AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Jeg har blitt ferdig med en tetracyclin- kur for akne, og skal nå gå på skinoren. Huden min var så fin etter kuren, men etter jeg begynte med skinoren ser det ut som jeg har fått utslett, spesielt i pannen hvor jeg aldri hadde kviser ellers. Tror det er små, små kviser. Noen som har erfaring med dette? Hilsen fortvilet jente, eheheh Anonymkode: d03f0...886
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 Det går over, skinoren renser det i dybden. Men IKKE bruk skinoren på dagtid uten en krem med solfaktor over, den tåler ikke sol og omtrent ikke dagslys. Nå som det er vinter og grått går det bra, men tar du den på deg en dag det er snø og sol kan du få skikkelig skader. Anonymkode: 659bc...3f9
Anonym_student Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det går over, skinoren renser det i dybden. Men IKKE bruk skinoren på dagtid uten en krem med solfaktor over, den tåler ikke sol og omtrent ikke dagslys. Nå som det er vinter og grått går det bra, men tar du den på deg en dag det er snø og sol kan du få skikkelig skader. Anonymkode: 659bc...3f9 Takk for svar! Jeg bruker den kun på kvelden og godt med fuktighetskrem på. Har også brukt epiduo, men der flasset sminken min av. Veit du hvor lenge det vil være sånn?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå