AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #1 Skrevet 18. desember 2020 Og hvor ofte? Og hvor lavt funksjonsnivå har du? Anonymkode: e48ac...af3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #2 Skrevet 18. desember 2020 Ukentlig i rundt syv år. Usikker på hvor lavt funksjonsnivået egentlig er, vegrer meg for å kikke i journal. Anonymkode: 335ca...0cb
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #3 Skrevet 18. desember 2020 6 år. Individualterapi 1 gang i uken og gruppe 1 gang i uken. Usikker på hvordan man setter "funksjonsnivå", men er lavt tror jeg. Har ikke noe liv utenom psykologtimene. Anonymkode: 6dd94...2d0
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #4 Skrevet 18. desember 2020 Fra og til siden jeg var 17. Jeg er 34 år nå. Funksjonsnivået mitt er vel blitt forholdsvis godt, jeg har jobb, men klarer ikke jobbe 100%, så jeg jobber 80% stilling, har mann og barn og noen venner. Men jeg sliter litt med sosiale relasjoner, det tar mye krefter pga trekk fra unnvikende personlighetsforstyrrelse. Jeg sliter også tidvis med mye angst og er avhengig av å forholdsregler slik at jeg ikke blir for sliten for da blir jeg syk. Anonymkode: 3572a...9dd
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #5 Skrevet 18. desember 2020 Gått to runder, noen år mellom hver. Første var ca. annenhver uke i 1,5 år. Andre runden har vel vart ca. 2 år hvor jeg har gått fra hver uke til annenhver til nå én gang i mnd. Fungerte dårlig første halvpart av de 2 åra, var student men fikk gjort svært lite. Kunne kanskje avsluttet nå, men pga. nært forestående store endringer i livssituasjonen så vil psykologen se an hvordan det går fordi det kan ta tid å komme inn igjen hvis en må søke på nytt osv. Fungerer mye bedre nå, jobber tilnærmet fullt, men skorter noen ganger på andre områder i livet. Anonymkode: 935da...b41
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #6 Skrevet 19. desember 2020 Vært i systemet siden jeg var 5,men har gått til fast behandling siden jeg var 16. 37 nå. Flere alvorlige diagnoser,uføretrygdet med ung ufør,ingen nettverk og ingen jobb Anonymkode: 47ada...541
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå