjernet for begge parter da? Anonymkode: bbb8a...094
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #2 Skrevet 18. desember 2020 Noen som jobber i helsen som vet? Anonymkode: bbb8a...094
Kittykat Skrevet 18. desember 2020 #3 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg startet en e-konsultasjon med fastlegen tidligere i dag, og ser nå at jeg formulerte meg rart og hele meldingen var litt rar, så vil egentlig bare slette den.. 😅 Når jeg går inn i meldingen på innboks på minhelse.no ser jeg at jeg kan slette meldingen, men vil den da bare blir slettet for meg? Står jo når man sender meldingen at den blir journalført, men hva om legen ikke har sett den enda? Kan man slette den så den blir fjernet for begge parter da? Anonymkode: bbb8a...094 Meldingen blir bare slettet for deg. Jeg sendte en gang en melding via e-konsultasjon til fastlegen min og jeg slettet den. Men når jeg var til fastlegen min litt senere, så hadde hun meldingen hos seg fremdeles. Så jeg tror at den kun blir slettet for deg.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #4 Skrevet 18. desember 2020 Kittykat skrev (13 minutter siden): Meldingen blir bare slettet for deg. Jeg sendte en gang en melding via e-konsultasjon til fastlegen min og jeg slettet den. Men når jeg var til fastlegen min litt senere, så hadde hun meldingen hos seg fremdeles. Så jeg tror at den kun blir slettet for deg. Oki, var det jeg fryktet. Jaja, da får jeg bare vente å se hva han svarer heh Anonymkode: bbb8a...094
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #5 Skrevet 20. desember 2020 Vet ikke svaret på det du lurer på, men hvorfor vil du slette det? Du kan jo forklare senere at du ser du formulerte deg litt rart, men....? Veit iallefall at jeg ofte overtenker sånt, og så er det liksom ikke så farlig uansett Men kjedelig å måtte betale for e-konsultasjon hvis du ikke fikk fram det du ville selvsagt. Anonymkode: 256fa...83e 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #6 Skrevet 20. desember 2020 Meldingen blir sendt til legens journalsystem og lagret der idet du poster, og kan ikke slettes derfra. Anonymkode: 503c0...35d
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #7 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vet ikke svaret på det du lurer på, men hvorfor vil du slette det? Du kan jo forklare senere at du ser du formulerte deg litt rart, men....? Veit iallefall at jeg ofte overtenker sånt, og så er det liksom ikke så farlig uansett Men kjedelig å måtte betale for e-konsultasjon hvis du ikke fikk fram det du ville selvsagt. Anonymkode: 256fa...83e Ja, du sier noe der. Overtenker sikkert. Jeg har slitt litt psykisk i det siste og var langt nede når jeg skrev meldingen, så skrev litt emosjonelt og på en impulsiv måte.. Er ikke sånn jeg snakker så føltes bare veldig teit. Men ønsker å få hjelp, og kan ikke til fastlegen nå før jul så ja.. Kanskje var det greit å sende meldingen, men føltes så kleint nå. Anonymkode: bbb8a...094
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #8 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Meldingen blir sendt til legens journalsystem og lagret der idet du poster, og kan ikke slettes derfra. Anonymkode: 503c0...35d Ok, takk. Da får jeg bare slå meg til ro med det Anonymkode: bbb8a...094
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå