Gå til innhold

Hvor reiser dere i julen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal til foreldrene mine på julaften, sammen med mine søsken og bestemor. Vi blir 8 personer :)

Anonymkode: b3b22...87c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Linny111
Skrevet

Jeg bor i utlandet, så velger å ikke reise til Norge i år. Føler det blir så kaos med karantenehotell og hele pakka, og det er jo fortsatt risikabelt å reise. Det blir en koselig jul med bare meg og typen, og vi kan ha videosamtale med familien :)

Men jeg håper jeg får feiret jul i Norge før 2025 da.

Skrevet

Reiser ikke. Jula blir hjemme i egen stue. Får en liten visitt av et vennepar utenbys fra en dag i romjula men skal ellers være alene. 

Skulle jeg reist for å besøke familien hadde det betydd flere fly og ditto flybytter så det tar jeg ikke sjansen på med flere eldre familiemedlemmer. 

• Liker 1
Skrevet

Reiser til en annen bydel. 

Anonymkode: 4e3f6...82e

• Liker 1
Skrevet

Vi reiser to timer ut på landet til svigers for noen dager, utover det er vi hjemme. 

Anonymkode: 2b316...6a1

• Liker 1
Skrevet

Italia. Ikke fordi jeg har lyst, men fordi jobben krever det. 

Anonymkode: d45bc...c5d

• Liker 1
Skrevet

Vi skal fra Oslo til Trondheim. Spent på hvordan vi blir mottatt.

Anonymkode: 2aa5a...228

• Liker 1
Skrevet

Fra Oslo-området til Tromsø-området.
Blir julefeiring med 8 personer.

Anonymkode: 449c8...dd8

• Liker 2
Skrevet

Til mandag drar jeg til København og så videre til Dubai hvor jeg skal feire jul og nyttår. Blir værende der i 3 måneder hvor jeg skal kose meg med sol, varme og daglige dykketurer som instruktør for et lokalt firma.

Anonymkode: 2dc5a...1b2

• Liker 1
Skrevet
Linny111 skrev (På 19.12.2020 den 16.43):

Jeg bor i utlandet, så velger å ikke reise til Norge i år. Føler det blir så kaos med karantenehotell og hele pakka, og det er jo fortsatt risikabelt å reise. Det blir en koselig jul med bare meg og typen, og vi kan ha videosamtale med familien :)

Men jeg håper jeg får feiret jul i Norge før 2025 da.

Hahha. Du har ikke høye forhåpninger om fremtiden skjønner jeg...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 17.11):

Vi skal fra Oslo til Trondheim. Spent på hvordan vi blir mottatt.

Anonymkode: 2aa5a...228

Vi skulle egentlig til på et lignende opplegg. Tør ikke på grunn av hensynet til smittesituasjonen. Jeg har nettopp avlyst hotelloppholdet som jeg bestilte. Leser i avisen at smitten tar seg opp overalt i landet. Blir hjemme med god samvittighet. God jul til alle!

Gjest Linny111
Skrevet
22 hours ago, Olaug Olsen said:

Hahha. Du har ikke høye forhåpninger om fremtiden skjønner jeg...

Joda, jeg tror og håper det blir bedre til sommeren når vaksineringen er skikkelig i gang. Men ja, jeg håper jo ikke at det varer kjempelenge, men i mars trodde vi ikke at julen skulle bli sånn her, så det er vanskelig å si.

Skrevet

Skal reise fra soverommet ut på kjøkkenet, så en tur inn på stua. Med et par avstikkere til badet underveis, og så hjem igjen til soverommet på kvelden.

Anonymkode: e793b...9f0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Skal reise fra soverommet ut på kjøkkenet, så en tur inn på stua. Med et par avstikkere til badet underveis, og så hjem igjen til soverommet på kvelden.

Anonymkode: e793b...9f0

Lykke til på reisen, og God Jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...