Gå til innhold

Samme psykolog som kjæresten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva hadde dere følt om kjæresten skulle gå til samme psykolog som du selv gikk til for 10 år siden?

Anonymkode: 5f3f7...ce1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke gjort meg noe. Altså det er 10 år siden. Ikke sikkert at psykologen kjenner igjen navnet ditt når det nevnes heller. 

Anonymkode: 4d70e...d0f

• Liker 5
Skrevet (endret)

.

Endret av PurpleRain
Feil tråd
Skrevet

10 år hadde vært greit, mindre en det hadde ikke kommet på tale.

Skrevet

Jeg hadde ikke vært helt komfortabel med det. 

Anonymkode: 21582...342

Skrevet

Stiller spørsmålet tilbake. Hva synes DU nå om dette? Ti år er jo ganske lenge siden. Har dere vært sammen like lenge, så har du evtl snakket om forholdet deres? Muligens kleint. 

Har samme situasjon, bare at det ikke engang er et år siden jeg gikk til vedkommende. Kjæresten min begynte der et år før det igjen. Vi kjente ikke hverandre da og det var komisk og litt angsty å finne ut at vi tilfeldigvis har/har hatt samme behandler, og at den andre i det hele tatt går/gikk til behandling for psyk. lidelser for noen måneder siden. 

Anonymkode: 7cdca...465

• Liker 1
Skrevet

10 år e rmye. Psykologen vil da huske lite fra en selv. Det er ikke sikkert at psykologen vil vite det er deg når han snakker om "eksen maria" heller

Anonymkode: 2ab66...ea8

Skrevet

Det er 10 år siden, og mest sannsynlig husker ikke psykologen deg.

Hadde ikke brydd meg om kjæresten min, gikk til samme psykolog samtidig som meg heller. De har jo taushetsplikt.

Anonymkode: bf88d...604

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...