Gå til innhold

Hvor reiser dere i julen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal alle bare være hjemme og sitte med munnbind i egen stue? Treffer du noen, eller sitter du i ro? Vi er i ro i julen, men planlegger en forsiktig tur ut rundt nyttår. Vil ikke inspirere noen til å være ufornuftig. Hvis du og din familie velger å kjøre helt safe, så kan du dele tankene dine her, eller i hotell tråden min...

Fortell meg om juleplanene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er høygravid eller har nyfødt baby i jula. Jula blir nok veldig rolig hjemme, eller på sykehuset...

• Liker 2
Skrevet

Jeg reiser til foreldrene mine. Kommer sikkert til å treffe et par venninner mens jeg er der.

Anonymkode: 53737...e03

• Liker 1
Skrevet

Vi reiser nok ingen steder. Julen er for ro og familie. Så vi gjør som alle andre år ❤️

• Liker 1
Skrevet

Jeg feirer julaften med mann og to barn.  2. juledag drar vi en tur til min søster og hennes mann, utover det skal vi være hjemme/ jobbe resten av jula. Nyttårsaften blir vi også bare kjernefamilien.  Egentlig ikke så forskjellig fra andre år, vi dropper bare noen kaffebesøk :)  

Anonymkode: 665e5...f2a

• Liker 1
Skrevet

Vi blir hjemme, får besøk av et av barna. Skal ha familieselskap med 10 gjester samlet en dag, og besøk av et par venner innimellom. Har stor bolig med mulighet til å holde avstand. 

Anonymkode: 7833e...f97

• Liker 1
Skrevet

Reiser fra Oslo til Voss. 

Anonymkode: 5b66c...416

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg reiser til foreldrene mine. Kommer sikkert til å treffe et par venninner mens jeg er der.

Anonymkode: 53737...e03

Ja. Her i Oslo ble det på en måte frarådet. Man skulle liksom velge mellom å feire enten andre juledag med selskap ELLER nyttårsaften. Begge deler var ikke innafor slik jeg forstod det. Jeg tok skrekken av dette, og vi holder oss for oss selv. Men du er gjerne fra andre deler av landet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Vi blir hjemme, får besøk av et av barna. Skal ha familieselskap med 10 gjester samlet en dag, og besøk av et par venner innimellom. Har stor bolig med mulighet til å holde avstand. 

Wow! Du er modig men lovlydig skjønner jeg...

• Liker 1
Skrevet

Vi skal til svigers som bor 2 timer unna, og så treffer vi venner som normalt ellers i julen. 

Anonymkode: 51875...964

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Reiser fra Oslo til Voss. 

Anonymkode: 5b66c...416

Det høres koselig ut. Håper dere får litt sne!

• Liker 1
Skrevet

Reiser fra by med lite smitte til bygda med lite smitte. Maks en time kjøring hver vei, treffer få folk.

Anonymkode: 71cff...aec

• Liker 1
Skrevet
Olaug Olsen skrev (2 timer siden):

Wow! Du er modig men lovlydig skjønner jeg...

Gjestene som kommer til familieselskap bor på samme sted som oss, her har der ikke vært smitte på lenge. Men alle forstår at vi skal være friske for at det skal la seg gjennomføre. 

• Liker 1
Skrevet

Skal være sammen med mine lille kohort i hjemmet, vil ha ei trygg jul uten fare for smitte. Hvertfall minimalisere det alt som er mulig. Har handla inn og nå har jeg ikke tenkt meg på butikk før i 2021

Anonymkode: fb593...da6

• Liker 1
Skrevet

Mogadishu 

• Liker 4
Skrevet

Har tatt ut ferie i romjula. Skal være med den nærmeste familien julaften, men kjører hjem på kvelden. Kommer nok ikke til å se et menneske før 4. januar og tilbake på jobb. Planen var å reise til et varmere sted.

Anonymkode: 462e3...0fc

• Liker 1
Skrevet

Med mindre vi brått havner i karantene, noe som vi står i fare for å gjøre nå, så skal vi til svigerinna mi. Det er ikke lange biten, de bor et par kilometer unna, så vi sover hjemme. Vi blir ti stykker på julaften; deres husstand på fem stykker, oss på fire og svigermoren min. 

Anonymkode: 8b692...b91

• Liker 1
Skrevet

Vi skal feire julaften hos naboen, aka samboers storebror sammen med hans kone, svigers og et par av onkelungene til samboer. Det er vel strengt talt så langt vi skal «reise», med unntak av butikken 😅 her er det vel ikke noe smitte nå tror jeg, men vi bor i en hyttekommune, så skal ikke se bort ifra at noen drar med seg dritten hit 

Anonymkode: 1a812...aca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Gjestene som kommer til familieselskap bor på samme sted som oss, her har der ikke vært smitte på lenge. Men alle forstår at vi skal være friske for at det skal la seg gjennomføre. 

Dette er lurt. Vi skal også være bare med kohorten. Har ikke behov for ti gjester, siden vi er en rolig og liten familie!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi skal feire julaften hos naboen, aka samboers storebror sammen med hans kone, svigers og et par av onkelungene til samboer. Det er vel strengt talt så langt vi skal «reise», med unntak av butikken 😅 her er det vel ikke noe smitte nå tror jeg, men vi bor i en hyttekommune, så skal ikke se bort ifra at noen drar med seg dritten hit 

Anonymkode: 1a812...aca

Du burde ta på munnbind i butikken, så er du tryggere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...