AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 Labradoren min er veldig kjapp med å stjele sokker og bh-er. Logrer stolt med det før det legges i sengen hans sammen med resten av "samlingen" med bamser og tyggebein. Virker som kjærligheten hans er for sokker og undertøy, men kan også finne forsvunnendf sko og t-skjorter i samlingen😂 har inntrykk fra diverse hundesider at dette er nokså vanlig? Men hvorfor? Han er så og si aldri hjemme alene så er nok ikke lukta han liker, i tillegg er det som regel rene sokker han finner da han ikke går oppi skittentøyskuven🤔 er det en hensikt bak det eller er det bare helt tilfeldig? Anonymkode: 29f47...22b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Labradoren min er veldig kjapp med å stjele sokker og bh-er. Logrer stolt med det før det legges i sengen hans sammen med resten av "samlingen" med bamser og tyggebein. Virker som kjærligheten hans er for sokker og undertøy, men kan også finne forsvunnendf sko og t-skjorter i samlingen😂 har inntrykk fra diverse hundesider at dette er nokså vanlig? Men hvorfor? Han er så og si aldri hjemme alene så er nok ikke lukta han liker, i tillegg er det som regel rene sokker han finner da han ikke går oppi skittentøyskuven🤔 er det en hensikt bak det eller er det bare helt tilfeldig? Anonymkode: 29f47...22b Du har ei pervers,kåt bikkje. Anonymkode: 87c62...805
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 De lukter vel gjerne litt mer enn andre plagg da. Anonymkode: 02989...c8f 2
Minya Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 Hadde det vært skitne sokker som var greia, så er løsningen at menneskeføtter lukter veldig likt tispe i løp, det er noe med svetten som minner om hormonlukta på tisper som er i løp, eller noe sånt. Men siden han i hovedsak går for rene klær, så aner jeg ikke. Han er en raring som liker sånt? Gamlepus var helt ekstrem på armhulesvette, satt du i sofaen med svett t-skjorte så kunne hun finne på å gni seg og sikle sånn på deg at du var helt gjennomvåt av sikkel og full av pels. Det skjedde også hvis jeg hadde bommet på skittentøyskurven med tank-toppene mine, da lå hun og grelget over dem på badegulvet til de var helt tovet av pels og sikkel.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #5 Skrevet 17. desember 2020 Min tar skitne truser. Graver i skittentøy.. Anonymkode: 0d2c5...44d 3
LadyGrey Skrevet 17. desember 2020 #6 Skrevet 17. desember 2020 Mye lukt. Sikkert derfor sko er populært 😅 Hunder lever gjennom nesen sin. 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #7 Skrevet 17. desember 2020 Vet ikke om dette er vanlig. Men vi hadde en hannhund som tok mine og datteren vår sine skitne truser så fort han hadde mulighet, men aldri exen og sønnen vår sine boxere... Anonymkode: c9cea...7ce
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #8 Skrevet 17. desember 2020 Min tar sokker. Brukt er best, men hun stjeler gjerne rene sokker også. Brukte truser og bh-er er en favoritt, så skittentøyskurven står inne i et skap, ellers blir de revet i fillebiter. Anonymkode: 7ffd3...3b9 1
Million Skrevet 17. desember 2020 #9 Skrevet 17. desember 2020 Min får aldri tak i undertøy og sokker (kurven er skjult bak en skapdør som alltid er lukket), men det hender hunden får tak i en skitten vaskeklut fra kjøkkenet. Disse er brukt til å vaske vekk matsøl og fett, og lukter derfor naturligvis av noe spiselig. To-tre ganger når jeg har samlet 90°C vasken i en balje og skal til å vaske det, har hunden vært der og nappet til seg en sånn klut fra toppen, og gått og lagt seg i hundesengen sin med den. Er der jeg har funnet dem igjen. Heldigvis like hele.... hun har ikke forsøkt å spise klutene. Liker vel bare lukten.
Diamant20 Skrevet 17. desember 2020 #10 Skrevet 17. desember 2020 Jeg snakket med en hundetrener, og hun sa det er fordi det lukter mest oss. Hunden vår (golden retriever) er superglad når jeg tar av meg sokkene etter å ha trent😂 Hvis ikke jeg tar de av fort nok, prøver hun å dra de av🤣 Ligger bare å sutter på de da, truser og bher har hun ikke tilgang på, men hun liker luer, halser og pannebånd også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå