Gå til innhold

Kan dette dukke opp overalt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en cyste i brystet mitt, og den er bekreftet som godartet. Så den er jeg ikke bekymret for.  Men kan cyster oppstå overalt i kroppen? Jeg har i disse siste dagene kjent en annen klump under haken min, og den er vond. Skal til legen i morgen tidlig for å sjekke denne ut. Kan det hende det er en cyste der også? Jeg er livredd for at dette kan være noe langt mer alvorlig. Kan hende jeg overdriver. Men det ligger noen sykdommer i familien.. og den er jo vond? 

Anonymkode: 29570...959

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan få det overalt, noen steder er mer vanlige enn andre men ha, overalt.

Anonymkode: f6493...f11

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan få det overalt, noen steder er mer vanlige enn andre men ha, overalt.

Anonymkode: f6493...f11

Skal undersøke dette i morgen. Det gjør vondt når jeg tar på den 

Skrevet (endret)

Kuler i kjeve/hals området kan være lymfeknuter. Tror jeg har minst 4 sånne bare under kjeven. Veldig vanlig ifølge fastlegen min. Jeg forstod det sånn at de er litt "ivrige" der oppe siden man får en del forkjølelser, puster inn mye rusk og rask, biter seg i leppa... Alltids greit å få sjekket ut da, og det skulle du jo :)

Endret av Tamsi
Skrevet

Vi har mange lymfeknuter i hals og hodet, så det er ganske normalt at du kjenner disse i perioder. Under haka har jeg også en som gjør vondt innimellom, selv om jeg ikke er syk. Sånn har det vært i snart 25 år. 

Anonymkode: 5c13d...6a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi har mange lymfeknuter i hals og hodet, så det er ganske normalt at du kjenner disse i perioder. Under haka har jeg også en som gjør vondt innimellom, selv om jeg ikke er syk. Sånn har det vært i snart 25 år. 

Anonymkode: 5c13d...6a2

Er disse noe som kan utvikle seg senere å bli ondartet eller noe? Sjekket meg hos legen i dag, og han sa det ikke var noe jeg burde tenke på. Men ja.. er jo litt ubehagelig å ha en sånn, selv om mange andre opplever det samme

Skrevet
Tamsi skrev (21 timer siden):

Kuler i kjeve/hals området kan være lymfeknuter. Tror jeg har minst 4 sånne bare under kjeven. Veldig vanlig ifølge fastlegen min. Jeg forstod det sånn at de er litt "ivrige" der oppe siden man får en del forkjølelser, puster inn mye rusk og rask, biter seg i leppa... Alltids greit å få sjekket ut da, og det skulle du jo :)

Ja, det var ikke noe jeg skulle bekymre meg over ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...