LeannahDL Skrevet 25. mai 2025 #481 Skrevet 25. mai 2025 Sofa er koselig. Eneste realityen jeg kunne blitt med på selv. Synes de har en bra og variert cast.
NordicViking Skrevet 22. mars #482 Skrevet 22. mars Så er det klart for en ny sesong med 'Sofa'! Sesong 7 av 'Sofa' har premiere torsdag 26. mars 2026 klokken 19:55 på TV 2. Det er fem nye kommentatorpar med denne gang, i tillegg til flere av de "gamle" parene. De som ser ut til å være borte er Emilie Nereng og Michael Hansson, Hkeem og Warsame, Fritz Aanes og Stig André Berge, Elisabeth "Bettan" Andreassen med døtrene Anna og Nora, Niklas Silseth Baarli og Benjamin Baarli Silseth, Olaug og Jan Frode Bollestad. Her er de nye - og de "gamle - deltakerne: https://www.tv2.no/underholdning/dette-er-de-nye-deltakerne-i-sofa/18621811/ 1
Jordbærogfløte Skrevet 4. april #484 Skrevet 4. april Jeg gleder meg til å se Simen Bondevik og kona. Jeg synes han virker som en helt nydelig person med gode verdier og meninger. 1
Beneath the Moon Skrevet søndag kl. 09:53 #485 Skrevet søndag kl. 09:53 Synd Niklas og Benjamin ikke er med i den nye sessongen. 4 1
Kålrota Skrevet søndag kl. 15:13 #487 Skrevet søndag kl. 15:13 Jordbærogfløte skrev (På 4.4.2026 den 9.28): Jeg gleder meg til å se Simen Bondevik og kona. Jeg synes han virker som en helt nydelig person med gode verdier og meninger. Jeg har bare hørt om ham, aldri sett han på TV. Foreløpig bidrar ikke han og kona særlig mye med underholdning, hvertfall. 5 2
sommermor Skrevet søndag kl. 15:15 #488 Skrevet søndag kl. 15:15 Er det bare meg som ikke ser noe poeng i å se på noen som sitter i en sofa og ser på tv ? 3
Ramsay Street Skrevet søndag kl. 16:53 #489 Skrevet søndag kl. 16:53 sommermor skrev (1 time siden): Er det bare meg som ikke ser noe poeng i å se på noen som sitter i en sofa og ser på tv ? Nei, på ingen måte.
Smurf26 Skrevet søndag kl. 17:00 #490 Skrevet søndag kl. 17:00 Snipa skrev (2 timer siden): Savnet dem ikke! Savner ikke dem, og heller ikke Emilie og Mike. 2
Sen ve ben Skrevet mandag kl. 05:32 #491 Skrevet mandag kl. 05:32 Jordbærogfløte skrev (På 4.4.2026 den 9.28): Jeg gleder meg til å se Simen Bondevik og kona. Jeg synes han virker som en helt nydelig person med gode verdier og meninger. Simen? Det er noe ved han som irriterer meg, klarer ikke fyren. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå