Gå til innhold

Nettdating vs RL - kjemi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså. Jeg synes det er mye bra å si om nettdating, hvis vi ser bort fra alle Tinder-trollene. Man blir kjent på en annen måte osv.

I RL er det jo ofte den umiddelbare tiltrekningen som starter det hele. Under nettdating teller personlighet ofte mer enn utseendet, sånn til å begynne med. Men jeg synes det er så vanskelig! Har truffet en helt suveren type, han har mange av de kvalitetene jeg ser etter i en mann. Kjekk er han og, jeg ser det helt objektivt. Men jeg føler ikke et snev av fysisk tiltrekning. Han er en flott fyr... men jeg kjenner liksom ikke den "vanlige" trangen til å ta på eller kysse... 

Er det helt dødfødt om denne kjemien ikke er der fra starten av? Kan den oppstå etterhvert? Synes det er så kjipt når alt det andre stemmer - og jeg ser han er kjempefin - men likevel... helt dødt.

Er det dumt å hige etter at det skal oppstå en tiltrekning? Jeg kan jo ikke fortsette å date han "i all evighet" dersom det ikke rører seg litt i nervesenteret... :s

Anonymkode: d0269...72d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Altså. Jeg synes det er mye bra å si om nettdating, hvis vi ser bort fra alle Tinder-trollene. Man blir kjent på en annen måte osv.

I RL er det jo ofte den umiddelbare tiltrekningen som starter det hele. Under nettdating teller personlighet ofte mer enn utseendet, sånn til å begynne med. Men jeg synes det er så vanskelig! Har truffet en helt suveren type, han har mange av de kvalitetene jeg ser etter i en mann. Kjekk er han og, jeg ser det helt objektivt. Men jeg føler ikke et snev av fysisk tiltrekning. Han er en flott fyr... men jeg kjenner liksom ikke den "vanlige" trangen til å ta på eller kysse... 

Er det helt dødfødt om denne kjemien ikke er der fra starten av? Kan den oppstå etterhvert? Synes det er så kjipt når alt det andre stemmer - og jeg ser han er kjempefin - men likevel... helt dødt.

Er det dumt å hige etter at det skal oppstå en tiltrekning? Jeg kan jo ikke fortsette å date han "i all evighet" dersom det ikke rører seg litt i nervesenteret... :s

Hvor lenge har dere datet da? Og hvor mye fysisk har dere vært?

Anonymkode: fbbbf...707

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor lenge har dere datet da? Og hvor mye fysisk har dere vært?

Skrevet sammen i en måneds tid, møttes et par ganger. Ikke noe fysisk, annet enn hei-og-hadet klem.

TS.

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Skrevet sammen i en måneds tid, møttes et par ganger. Ikke noe fysisk, annet enn hei-og-hadet klem.

TS.

Flørter dere på meldinger da? Skriver at dere tenker på hverandre, sier at den andre er fin, sender kysse-emoji etc? Får dere ikke til fysisk flørting, må dere nesten flørte på meldinger. Hvis ikke vil dere antagelig ikke utvikle spenningen som er nødvendig.

Hva med å være litt mer fysisk neste gang dere ses? Se om litt kyssing og berøring gjør at sommerfuglene i magen kommer. Sånn er det i alle fall for meg, jeg trenger litt fysisk for at de følelsene skal komme....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...