AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Lurer på om noen har prøvd antidepressiva mot PMS. Har fått utskrevet fluoxetin og skal kun ta 10 dager før pms. Men sies at det da skal virke etter 2-3 dager. Vanskelig for meg å si etter kun ha prøvd i en periode, men ble svimmel og veldig trøtt. Om jeg ble det første gang vil jeg da bli det andre gangen også? Siden det er pause mellom hver gang lurer jeg litt på hvordan det fungerer i forhold til bivirkninger? Anonymkode: 842af...917
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 Jeg tar fluoxetin. Endte opp med å ta det hele mnd, var vanskelig å tune inn på eggløsning. Humøret er mye bedre! Var svimmel og kvalm i starten, nå er eneste bivirkning at sexlysten er så godt som borte 🥴. Anonymkode: 16672...30e 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 Har prøvd en gang, men følte meg ENORMT nedstemt etter noen dagers bruk (på grensa til suicidal 😳) så jeg kasta dem, vil aldri mer prøve.. Anonymkode: df205...b4c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 Jeg har prøvd. Syntes forsåvidt det hjalp mot PMS, men som nevnt over her så var det vanskelig å time det. Jeg endte først opp med å ta det hele tiden, men kutta ut etter 8mnd, da jeg mista sexlysten helt og jeg ble veldig flat i humøret. Så nå er jeg tilbake til PMS-helvete, men jeg er iallfall glad (og kåt 🙈) innimellom 😅 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har prøvd en gang, men følte meg ENORMT nedstemt etter noen dagers bruk (på grensa til suicidal 😳) så jeg kasta dem, vil aldri mer prøve.. Anonymkode: df205...b4c Mange vil oppleve en forverring før de blir bedre, det er vanlig. Men ikke til å spøke med, noen leger skriver ut beroligende til å ta i oppstartsfasen. Anonymkode: a6d9a...339
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå